Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 22:17
kafka
kafka is offline
Dit word een heel lang verhaal.

Hier zit ik dan om 23:10 achter mijn pc. Ik moet morgen weer examens leren, maar gelukkig heb ik al 5, 5 maand een hele lieve vriendin die me overal in steunt. Maar net sloeg mijn hart een slag over. Mijn allerbeste vriend, mijn alles, iemand die NOOIT,NOOIT tegen mij zou liegen, heeft van zijn vriendin (die ook betrouwbaar is en geen bullshit verteld) dit gehoord;

Mijn vriendin zou tijdens een feest met een andere jongen in een tent hebben geslapen, en ze zouden dar gezoend hebben.

Voor mezelf heb ik besloten dit tot na mijn examens te laten rusten.

Maar wat moet ik nu doen? Ik ben iemand die altijd heel heftig reageert, ik heb zeer vaak extreme woede-aanvallen.

Wat moet ik doen? Ik mocht dit niet weten vertelde mijn vriend, want anders zou zijn vriendin geen leven meer hebben (begrijpelijk als je ziet wie haar nu al niet mogen).

Ik ben te slim om nou alle meisjes over een kam te scheren en te zeggen 'ze zijn allemaal hetzelfde'. Maar nu heb ik de hulp nodig van iemand, al is het maar een iemand die even wat moeite doet, en me probeert te begrijpen.

Feitjes;

1 ze had eerst die jongen aan de telefoon toen ik bij haar binnenstapte
2 ik heb die jongen in mijn msn lijst staan
3 ik weet het allemaal niet meer

Wat moet ik doen? Alsjeblieft, hulp.
Oud 14-05-2002, 22:20
miro
miro is offline
Ehm misschien niet slim, maar ik zou het op msn aan hem vragen. Waarschijnlijk ontkent ie. Maar dit is van je beste vriend afkomstig, hij is te vertrouwen en gaat je niet zomaar onzin vertellen. Dat zeg je zelf tenminste, hiermee geef je zelf al een aan dat je hem wel een beetje geloofd. Vraag het hem, vraag het haar, je hoeft er toch niet bij te vertellen van wie je het hebt, of heeft ze dat door? Als ze het door heeft van wie dan zit er blijkbaar wel een kern van waarheid in, maar das mijn mening.

Nou ja, beetje vaag misschien, maar sterkte dr mee.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:24
kafka
kafka is offline
Citaat:
miro schreef:
Ehm misschien niet slim, maar ik zou het op msn aan hem vragen. Waarschijnlijk ontkent ie. Maar dit is van je beste vriend afkomstig, hij is te vertrouwen en gaat je niet zomaar onzin vertellen. Dat zeg je zelf tenminste, hiermee geef je zelf al een aan dat je hem wel een beetje geloofd. Vraag het hem, vraag het haar, je hoeft er toch niet bij te vertellen van wie je het hebt, of heeft ze dat door? Als ze het door heeft van wie dan zit er blijkbaar wel een kern van waarheid in, maar das mijn mening.

Nou ja, beetje vaag misschien, maar sterkte dr mee.
Jah, dat klopt. Ehm even kijken, je zegt dus, als ze door heeft van wie het komt dan kun je al weten dat er iets aan de hand is. Jah, klopt. Ik zeg altijd

roddels zij nooit op niets gebaseerd, er zit altijd een kern van waarheid in, als is die maar zo klein (geen reacties hierop, graag, het kan zijn dat je het er niet eens mee bent)

dank je trouwens
Oud 15-05-2002, 10:56
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zou het ook zeker op msn eerst aan hem vragen en toch zeker wel je vriendin ermee confronteren mar ja het is echt kut voor je dat je nu met je examens zit...

dat je beste vriend zegt: je mocht het niet weten want dan heeft zij geen leven meer dat is onzin daar heeft ze het zelf naar gemaakt je hoeft daar geen rekening mee te houden dat deed zei ook niet met jou toen ze daar in die tent lag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten