Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2004, 19:18
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hoe 'allie' je iemand ik probeer het maar het wil niet lukken...
En zijn er nog meer mensen die starcraft on-line spelen?
Oud 24-04-2004, 09:51
DMC
DMC is offline
Om dat te doen moet je of de game mode 'Top vs Bottom' of 'Melee' hebben gekozen.
Eenmaal in aan het spelen zie je bij de minimap twee knoppen (precies erboven), bij één van de twee kan je tegenstanders allien.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 09:53
[DnC]
[DnC] is offline
Heb het al tijden niet meer gespeeld, maar zit er niet een "ally option" knop ergens boven je minimap waar je gealliëerd met iemand kan worden? Gewoon aanklikken en dan kan je als ik het goed heb aanvinken met wie je gealliëerd wilt zijn. Je kan daar trouwens ook kiezen met wil je wilt praten geloof ik.

Tip (als - nog - deze klopt?): Weet mij trouwens ook te herinneren dat ook al ben jij met hun gealliëerd, dat hun niet met jou gealliëerd hoeven te zijn. Kwam daar ook achter toen ik mijn eerste potje online speelde en gealliëerd was met iemand die opeens z'n alliantie verbrak en mijn basis kapot maakte. Mijn troepen vuurde niet terug vanwege ik nog gealliëerd was met diegene. Was er een beetje te laat achter gekomen om nog goed verzet te geven.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 16:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik had dat ook al gezien maar hij doet het nog steeds niet echt vet kut...maar bedankt anyway.

En nog een vraag misschien iets algemener wat is een 'noob'?
Ik zie het overal staan maar kan er geen wijs uit.
Oud 24-04-2004, 17:12
[DnC]
[DnC] is offline
Dat is hetzelfde als newbie en dat kan je weer vertalen in als iemand die nieuw tot een bepaald iets is, een spel bijvoorbeeld.
"Noob" wordt vaak als een scheldwoord gebruikt. Ik zou mij, als ik jou was, er niks van aantrekken en die mensen negeren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 22:31
Agamemnon
Agamemnon is offline
Citaat:
[DnC] schreef op 24-04-2004 @ 10:53 :
Tip (als - nog - deze klopt?): Weet mij trouwens ook te herinneren dat ook al ben jij met hun gealliëerd, dat hun niet met jou gealliëerd hoeven te zijn. Kwam daar ook achter toen ik mijn eerste potje online speelde en gealliëerd was met iemand die opeens z'n alliantie verbrak en mijn basis kapot maakte. Mijn troepen vuurde niet terug vanwege ik nog gealliëerd was met diegene. Was er een beetje te laat achter gekomen om nog goed verzet te geven.
Jah die klopt nog volgens mij.
Oud 25-04-2004, 14:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
[DnC] schreef op 24-04-2004 @ 18:12 :
Dat is hetzelfde als newbie en dat kan je weer vertalen in als iemand die nieuw tot een bepaald iets is, een spel bijvoorbeeld.
"Noob" wordt vaak als een scheldwoord gebruikt. Ik zou mij, als ik jou was, er niks van aantrekken en die mensen negeren.
Nou het ging om als je bij Starcraft naar de namen van de wedstrijden kijkt stond er vaak 'noobs only' ik had geen flauw idee wat het was vandaar, bedankt iig.
Reageren

Regels voor berichten