Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 13:23
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Hey ff vraagje. Op de site van de Amsterdamse discotheek MAZZO staat geen huisregelement . Weet iemand misschien hoe oud je minimaal moet zijn om binnengelaten moet worden?
Oud 08-04-2004, 14:05
Blenderhead
Blenderhead is offline
waarschijnlijk 16
Oud 08-04-2004, 14:26
Verwijderd
Op je veertiende mag je officieel geen enkele discotheek binnen. Als je heel lief naar de portier kijkt en met een groep oudere jongeren meegaat gaat het waarschijnlijk wel lukken.
Oud 08-04-2004, 14:47
Luna
Luna is offline
Ik woon er bijna om de hoek en als ik er soms langskom op zaterdag dan zie ik voornamelijk wat 'oudere' mensen in de rij, rond de 20 zoiets. Ik denk dat het voor 14jarigen nog niet zo boeiend is daar, de minimumleeftijd weet ik eigenlijk niet.
Oud 08-04-2004, 16:04
Love_Fulfilled
Ja die gast van Narcotic Thrust komt er draaien dus ik zou echt graag willen hey..maar tis helemaal in Adam..
Oud 08-04-2004, 16:05
Love_Fulfilled
Citaat:
snees schreef op 08-04-2004 @ 15:26 :
Op je veertiende mag je officieel geen enkele discotheek binnen. Als je heel lief naar de portier kijkt en met een groep oudere jongeren meegaat gaat het waarschijnlijk wel lukken.
Nee duh..like ik weet dat niet
Oud 15-04-2004, 12:20
kolkiewolkie
kolkiewolkie is offline
Ik = 21, maat = 21, pas geleden met de Armada-night kwamen we er dus NIET in. 23+ en da's ENORM k|_|t als je daar een hoere-eind voor in de trein gezeten hebt . Ik was het (dat 23+ dus) ook nog niet eerder tegengekomen in clubbingland. Van ellende maar naar RUSH in de Escape geweest ... was ook niet wat. Maar met 14 jaartjes moet je er dus niet op rekenen dat je de komende 9 jaar daro binnenkomt .

Regels voor berichten