![]() |
|
Waarom denk jij dan dat je zwanger bent molenmeisje?
Was je menstruatie gewoon hetzelfde als anders? Had je donker bloed of gewoon licht bloed, zaten er klontjes in? Was het even hevig als anders? Groetjes Yvonne
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ook even een vraagje en jah om nu een nieuwe topic te maken lijkt me geen strak plan.
maja k ben afgelopen week een paar keer de pil vergeten (vraag me niet waarom maar heb er op de een of andere manier niet aangedacht, het was ongeveer 3 keer ofzo en niet achter elkaar) nu zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden maar omdat ik volgende week op kamp ga sla ik het een maandje over. nu had ik vanmiddag wel een heel klein beetje last van doorbraak bloedingen, is de kans nu kleiner dat ik zwanger ben? (ik heb sex gehad afgelopen maand, niet 1 keer...) en ik weet wel dat ik het beste een test kan den ja, maar vraag me gewoon af of de kans nu kleiner is (dat ie er is weet ik ook wel) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nu de gewoonte dat telkens wanneer ik twijfel, ik een test doe. Vergeet ik dus een keer een pil, ben ik ziek tussendoor en heb ik wel seks gehad, en voel ik me er gewoon onzeker over, dan doe ik een test. Zo gebeurt, je bent er zo achter wat het is.
Dus, mocht je twijfelen; doe een test! En de kans dat je zwanger raakt terwijl je de pil altijd goed slikt, is trouwens heel klein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij Biologie vroeger heb ik geleerd dat 'n vrouw nog 'n ovulatie kan krijgen als ze al zwanger is, in hoogst uitzonderlijke omstandigheden.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld en seks. deo | 17 | 20-07-2012 10:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
klein beetje ongesteld en toch zwanger, kan dat? Fixion XXL | 23 | 04-04-2005 19:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Uitblijven ongesteldheid Somebody Special | 7 | 20-06-2003 10:58 | |
Seksualiteit |
ongesteld en toch zwanger lady*jessica | 6 | 19-03-2003 17:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld en zwanger? toto | 31 | 19-02-2003 13:05 |