Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 19:24
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Stel ik reis met nog 6 vrienden van haarlem naar utrecht.

Heb ik nu groepskorting, hoe veel procent gaat er af?
Kan ik nu voor ons zevenen gewoon 7 kaartjes met reductietarief uit de automaat halen ?

Want ik haal geloof ik twee dingen door elkaar: Groepskorting en 5-retourkaarten. Want vorige keer dat ik met een groep met de trein ging, toen konden we alleen groepskorting doen per vijf, zodat er altijd nog mensen waren die de volle prijs moesten betalen.

Wie helpt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2004, 20:27
Verwijderd
http://www.ns.nl/binnenland/index.cgi

Volgens mij krijg je alleen korting met een voordeelurenkaart. In de zoekmachine van ns.nl kwam ik iig geen andere soorten korting tegen. edit: kijk even onder het kopje studenten bij ns.nl
Daar staat iets over samenreiskorting. wat je zelf ook op had kunnen zoeken.

Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 21:00
Verwijderd
Maximaal 3 mensen mag je meenemen toch?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 22:59
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Jadie schreef op 04-04-2004 @ 21:27 :
wat je zelf ook op had kunnen zoeken.
wat ik ook best lang heb geprobeerd
Bedankt.

Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 11:07
Verwijderd
Met een voordeelurenkaart mag je drie mensen meenemen die ook met korting reizen. Elke dag vanaf negen uur 's morgens.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:10
tandenborstel
tandenborstel is offline
Twee mogelijkheden:

- 5 retouren kaart, dan koop je gewoon 5 kaartjes in 1 keer, en op het geheel krijg je 5% korting.

- voordelurenkaart, in dat geval kan je een kaartje kopen onder "reductie" op de automaat, en krijg je 40% korting. Je kan 2 personen extra op 1 kaart meenemen.

Dus als er een paar mensen zo'n kaart hebben, dan is dta het voordeligst.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 18:00
Verwijderd
groepskorting bestaat niet meer volgens mij
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Voor wie?
De Samenreiskorting geldt voor vaste klanten die in het bezit zijn van een Voordeel-urenkaart, een Jaartrajectkaart, een NS-Jaarkaart, een OV-Jaarkaart of een OV-studentenkaart.

Voorwaarden
In de voordeeluren kunt u 1, 2 of 3 reisgenoten meenemen, die net als u 40% korting op het volle tarief krijgen.
Voorwaarde is dat u en uw medereizigers hetzelfde traject, in dezelfde trein en in dezelfde klasse in de voordeeluren reizen.
De voordeeluren gelden elke werkdag vanaf 9.00 uur, in het weekend, op feestdagen en in juli en augustus zelfs de hele dag.

Geldigheid
Samenreiskorting wordt gegeven op de volgende kaartsoorten: Enkele reis, Dagretour en Weekendretour.

Bestaat er extra voordeel voor het reizen met een groep?
Wij hebben geen speciale vervoerbewijzen voor groepen. Wel is het mogelijk om met uw reisgenoten gebruik te maken van Samenreiskorting. Deze Samenreiskorting geldt alleen voor vaste klanten die in het bezit zijn van een Voordeel-urenkaart, een Jaartrajectkaart, een NS-Jaarkaart, een OV-Jaarkaart of een OV-studentenkaart.

bron: NS
Groepskorting bestaat dus niet, je kunt het best een vijf-retourkaart kopen en twee losse kaartjes, tenzij een of meer mensen een OV-jaarkaart of Voordeelurenkaart hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 21:36
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
tandenborstel schreef op 05-04-2004 @ 13:10 :
Twee mogelijkheden:

- 5 retouren kaart, dan koop je gewoon 5 kaartjes in 1 keer, en op het geheel krijg je 5% korting.

- voordelurenkaart, in dat geval kan je een kaartje kopen onder "reductie" op de automaat, en krijg je 40% korting. Je kan2 personen extra op 1 kaart meenemen.

Dus als er een paar mensen zo'n kaart hebben, dan is dta het voordeligst.
Je kan er 3 extra meenemen, staat al in de topic, maar toch...
Oud 08-04-2004, 13:46
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voordeelurenkaart, heb ik ook. Ik heb het er in 3 maanden uit! Kost geen flikker... Ideaal moment om er nu een te kopen!
Oud 11-04-2004, 18:51
rubenrtv
rubenrtv is offline
een voordeelurenkaart is idd vet handig, 1 keertje met zn 4-en naar eindhoven vanuit adam en je hebt het er al uit
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:33
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Korting met:

Voordeelurenkaart (na 9.00 en voor 17.00 doordeweeks geldig, en in het weekend!)
OV-jaarkaart (afhankelijk van welke, of in het weekend korting of doordeweeks)
En wanneer je met een groep vrienden reist, waarvan er minstens 1 een ov-jaarkaart heeft en er maximaal met 4 personen gereisd wordt.
Reis je dus met 7 personen. dan moeten er dus 2 bij zijn met een ov!
Kan verder geen andere opties meer bedenken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten