Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 01:03
kosit
kosit is offline
Ik heb een heel leuk iemand via msn leren kennen en daar ben ik na een aantal maanden behoorlijk verliefd op geworden...maar tog omdat je elkaar niet IRL kent heb ik diegene een beetje uit me kop kunnen zetten....maar nu heb ik diegene naar bijna een jaar te hebben gemsnt EINDELIJK ontmoet...en nu ben ik weer vreselijk verliefd! de hele dag kan ik nergens anders aan denken....ik eet niks meer slaap niet meer...denk alleen maar aan die mooie ogen enz..........die persoon was IRL gewoon NOG leuker dan op MSN.....ik heb t al is verteld dat ik verliefd was geworden maar het kon gewoon niet tussen ons en toen dus later owk verteld dat ik de verliefdheid weer zow ongeveer had omgezet in vriendschap....en dat was natuurlijk wel een opluchting voor die andere persoon maar nu zien wel elkaar binnenkort weer....en nu weet ik niet of ik moet vertellen of ik weer verliefd ben (het is egt nog erger dan toen ik m nog niet IRL had gezien...) maar we wille onze goede vriendschap niet op het spel zetten door zo'n verliefdheid van 1 van ons beide dus het kan gewoon niks worden tussen ons......dus moet ik diegene uit me hoofd zetten ennnnn moet ik het vertellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 08:35
DvoorA
DvoorA is offline
ja, uit je hoofd zetten. nee, niet vertellen.

Als liefde niet van beide kanten komt zal het toch nooit een gelukkige relatie worden (als het al een relatie zou worden).
Oud 12-04-2004, 13:22
Verwijderd
euhm... wel vertellen. In een vriendschap hoor je toch geen geheimen voor elkaar te hebben? En als je al een jaar met iemand msnt, dan lijkt het mij dat je het daar heel behoorlijk over kan hebben
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:35
Stoney
Stoney is offline
Citaat:
DNMB schreef op 12-04-2004 @ 09:35 :
ja, uit je hoofd zetten. nee, niet vertellen.

Als liefde niet van beide kanten komt zal het toch nooit een gelukkige relatie worden (als het al een relatie zou worden).
Hier kan ik het goed mee eens zijn. Tuurlijk moet je het overal met elkaar over hebben als je een goede vriendschap hebt. Maar als er liefde bij komt kijken, dan verandert alles. Echt alles.
Succes meid, met wat je ook gaat doen!

Liefzz Stoney
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:14
kosit
kosit is offline
thnx! maar hij weet al dat ik ooit verliefd op hem ben geweest en ik heb hem een paar weken geleden dus verteld dat ik hem (dagt ik) uit me hoofd had gezet...en met die verliefdheid heeft hij me heel goed geholpen en we hebben niet anders tegen elkaar gedaan dan daarvoor en hij vond het ook helemaal niet gek ofzow...maar misschien dat ie nu wel heeel erg blij was dat ie n btje van mij af was...in het zow maar ff te zegge....niet qua vriendschap natuurlijk maar door die verliefdheid maar nu is dat gevoel weer trug en het is gewoon nog erger dan de eerste x
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:22
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 12-04-2004 @ 14:22 :
In een vriendschap hoor je toch geen geheimen voor elkaar te hebben?
zelfs in een heeeele goede vriendschap bestaan er geheimen. mijn allerbeste vriend bijv. hoeft niet te weten hoe vaak ik me aftrek per dag.
TS : jij zei tegen hem dat jij hem leuk vindt en hij zei dat het niet kan werken. Hij zei dus nee. Met die nee moet je dus leren leven. Nu kan je 2 dingen doen:
hem uit de kop zetten, nieuwe vlam zoeken en gewoon doorgaan met je leven
of nog steeds van hem houden, en zorgen dat hij op jou verliefd raakt. er bestaat een kans dat hij dat ook wordt. maar hoe groot is tie kans?? dat kan alleen jij inschatten helaas weet je niet wat tie denkt dus inschatten wordt ook moeilijk.
ik zou voor de eerste mogelijkheid kiezen. Heb ik namelijk al een paar keer gedaan in me leven.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:26
Go
Go is offline
Nu nog even op de leraar Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 18:02
kosit
kosit is offline
koe ik ben der uit.... ik zie m zaterdag weer en daarna gaan we waarschijnlijk nog veel vaker afspreke en bij elkaar ALS VRIENDEN slapen dus ik hou me mond....anders vertrouwt ie me misschien niet en denktie dat als ik bij m ga slape m op ze bek pak ofzow....ik kan me dat wel voorstelllen, maar dat zou ik nooit doen dus, maar ik weet bniet of ik hem daarvan kan overtuigen als ik vertel dat ik weer verliefd ben dus lijkt het me beter als ik me mond maar hou en m vergeet.......
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 18:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
kosit schreef op 21-04-2004 @ 19:02 :
koe ik ben der uit.... ik zie m zaterdag weer en daarna gaan we waarschijnlijk nog veel vaker afspreke en bij elkaar ALS VRIENDEN slapen dus ik hou me mond....anders vertrouwt ie me misschien niet en denktie dat als ik bij m ga slape m op ze bek pak ofzow....ik kan me dat wel voorstelllen, maar dat zou ik nooit doen dus, maar ik weet bniet of ik hem daarvan kan overtuigen als ik vertel dat ik weer verliefd ben dus lijkt het me beter als ik me mond maar hou en m vergeet.......
Hoe kun je iemand vergeten als je hem vaak (of iig nog vaker) gaat zien? Volgens mij is het dan niet echt mogelijk om de verliefdheid om te zetten in vriendschappelijke gevoelens. Ik denk juist dat ik het wel zou vertellen, ik zou mezelf dan veel prettiger voelen. Dan hoef je ook niet dingen te gaan verbergen. Als hij écht een goede vriend van je is, zal hij je hier niet anders door gaan zien.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 18:58
juno
juno is offline
Speel geen spelletjes met jouw en zijn gevoelens. Vertel hem wat je voelt, hij heeft ook recht op duidelijkheid.

Ik heb ooit aan iemand verteld dat ik verliefd op hem was geworden, en hij was het niet op mij, dat deed pijn, maar dat ging ook weer over. Ik heb het later nog een keer eerlijk gezegd aan de volgende, en nu bleek het wel wederzijds.

Nee heb je, ja kun je krijgen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:16
kosit
kosit is offline
ja das waar maar toen ik het de 1ste x had verteld zei hij (toen we elkaar misschein zouden gaan ontmoeten) : je gaat me dan niet stiekem op me bek pakke he, hij bedoelde dat dan wel uit geintje maar tog ben ik door die opmerking wat gaan oppassen....en ik wil het voor hem niet moeilijk maken door te zegegn dat ik m weer leuk vind, misschien dat ie er idd blij mee is als ik het vertel maar dan gaat ie misschien anders doen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:00
Allures
Allures is offline
Ik zou 't 'm niet vertellen..

Maar als jullie elkaar vaker gaan zien kan het best wel wat worden tss jullie en dat moet je dan niet op voorhand verpesten door hem voor de keuze te stellen..

Trouwens de beste vriendschappen kunnen verpest worden door verliefdheid
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 16:07
kosit
kosit is offline
ja idd dat heb ik al is meegemaakt daarom wil ik het nu niet nog een keer meemaken........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten