Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 23:35
sprewell
sprewell is offline
Ik heb al best n tijd n vriendin, ik zou alleen verder wille dan zoenen, zij volgens mij ook ze geeft in ieder geval hints.....maar er is n probleem ze mag nie met mij hebben van r ouders (ze is hindoestaans en ik blank) dus neemt volgens mij helemaal geen initiatief terwijl ze t wel telkes over heeft....ik durf weinig te doen doordat ze zo terughoudend is....wat moet ik nou? bedankt alvast!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 23:46
GRRR
GRRR is offline
klein beginnen, groots eindigen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 06:58
Soullar
Soullar is offline
Er zijn van die momenten dat je dingen gewoon niet moet vragen, verrassingen kunnen zoms best plesant zijn, het is niet erg als je eens iets probeert wat ze liever niet heeft. Zolang je maar wel stopt als ze dat vraagt (duh). Ze heeft zelf toch ook een mond, dus terugpraten over wanneer ze iets niet wil doet ze wel (hangt ook van jou af), wie weet slaat ze je wel, maar dat is niet erg, zolang je er daarna maar over praat en niet gaat doen alsof er niks is gebeurd. Wie weet durft zij wel gewoon niet het initiatief te nemen, dit kan komen natuurlijk doordat ze geen ervaring heeft, en misschien door het cultuurverschil.

Ik zou zeggen begin rustig, bijv. door je handen te verplaatsen. Meeste van ons zijn 'friemelend' begonnen.
Oud 24-04-2004, 22:21
Parasietje
Parasietje is offline
Ik zou haar niet verrassen. Als ze echt zo terughoudend is, kan ze echt gekwetst worden daardoor denk ik. Kan je er niet over praten met haar en haar eerst echt duidelijk vragen of je verder mag gaan.
Je kan beginnen met heel zachtjes te strelen rond haar middel en dan zachtjes naar boven gaan en haar vragen of ze zich nog goed voelt. Als ze zich niet helemaal ontspannen en er goed bij voelt, doe je beter niets.
Misschien kun je haar gewoon wat tijd gunnen om erover te praten met haar ouders? Zo'n onderwerpen zijn nogal moeilijk aan te snijden, zeker met conservatieve ouders .

Regels voor berichten