Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 11:00
Poesket
Poesket is offline
Als iemand tegen je zegt dat het voorlopig nog niets wordt tussen jou en hem/haar. Wat denk je daar bij? Hoe stel je je op tegenover zo een persoon?
Oud 15-04-2004, 11:06
Maarten
Maarten is offline
Jammer, maar kan het haar niet kwalijk nemen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 11:12
Verwijderd
Dan denk ik dat diegene op een vriendelijke manier wil zeggen dat het hoe dan ook niets wil worden. Nouja, dat is dan jammer he.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 11:21
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik zou aanraden om gewoon verder te gaan. En als die ander dan toch verliefd op je wordt, dan is het jammer voor die persoon of heb je alsnog geluk. Maar wachten "in de hoop van.." kan slopend zijn, dus ik raad het niet aan.
Oud 15-04-2004, 11:35
juno
juno is offline
Onbewust stel je je toch nog een tijdje beschikbaar, in de hoop dat hij ooit.., maar hoe langer dat duurt, hoe minder je gaat voelen, totdat je opeens iemand anders leuk gaat vinden.

Ga normaal om met zo iemand, net of er niets aan het handje is, maar hou voor jezelf een beetje afstand.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 11:41
Verwijderd
Als er een goeie reden voor is, stel diegene heeft net een relatie achter de rug, je weet dat hij/zij wat tijd voor zichzelf nodig heeft en rustig aan wil doen, dan vind ik het niet raar.
Of als er andere (erge) problemen zijn in zijn/haar leven.
Dan zou ik wel wachten en natuurlijk ondertussen wel contact houden en wel redelijk zeker weten dat je over een tijdje wat met elkaar krijgt.

Maar als er van die vage excuses zijn van "ik wil me nog niet aan iemand binden" ofzo dan zou ik echt niet wachten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 11:49
Stefanie
Stefanie is offline
Dan zegt diegene op een hele 'zachte' manier dat ie niet wil dat het wat wordt tussen jullie... Dan zou ik gewoon een beetje afstand nemen, maar niet op diegene gaan wachten tot ie wel wil, want misschien komt dat moment wel nooit.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:09
pyres
pyres is offline
ben ik niet mee eens

toen het even uit was tussen mijn vriend en mij, wilde hij ook niks meer met me en hij leek het te menen. neej hij wilde liever dat ik gewoon niks tegen hem zei, maar dat gaat zo lastig als je 1,5 jaar samen bent geweest
do'h!
we zijn alweer meer dan 8 maanden samen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:20
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
kan er beter vanuit gaan dat ut tog nooit meer iets wordt, dan kan het alleenmaar beter worden...
als je gaa hopen dat het tog nog iets wordt, komt de klap hard aan... (spreek uit ervaring)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:49
Coral
Coral is offline
hmz een zachte manier om je te vertellen dat t niets wordt. Ik zou persoonlijk proberen niets verwachten. Ik zou proberen met die persoon normaal om te gaan, maar wel een bepaalde afstand te houden. Op een dag merk je vanzelf wel dat hij eigenlijk helemaal niet zo bijzonder is.

Majah, als er bepaalde dingen in zijn leven gebeurd zijn, dan zou ik er denk ik wel anders tegenaan kijken. Misschien toch hopen. Ik weet het niet. Niets is niets.. dusjah.. najah niets dus.
Oud 15-04-2004, 15:05
Last Resort
Last Resort is offline
Heb et een paar keer te horen gekregen, en heb et een paar keer moeten zeggen. Gewoon doorgaan, en niet meer proberen toch nog niets voor elkaar te krijgen bij die persoon.
Oud 15-04-2004, 15:20
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Eerised schreef op 15-04-2004 @ 12:00 :
Als iemand tegen je zegt dat het voorlopig nog niets wordt tussen jou en hem/haar. Wat denk je daar bij? Hoe stel je je op tegenover zo een persoon?
Logisch. Dat het er op zich wel inzit. Maar niet nu. Ooit, maar niet nu. Fijn.
Óf ze liegen en vinden je eigenlijk helemaal niks waard en zeggen dit om zo snel mogelijk van je af te komen? Subtiel, maar met succes.
Oud 15-04-2004, 15:58
Poesket
Poesket is offline
Oke bijna allemaal vinden jullie dus dat dit gewoon een zachte manier is om te zeggen dat het nooit iets gaat worden.
We zoenen wel met elkaar. Niet altijd maar als het moment er voor is...

Hij komt net uit een intensieve relatie en kort daarvoor heeft hij een lange relatie gehad. Beide keren heeft de ander het uitgemaakt en hij zegt ook dat hij daarom ook zoiets heeft dat het toch geen zin heeft omdathij iedere keer pijn aangedaan word.

Hij wil nu even relaxen en gewoon feesten...zonder veel rekening met iemand te houden en verdriet aangedaan kan worden

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:27
Verwijderd
Hmm, dan ligt het op zich wel iets anders, dan kan het goed zijn dat hij het echt zo bedoelt... maar ik zou als ik jou was toch niet op hem gaan wachten. Als hij weer aan een relatie toe is merk je dat vanzelf wel, of niet, maar om nou tot die tijd thuis bij de telefoon te gaan wachten, dat is ook niet alles.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dan laat ik het achter me en ga ik er ook geen energie meer in steken. Vaak komt er dan toch niets meer van of pas een jaar later ofzo als je elkaar dan toevallig nog een keer intiem spreekt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:51
Luna
Luna is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2004 @ 17:50 :
Dan laat ik het achter me en ga ik er ook geen energie meer in steken. Vaak komt er dan toch niets meer van of pas een jaar later ofzo als je elkaar dan toevallig nog een keer intiem spreekt.
Sluit ik me bij aan. Ik hou er niet van om achter iemand aan te gaan lopen of te wachten op iets wat er misschien helemaal niet meer van komt...
Oud 15-04-2004, 17:34
Sade
Sade is offline
Citaat:
Eerised schreef op 15-04-2004 @ 12:00 :
Dan moet je die persoon vergeten, denk ik. Je kunt moeilijk eeuwig blijven wachten tot diegene zoiets heeft van: Hmmm, nu zouden we eventueel wel wat kunnen beginnen.
Ik vind dat je dan een beetje aan het lijntje gehouden wordt

Cliché, maar toch: er zwemmen genoeg andere vissen in de zee
Oud 15-04-2004, 19:16
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, ik moet zeggen dat ik dat ook net tegen iemand heb gezegd. Als reden gaf ik daarbij dat het net 3 weken uit is met mijn vorige vriend en dat is ook waar, maar eigenlijk vind ik hem gewoon ook niet zo leuk. Als ik hem wel leuk had gevonden had ik nog geen relatie met hem willen hebben, want 3 weken na mijn vorige relatie is me gewoon echt veel te snel.
Reageren

Regels voor berichten