Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het ergste is gewoon als mense na twee winkels al lopen te hijgen en te puffen dat je al in 2 winkels bent geweest
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je het meeting topic al gelezen? En heb je een grote tuin? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en terecht |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
- Vriendinnen die na 2 winkels al klagen dat ze moe zijn, dat het warm is, dat ze pijn in hun voeten hebben. (trek dan ook geen hoge hakken aan
![]() - Vriendinnen die alleen gaan winkelen om veel te kunnen eten, en daarom op zo'n dagje naar de Mac, Burger King, Bakkerij Bart en weet ik veel wat willen. Wat eten is okay, maar ik wil wél liever meer kledingwinkels als vreetwinkels zien. - Vriendinnen die geen zin meer hebben, en je dan van alles gaan aansmeren om maar snel weg te kunnen "ohh nee die staat je leeeeeeeeeuk" - Vriendinnen die denken dat ze weten wat je leuk vind, en dan alles gaan aanwijzen zo van "ohhh is dit niet wat voor jou? en dit? en dit?". Als ze dat soms doen is het leuk, maar als ze dat 10x in een winkel doen word ik toch lichtelijk opgefokt. Maar toch is het gezelliger om samen te winkelen, je moet alleen weten met wie je het doet, of geestelijk erop voorbereid zijn ![]() Als ik geen zin heb om met anderen rekening te houden, ga ik alleen. Lekker rustig wel. |
![]() |
|
Meestal vinden ze dat ik te lang in het paskot zit, of erger: proberen ze me iets te doen kopen dat ik zéker niet zou kopen als ik niet in hun bijzijn was. Nee ik shop liever een uurtje alleen, want met anderen wil ik toch liever een terrasje doen ofzo en dan gaat het niet vooruit he.
|
![]() |
|
![]() |
vriendinnen die in een winkel niet echt kijken maar een beetje rondstruinen tot ik wat voor ze aanwijs.
vriendinnen die sommige winkels weigeren in te gaan, of sommige winkels perse in moeten. vriendinnen die alsmaar willen eten. vriendinnen die te kort shoppen of veeeel te lang. vriendinnen die alles zo serieus nemen, en niet kunnen lachen om een "hee is dit fluffy minirokje niet iets voor jou?" en dat dan ook niet voor de lol gaan passen. tsss. ![]() |
![]() |
|
waar ik een hekel aan heb is dat sommigen zo onzeker zijn of het ze wel staat. Dna heb je het al honderd keer gezegd...Dan ligt het er zo dik bovenop dat ze naar complimentjes aan't vissen zijn.
|
![]() |
Ik irriteer me tijdens het winkelen alleen aan mijn moeder als ik met haar ben. Roept ze door de winkel: Oooohh kijk eens! Dit is leeeuukk!!! En dan houdt ze echt iets omhoog wat totaal buiten mijn smaak valt.. Als ik dan iets leuks gevonden heb verplicht ze me eerst om na te denken waar ik het allemaal wel niet mee kan combineren.. (van de kledingstukken die ik dan al heb) "Oh ja dat kan leuk op je bruine broek, bladiebla" Grrr
Enne, dan lopen we een winkel uit, en dan loop ik voorop, sta ik buiten, en dan staat zij nog halverwege de winkel ergens te kijken... Weer teruglopen etc. *zucht*...
||
![]() |
Citaat:
![]() & mensen die de winkels niet willen ingaan,waar ik wel in wil.
|
mensen die achter je reet aan plakken. als ik 3 stappen naar links doe om dat ene leuke shirtje te bekijken, hoeft ze niet 3 stappen mee te zetten. gewoon lekker je eigen gang gaan en dan elkaar tegen komen en zeggen: 'zullen we dit passen?!'
en natuurlijk winkelen met vriendinnen, ieder je eigen weg gaan, elkaar dan weer tegenkomen met dezelfde kleren.. pff. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
een vriendin van me koopt alleen al iets als je zegt dat je het leuk vindt, terwijl ze zelf nog amper in de spiegel heeft gekeken, niet echt een eigen mening dus.
en ze is niet echt prijsbewust terwijl ze al dik in de min staat, koopt ze schoenen van 200 euro terwijl ze eigenlijk eerst d'r schulden af moet betalen bij d'r ouders. heb ik in principe niks mee te maken, maar het feit dat ze dan later weer geen geld heeft reageert ze dan weer af op mij of iemand anders die in de buurt is ![]() of ze gaat alles passen enzo terwijl ze weet dat ze het niet gaat kopen omdat ze het gewoonweg niet kan betalen ![]() ze is eigenlijk fucking vervelend met winkelen als ik er nu over nadenk ![]() een andere vriendin koopt nooit wat.. ze is echt altijd aan het twijfelen ![]() en een vriend van me kan echt alles kopen wat ie wil, dure kleertjes enzo, terwijl ik sta uit te rekenen hoeveel geld ik nog heb te besteden, is ook weleens frustrerend haha |
![]() |
|
een vriendin die wil haast nooit voor kleren kijken, die wil alleen maar eten kopen.
![]() en ja, als ik met jongens naar de stad ga, willen ze ook niet echt een winkel in..maar dat is wel te verwachten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: