Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 15:34
In Your Room
In Your Room is offline
Mja, vraagje. Hoe krijg je het voor elkaar dat als er een internet explorer venster geopend wordt, dat dat automatisch gemaximaliseerd wordt? Ik heb inmiddels door hoe je dat voor elkaar krijgt als je zélf een nieuw explorer scherm opent (of kladblok of wat je ook maar wilt, stond in dit topic) maar dat is dus niet precies wat ik bedoel.. Want elke keer als ik op een link klik en de link geopend wordt in een nieuw scherm, dan is het venster niet gemaximaliseerd.. Hetzelfde met bijvoorbeeld kladblokbestanden die ik via Mijn Documenten open.. Nu weet ik wel dat je het zo groot kunt slepen dat het bijna gemaximaliseerd lijkt, maar is er niet een manier om zoiets standaard écht gemaximaliseerd te krijgen?

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 16:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 16:08
dafelix
dafelix is offline
dat moet windows standaard onthouden, meen ik

ik heb er ook tijdje last van gehad, maar nu lijkt het erop dat alles in dezelfde status wordt geopend als ik 'm het laatst heb gebruikt
Oud 15-04-2004, 17:00
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik heb dit probleem ook lange tijd gehad. Mijn oplossing: Firefox gebruiken.
Oud 15-04-2004, 17:30
Enlightenment
Enlightenment is offline
Zorgen dat je maar 1 venster open hebt en dan afsluiten. Als je daarna het programma weer opstart, zou hij weer gemaximaliseerd moeten zijn. AFAIK.
Oud 15-04-2004, 20:11
Verwijderd
Nee, stom genoeg is dat er niet. Windows onthoudt wel de laatst ingestelde grootte van een venster, maar niet of een venster gemaximaliseerd dan wel normaal is. Als je dus op een link klikt, en een nieuw venster wordt geopend, dan zal dat altijd de laatst ingestelde grootte hebben. Wil je dus niet zo'n irritant klein venstertje krijgen, dan moet je hem ff tot bíjna maximale grootte slepen en dan laten staan. Da's ook nog maar een tussenoplossing, maar je werkt natuurlijk wel met Microsoft-producten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:18
Enlightenment
Enlightenment is offline
Mn nare man, explorer windows onthouden dat wel, en volgens mij ook andere windows hoor, evenals MSIE. Zal het eens testen iig.
Oud 15-04-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-04-2004 @ 21:18 :
Mn nare man, explorer windows onthouden dat wel, en volgens mij ook andere windows hoor, evenals MSIE. Zal het eens testen iig.
Ja, doe dat, want volgens mij werkt het dus niet

Het blijft gewoon schipperen met Windows. Ik heb na anderhalf jaar XP ook nog steeds, dat ik de folder view op 'details' zet, en dat sommige mappen dan na een tijdje, volkomen willekeurig, ineens weer op 'large icons' staan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:35
In Your Room
In Your Room is offline
Inderdaad, maximaliseren onthouden ze dus niet... En dat nét tot maximale grootte slepen kan inderdaad, maar dat is irritant.. Maargoed, als het niet anders blijkt te kunnen dan moet het maar..
Oud 15-04-2004, 20:44
Verwijderd
Bij mij onthield hij het wel..
(Maar naar mijjn mening is Mozilla toch een betere oplossing )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten