Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 12:54
Verwijderd
Irriteer je je weleens aan vrienden tijdens het winkelen?
Of is het zo erg dat je alleen nog maar alleen gaat shoppen?

Ik heb redelijk wat irritante winkel-vriendinnen.
De ene pakt elk stofje vast en roept tegelijk: "ooh Lies dit voelt lekker aan!"
De andere verteld bij alles wat ze gekocht heeft of wil kopen precies waarvoor het wordt.
Bijvoorbeeld: "deze schoentjes zijn wel fijn voor als ik de hond uit ga laten" of "dat vind ik wel een lekker vestje voor school".
Ook raak ik gefrustreerd van lange twijfelaars, of mensen die je 100 keer moet verzekeren dat het echt wel goed staat.
Vorige week was ik met een vriendin aan het winkelen die in één dag 2000 euro over de balk smeet.
Ook redelijk frustrerend.

Nou ik zou zeggen, vertel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-04-2004 @ 13:57 :
Ik shop meestal erg stoned, en dan is het zo grappig he, om een strakke broek met overknee laarzen aan te doen en lachen gieren brullen!

meestal kopen we niks en gaan we naar een coffeeshop

oh dit is ook grappig: veeel verschillende schoenen passen die je toch nooit koopt en de hele tijd om andere maten vragen

Schrijf je dit namens je vriendinnen?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:59
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Ik shop meestal erg stoned, en dan is het zo grappig he, om een strakke broek met overknee laarzen aan te doen en lachen gieren brullen!

oh dit is ook grappig: veeel verschillende schoenen passen die je toch nooit koopt en de hele tijd om andere maten vragen

hihihi

het ergste is gewoon als mense na twee winkels al lopen te hijgen en te puffen dat je al in 2 winkels bent geweest
Oud 11-04-2004, 13:03
Stormkraai
Stormkraai is offline
Geen last van.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-04-2004 @ 14:02 :
Nee.

Ik heb geen vriendinnen daarom raakte ik in de war met die werkwoordsvormen
Maakt niet uit hoor.
Heb je het meeting topic al gelezen?
En heb je een grote tuin?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:05
justakid
justakid is offline
ik haat mensen die niet kunnen shoppen.. die nooit iets passene nzo.. dan voel ik me altijd schuldig
Oud 11-04-2004, 13:16
annetjuh
annetjuh is offline
als ze gaan zeuren heb ik hier een dikke kont in of zou het passen als ze geen zin hebben om het te passen.
Oud 11-04-2004, 13:19
Dicenquesoy
Dicenquesoy is offline
Ik shop liever niet met vriendinnen, omdat ze of snel lopen of alleen maar dingen voor hunzelf uitzoeken. Ik shop wel bijna elke week met mijn h&mcollega, is inmiddels een goeie vriend geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:31
Susanne
Susanne is offline
Citaat:

Dat laatste vind ik ook leuk, bij de scapino oid, echt heerlijk!
Oud 11-04-2004, 13:31
Susanne
Susanne is offline
oh en ik erger me aan vriendinnen die geen geld hebben, bah!
Oud 11-04-2004, 13:43
Faery
Faery is offline
[Paranoide]

Tijdens het winkelen op alles en iedereen kankeren. (h) Ik heb alleen maar toffe mensen waar ik mee winkel.
Oud 11-04-2004, 13:48
Otis
Otis is offline
het is vervelend als:

* je vriendinnen na de 2e winkel al willen gaan theeleuten bij de bijenkorf.
* geen geld hebben
* de verkeerde schoenen aan hebben dus blaren krijgen (ikzelf maak mij hier weleens schuldig aan )
* je vriendinnen bereid zijn om in een extreem lange rij te gaan staan voor een paar sokken.
* je vriendinnen weigeren af te wijken van de traditionele hoofdstraat.

alleen of met zn 2en winkelen is nog het fijnst eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 13:50
Günther
Günther is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-04-2004 @ 14:31 :
oh en ik erger me aan vriendinnen die geen geld hebben, bah!
waarschijnlijk is dat niet ierts waar ze wat aan kunnen doen.... ****
Oud 11-04-2004, 14:53
rodina
rodina is offline
-mensen die alles passen en niets kopen
-na 2 winkels geen zin meer hebben
-na 400 winkels nog wel zin hebben
-mensen zonder geld
-uberhaupt kleding passen
Oud 11-04-2004, 15:10
Laïs
Laïs is offline
Vreselijk.
Wil ze alle truitjes van de winkel passen,is de maat niet goed,loopt zo honderd keer door dezelfde winkel of keert ze honderd keer terug 'ik had nog iets leuks gezien'.
Aaargh. ik heb het gelukkig wel maar met een vriendin. of als ik er geirriteerd loop,dan heb ik het met iedereen.

Maar meestal ga ik alleen.
Oud 11-04-2004, 15:11
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Otis schreef op 11-04-2004 @ 14:48 :

ja. en zeker niet met een stuk of 5.
Oud 11-04-2004, 15:11
Verwijderd
lodesteiners die bij een rij van 20 mensen de pashokjes voor een uur bezet houden en op hun gemak ondertussen af en toe dewinkel weer in duiken om weer veder te shoppen voor kleding om te passen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:12
vixen
vixen is offline
Ik heb weinig problemen met het winkelen met vriendinnen. Met jongens winkelen vind k wel erg vervelend.
Oud 11-04-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 11-04-2004 @ 16:12 :
Ik heb weinig problemen met het winkelen met vriendinnen. Met jongens winkelen vind k wel erg vervelend.
*voelt zich heel erg aangesproken*

en terecht
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 11-04-2004 @ 16:12 :
dat moet je jongens ook niet aandoen...
Oud 11-04-2004, 15:19
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-04-2004 @ 16:15 :
*voelt zich heel erg aangesproken*

en terecht
soms is het wel leuk hoor, maar 3 kwartier in de zipper wachten...mwuah
Oud 11-04-2004, 15:20
Ramble On
Ramble On is offline
- vriendinnen die zoveel willen passen terwijl ze toch niets kopen (ook als de rij lang is)
- vriendinnen die persé moeten passen als de rij gigantisch is, dan koop je het toch gewoon en als het niet past breng je het terug..
- vriendinnnen die de meest vreselijke 'hippe' winkels in willen
- slenterende vriendinnen
- vriendinnen die blijven zeuren of iets leuk staat als ik het al honderd keer gezegd heb
Oud 11-04-2004, 15:40
justakid
justakid is offline
ik heb een vriend en die kan echt geweldig shoppen! ga je naar de winkels zie je een broek zegt hij ow en dan moet je dit er ovcer boven passen en dit en dit is ookw el cool ! haha echt grappig.

afgelopen vrijdag ging ik met een groep van ongeveer 10 naar amsterdam nouuu om de 10 meter stondne we 10 min. stil dus dat schoot echt niet op haha maar t was wel cool
Oud 11-04-2004, 15:42
slender_fungus
slender_fungus is offline
ik maak me aan alles "schuldig" wat hier staat. gelukkig winkel ik bijna nooit en anders alleen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:42
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:

Hihihiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! Hahahaaaaaa!!!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2004, 16:18
Verwijderd
ik erger me aan mensen die alles passen en niets kopen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 16:19
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
uuuf schreef op 11-04-2004 @ 17:18 :
ik erger me aan mensen die alles passen en niets kopen.
Oh, oh, oh. Inderdaad.
Oud 11-04-2004, 16:22
feline
feline is offline
Ik erger me aan:
vriendinnen met een hele beperkte kledingsmaak
vriendinnen die niets willen passen
vriendinnen die geen geld hebben
vriendinnen die niet willen lunchen
vriendinnen die niet enthousiast zijn over dingen die ik pas
vriendinnen die lukraak dingen kopen, omdat ze iets nodig hebben, maar zonder het echt leuk te vinden, van die plichtsgetrouwe winkelaars
Oud 11-04-2004, 18:25
DvoorA
DvoorA is offline
ik erger me sowieso aan winkelen met vriendinnen. Ze doen er altijd uren over en als ze vragen of iets mooi is, als het spuuglelijk is, en jij eerlijk antwoord: het is bagger, zijn ze beledigt.

Wat is er nou leuk aan om de hele stad rond te lopen en urenlang te passen
Als ik iets nodig heb ga ik altijd alleen, ik weet precies wat ik leuk vind en ben vrij snel klaar.
Oud 11-04-2004, 18:29
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-04-2004 @ 19:25 :
Ze doen er altijd uren over en als ze vragen of iets mooi is, als het spuuglelijk is, en jij eerlijk antwoord: het is bagger, zijn ze beledigt.
Ja idd das irritant! Als mensen mijn mening vragen, geef ik die ook eerlijk.
Oud 11-04-2004, 18:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond het nogal irritant toen ik met wat vriendinnen een keer naar A'dam ging en dat ze toen alleen maar de winkels gingen die wij hier in R'dam ook hebben(H&M,Only,Bijenkorf).
Ik liep dan gewoon de hele dag achter ze aan, zei niks tegen ze, want ik had geen zin in gezeik.
Maar toen ik een half uurtje bij de Fame binnenwas (terwijl zij met z'n tweeen in andere winkels aan het kijken waren)begonnen ze tegen mij te zeiken omdat ze vonden dat ik te veel tijd nodig had.

Volgende keer ga ik alleen nog met mensen die ook vinden dat CD's zeer belangrijk zijn.
Oud 11-04-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Irriteer je je weleens aan vrienden tijdens het winkelen?
Of is het zo erg dat je alleen nog maar alleen gaat shoppen?
Ja, enorm... maar tegenwoordig ga ik steeds meer alleen de stad in, omdat ik meer op mijzelf vertrouw en ik dan geen geklaag hoor.

Mijn vrienden hebben voornamelijk een andere smaak, meer het "G-star shirtje" en "kijk mattheijs vette puma's" type's, en dat botst af en toe, voornamelijk omdat ik daar commentaar op lever omdat ik het niet mooi vind [en niet vind kunnen, maar okee ]

Het vervelendste vind ik mensen die klagen over geld, als je iets niet kan betalen prima, maar ga niet mekkeren als ik iets koop wat buiten jou budget ligt.

Ik ben zelf trouwens een leuke winkelaar, ik ben vrolijk, praat met verkopers, en weet wat ik wil, en waar het bij kan. Tijdens het winkelen praat ik vaak met mijn vriendinnen over van alles, dan voel ik mij op me gemak en loop ik in de winkel en zoek ik van alles bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 18:59
Verwijderd
Ik winkel altijd alleen, hoef je tenminste nooit op te letten of je je schaapjes nog bij je hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:10
Verwijderd
- Vriendinnen die na 2 winkels al klagen dat ze moe zijn, dat het warm is, dat ze pijn in hun voeten hebben. (trek dan ook geen hoge hakken aan )
- Vriendinnen die alleen gaan winkelen om veel te kunnen eten, en daarom op zo'n dagje naar de Mac, Burger King, Bakkerij Bart en weet ik veel wat willen. Wat eten is okay, maar ik wil wél liever meer kledingwinkels als vreetwinkels zien.
- Vriendinnen die geen zin meer hebben, en je dan van alles gaan aansmeren om maar snel weg te kunnen "ohh nee die staat je leeeeeeeeeuk"
- Vriendinnen die denken dat ze weten wat je leuk vind, en dan alles gaan aanwijzen zo van "ohhh is dit niet wat voor jou? en dit? en dit?". Als ze dat soms doen is het leuk, maar als ze dat 10x in een winkel doen word ik toch lichtelijk opgefokt.

Maar toch is het gezelliger om samen te winkelen, je moet alleen weten met wie je het doet, of geestelijk erop voorbereid zijn .

Als ik geen zin heb om met anderen rekening te houden, ga ik alleen. Lekker rustig wel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:16
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Meestal vinden ze dat ik te lang in het paskot zit, of erger: proberen ze me iets te doen kopen dat ik zéker niet zou kopen als ik niet in hun bijzijn was. Nee ik shop liever een uurtje alleen, want met anderen wil ik toch liever een terrasje doen ofzo en dan gaat het niet vooruit he.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:19
Marshall
Marshall is offline
ik heb trouwens vrienden met winkel-angst, hebben zoveel respect voor bepaalde labels dat ze de winkels niet meer in durven labelfobia
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:29
Mysterons
Mysterons is offline
vriendinnen die in een winkel niet echt kijken maar een beetje rondstruinen tot ik wat voor ze aanwijs.
vriendinnen die sommige winkels weigeren in te gaan, of sommige winkels perse in moeten.
vriendinnen die alsmaar willen eten.
vriendinnen die te kort shoppen of veeeel te lang.
vriendinnen die alles zo serieus nemen, en niet kunnen lachen om een "hee is dit fluffy minirokje niet iets voor jou?" en dat dan ook niet voor de lol gaan passen. tsss.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:31
Endomychus
Endomychus is offline
waar ik een hekel aan heb is dat sommigen zo onzeker zijn of het ze wel staat. Dna heb je het al honderd keer gezegd...Dan ligt het er zo dik bovenop dat ze naar complimentjes aan't vissen zijn.
Oud 11-04-2004, 20:19
June bug
June bug is offline
Ik irriteer me tijdens het winkelen alleen aan mijn moeder als ik met haar ben. Roept ze door de winkel: Oooohh kijk eens! Dit is leeeuukk!!! En dan houdt ze echt iets omhoog wat totaal buiten mijn smaak valt.. Als ik dan iets leuks gevonden heb verplicht ze me eerst om na te denken waar ik het allemaal wel niet mee kan combineren.. (van de kledingstukken die ik dan al heb) "Oh ja dat kan leuk op je bruine broek, bladiebla" Grrr
Enne, dan lopen we een winkel uit, en dan loop ik voorop, sta ik buiten, en dan staat zij nog halverwege de winkel ergens te kijken... Weer teruglopen etc. *zucht*...
Oud 11-04-2004, 20:26
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 11-04-2004 @ 20:29 :

vriendinnen die alsmaar willen eten.

&
mensen die de winkels niet willen ingaan,waar ik wel in wil.
Oud 11-04-2004, 20:48
suikerprinses
suikerprinses is offline
mensen die achter je reet aan plakken. als ik 3 stappen naar links doe om dat ene leuke shirtje te bekijken, hoeft ze niet 3 stappen mee te zetten. gewoon lekker je eigen gang gaan en dan elkaar tegen komen en zeggen: 'zullen we dit passen?!'

en natuurlijk winkelen met vriendinnen, ieder je eigen weg gaan, elkaar dan weer tegenkomen met dezelfde kleren.. pff.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:00
Envy
Envy is offline
Citaat:
justakid schreef op 11-04-2004 @ 14:05 :
ik haat mensen die niet kunnen shoppen.. die nooit iets passene nzo.. dan voel ik me altijd schuldig
Inderdaad, dan heb ik het idee dat ik ze de hele tijd zit op te houden enzo.
Oud 11-04-2004, 22:57
battlestar
battlestar is offline
een vriendin van me koopt alleen al iets als je zegt dat je het leuk vindt, terwijl ze zelf nog amper in de spiegel heeft gekeken, niet echt een eigen mening dus.
en ze is niet echt prijsbewust terwijl ze al dik in de min staat, koopt ze schoenen van 200 euro terwijl ze eigenlijk eerst d'r schulden af moet betalen bij d'r ouders. heb ik in principe niks mee te maken, maar het feit dat ze dan later weer geen geld heeft reageert ze dan weer af op mij of iemand anders die in de buurt is
of ze gaat alles passen enzo terwijl ze weet dat ze het niet gaat kopen omdat ze het gewoonweg niet kan betalen

ze is eigenlijk fucking vervelend met winkelen als ik er nu over nadenk maar verder is ze wel lief haha

een andere vriendin koopt nooit wat.. ze is echt altijd aan het twijfelen

en een vriend van me kan echt alles kopen wat ie wil, dure kleertjes enzo, terwijl ik sta uit te rekenen hoeveel geld ik nog heb te besteden, is ook weleens frustrerend haha
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 00:15
sorry
sorry is offline
ga meestal in mijn eentje de stad in ik hoef ook maar 1 winkel in. maar als ik met andere kleding ed. ga kopen dan erger ik me niet echt aan die vrienden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 08:38
tuttebel
tuttebel is offline
een vriendin die wil haast nooit voor kleren kijken, die wil alleen maar eten kopen. dat kán ook leuk zijn, maar nie als ik echt iets nodig heb...

en ja, als ik met jongens naar de stad ga, willen ze ook niet echt een winkel in..maar dat is wel te verwachten.
Oud 12-04-2004, 09:11
Synonym
Synonym is offline
Als vriendinnetjes niet mee willen naar winkels die afwijken van de h&m, bijenkorf en only.
Oud 12-04-2004, 10:12
roosju
roosju is offline
Citaat:
Otis schreef op 11-04-2004 @ 14:48 :
het is vervelend als:

* je vriendinnen na de 2e winkel al willen gaan theeleuten bij de bijenkorf.
* geen geld hebben
* de verkeerde schoenen aan hebben dus blaren krijgen (ikzelf maak mij hier weleens schuldig aan )
* je vriendinnen bereid zijn om in een extreem lange rij te gaan staan voor een paar sokken.
* je vriendinnen weigeren af te wijken van de traditionele hoofdstraat.

Idd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:23
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 11-04-2004 @ 20:29 :
en dat dan ook niet voor de lol gaan passen. tsss.
Mijn enige ergernis is juist als mensen dingen voor de lol gaan passen Maar dat is ook alles.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 13:11
Freule
Freule is offline
mensen die altijd in dezelfde suffe winkels gaan kijken.
bijv. in elke stad naar de Sting.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:

jah schat, alle stomme dingen worden leuk als je geblowd hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten