Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou ook niet met iemand willen die rookt. Of ze kunnen goed de reden onderbouwen waarom ze roken, maar die ben ik ook nog niet tegengekomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het nogal een kutstreek van dat vriendje. Maar wat verwacht je anders van een 14 jarig jochie. 14 jarige jochies zijn nu eenmaal sukkels. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
roken is dan wel slecht maar je mag toch gvd zelf wel bepalen wat je doet! |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik heel logisch vind, ten eerste stinkt het gigantisch, ten 2e ziet het er ordinair uit een meisje dat rookt, ten 3e geeft ze, als ze rookt, blijk van het maken van onverstandige keuzes en ten 4e zijn de type meisjes die roken vaak van die rotwijven (= mijn mening), dus ik geef hem groot gelijk... Maar hij had dat mailtje niet door moeten sturen, maar om daar nou om te gaan huilen, dramatisch te doen en doen alsof het het einde van de wereld is... kom op, je bent 13 en komen wel meer vervelende dingen en als dit het vervelendste is wat je nu meemaakt, be very happy...
Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 14:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jouw gevoel van superioriteit spat van jouw reactie en DAAROM word je aangevallen. Verder vind ik het heel generaliserend dat je meisjes/vrouwen die roken rotwijven zijn. Eigenlijk vind ik jou een rotwijf en dan mag jij nu gaan nadenken of dat sarcastisch was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Liefde & Relatie |
hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed? HelpMePlease | 107 | 08-01-2016 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en ik in dip. GoddessOfDesire | 10 | 08-10-2005 23:22 | |
Psychologie |
ik gooi het roer om bartjehill | 2 | 21-09-2003 17:37 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het uitmaken iamsad | 17 | 07-03-2003 21:53 | |
Liefde & Relatie |
[beste vriend] Verwijderd | 3 | 23-01-2003 00:35 |