kunst of kitsch?! deponeer uw mening
Er was eens een penis.
Op een dag kwam hij een leuke vulva tegen, de twee raakten aan de praat en kwamen er achter dat ze veel gemeen hadden: ze rookten allebei niet, hielden van nusiten kampen, èn condooms batikken. Na een biertje of vier waren ze beiden toch wel enigszins naar elkaar toegegroeid en van het een kwam het ander: "wat zit je haar leuk," zei de penis tegen de vulva, die terstond een hand door haar haar haalde, en haar lippen tuitte.
en langzaam de inmiddels al kloppende penis tot haar liet komen, en fluisterde zachties "schat, er is iets wat je MOET weten... ik...ik was vroeger ook een penis, net als jij...maar..ah... ja .. ja.. dieper... maar, vroeger was ik ook een penis, tot Drs. Hopseflops mij daarvan af hielp en mij die volle lippen gaf waar ik alleen maar van kon dromen...ik hoop niet dat je het erg vindt."
Ze had haar zin nog maar nouwelijks afgemaakt of de penis deed prompt een roze hoedje op en begon de YMCA te dansen...."wat doe je nu??" vroeg de vulva. "ik dans de YMCA trut, zie je dat niet? antwoordde de penis bot.
'LUL!" riep de vulva en besefte zich dat dit een aparte woordspeling was, en deed een condoom over het hoofd van de penis, die zowaar geen lucht meer kreeg en blauw aanliep, woedend spoog hij naar de vulva, maar die poging was tevergeefs aangezien het condoom zo veel glijmiddel bevatte dat hij bij de aanloop al op de grond viel en een tijdje bleef spartelen tot het condoom scheurde, wat hem z'n leven redde.
Ziedend rende hij op de vulva af en struikelde over een twijgje, en met een mooi boogje glee hij zo naar binnen bij de vulva, die verrast uitriep: "je houd dus toch van me!?" en genoot met volle teugen, en eerlijk is eerlijk, ook de penis genoote, en liet zich van zijn beste kant zien
en zo eindigt dit verhaal met een spetterende climax, waar natuurlijk een moraal aan verbonden dient te worden:
"transsexuelen zijn net zo echt als jij en ik!"
|