Advertentie | |
|
![]() |
|
Edward Norton is mn grote favoriet
En Jason Statham (Snatch, The Transporter) en Samuel L Jackson, Wellem Dafoe (Boondock Saints, once upon a time in Mexico, American Psycho enz.) en Uma Thurman (pulp fiction, kill bill). Ook nog John Travolta, Russel Crowe, Robert deNiro en George Clooney omdat t alle vier gewoon superacteurs zijn en een genot om naar te kijken. Verder vind ik Martin Lawrence erg leuk in een comedy. Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 15:07. |
![]() |
|
Ik kan nu Orlando zeggen, maar dan zou ik liegen
![]() Natuurlijk Johnny Depp, omdat hij telkens weer slaagt in het neerzetten van de meest geflipte karakters. Jason Isaacs is ook goed, omdat hij de meest verschillende rollen kan spelen, en ook nog met verschillende accenten. Drew Barrymore vind ik a; een heel mooie vrouw en b; heel goed acteren. Cameron Diaz ook. *té kleine greep*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() doorbraak eigenlijk met the mask met jim carrey there's something about mary, the sweetest thing, a life less ordinary, head above water, gangs of new york, very bad things en ga maar door ![]() Maargoed, als mensen toch meerdere namen gaan noemen ![]() Drew Barrymore, Julia Roberts (haar rollen zijn vooral zo geweldig), Anthony Hopkins en Jim Carrey ook nog ![]() Ik heb het niet zo op die hunks van tegenwoordig.. Alhoewel Johnny Depp en Orlando Bloom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.poster.net/diaz-cameron/d...az-6203823.jpg nog eentje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() toch maar wel, nee nog nooit van gehoord.... tijd om die eens uit de videotheek te lenen |
![]() |
||
Citaat:
![]() P.S ik vond persoonlijk de film echt ![]()
|
![]() Marilyn Monroe 1926 - 1962 Maar niet zozeer als actrice (alhoewel ze een stuk beter kon acteren dan veel mensen denken!), ben meer gefascineerd door haar leven en haar persoonlijkheid. En ze was natuurlijk de meest sexy vrouw die ooit bestaan heeft! ![]()
||
Citaat:
Marylin! Hoe mooi was zij ![]() Audrey Hepburn ook ![]()
|
Verwijderd
|
Heb geen all-round favoriet. Sommige acteurs die ik tot goed bestempel zijn: Edward Norton, Samuel L. Jackson, Al Pacino, Robert de Niro, Kevin Spacey, etc. Een beetje de grote namen dus.
Een aantal goede actrices die me te binnen schieten voor één of meer goede rollen: Ellen Burstyn (Requiem f/a Dream), Julianne Moore (Magnolia), Naomi Watts (Mulholland Drive). |
![]() |
|
geen twijfel over mogelijk:
Angelina Jolie. ![]() mooiste vrouw op aarde, ik vind haar een zeer goede actrice (ze kan bijna alles comedy, drama, actie, thriller enz.) van wat ik heb gehoord is ze een onwijs lieve/aardige vrouw (ze is ook ambassadeur voor de VN en doneert veel geld aan allerlei projecten inde 3e wereld), ze heeft een heel erg lief en mooi geadopteerd zoontje. ook heeft ze een donkere, maar fascinerende kant, ze spaart messen, tattoos, naja en meer. Helaas speelt ze vaak in films die nou niet bepaald een succes worden. Maar ik verwacht dat haar volgende film wel weer een succes wordt, Beyond Borders heet ie, komt 5 feb. 2004 ![]() maar goed, ik weet verder niet waarom, maar ik ben vrij geobsedeerd zullen we maar zeggen ![]() *kheb bijna al haar films...*
Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 17:31. |
![]() |
|
ppff.. uhm... ok..
acteurs: Johnny Depp, River Phoenix, Ewan McGregor, Jonny Lee Miller, Ian McKellen, Joaquin Phoenix actrices: Eliza Dushku, Anna Paquin, Natalie Portman, Sandra bullock, Nicole Kidman uitleg bij iedereen heb ik nou geen schik van ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hand ME the keys..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() no offence verder, want er zijn nog veeel meer goede actrices! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn favo actrice is Julia Stiles, omdat ik haar heel goed vind acteren en ze is een knappe meid.
Mijn favo acteurs zijn Johnny Depp, Tom Hanks, Hugh Grant, omdat ze gewoon erg goed kunnen acteren en ze zetten altijd hele goede mensen neer. Verder vind ik Jason Behr erg goed (speelde in de serie Roswell), Julia Roberts, Liv Tyler, Sandra Bullock, River Phoenix, Marin Lawrence en Will Smith.. verder ff geen idee ![]() en de minst leuke vind ik brad pitt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Pff jezus kan dan wel een lijstje opnoemen... mannelijke: DeNiro, Pacino, Norton, Spacey enz... Vrouwelijke: Jolie, Barrymore, Birch, Ricci... Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 11:14. |
![]() |
|
op willekerige volgorde:
kevin spacey samuel jackson john travolta bradd pitt al pacino tom hanks johnny depp orlando ![]() julianne moore winona rider heh, en dat mens van o.a. moulin rouge ![]()
|
Mijn favo Acteur is toch wel Mel Gibson
![]() waarom?? zijn uitstraling is perfect voor de films die hij maakt. Met als beste voorbeelden: The Patriot, BraveHeart, We Were Soldiers, Conspiracy Theory.... en ga zo maar verder mijn favoriete film van hem is trouwens "The Patriot" WOW wat een film ![]()
|
|