Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2004, 17:29
Verwijderd
Okee, misschien een rare topic titel maar kon niet beter bedenken...

Ben jij zuinig op je lichaam, ga jij braaf om 23.00 naar bed omdat je dan genoeg slaap hebt, drink je veel water en rook je niet omdat je over 20 jaar dan eenhuids kleur hebt die forumgeel is?

Zit jij in de sportschool om conditie te behouden, of slik je stiekem ook nog andere pilletjes?

Spring jij zomaar over muurtjes, en heb je al dingen gebroken, of loop je om waterplassen heen zodat je zeker weet dat je je je enkel niet kan breken?

En TS begint: ik rook niet, maar drink en eet redelijk veel, als ik zo doorga is zelfs Erica Terpstra een dunne spriet. Echter sport ik 2 a 3 keer in de week om toch gezond te blijven. Ik ga ook heel ongezond onder de zonnebank, maar ik durf niet te springen van dingen die hoger dan 2 meter zijn, strax breek ik iets nog

Nou, nu jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 17:31
rodina
rodina is offline
ik rook als een ketter
Sinds ik m'n rijbwijs heb en een auto heb ik geen fiets meer gezien.
Ik heb een ov, dus lang leven de tram, ga niet heel amsterdam afsjouwen.
Ik heb een hekel aan biologisch gekweekte melk en dergelijke
Sporten krijg je hangtieten van.
Drink af en toe een sapje, maar ik adoreer fanta. Water is voor in de kroeg, alcohol is voor mietjes.

Ach dood ga ik toch.
Oud 06-04-2004, 17:35
sorry
sorry is offline
ik rook niet, drink weleens. maar ik sport wel heel erg veel. zelf slaap ik niet echt veel. ik eet wel heel veel maar kom nooit aan. ik heb zelfs nog nooit wat gebroken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:36
LittleLucille
LittleLucille is offline
k vind zelf wel dat ik redelijk zuinig ben met mijn lichaam..
ik let op mijn eten en sport regelmatig..
ben niet iemand die ff ergens overheen springt of denkt van ow dat haal ik wel en het dan niet halen..
ik rook niet.. vind het gewoon goor en ongezond.. heb het ook nooit geprobeerd of zo..
k ga eigenlijk nooit laat naar bed.. gewoon omdat ik dan merk aan mezelf dat ik dan niet aan mijn uurtjes kom.. dus om 10 uur in bed liggen is voor mij niet gek..
k drink wel weer alcohol als ik uit ga.. dat is natuurlijk ook weer wat minder gezond..
gebruik de pil.. waarmee ik ook in een bepaalde risico groep val maar dat zal pas rond mijn dertigste levens jaar zijn.. denk ik zo..
k drink redelijk veel.. denk dat ik op een dag toch wel aan een liter of 2 kom.. maar dat verschilt van dag tot dag..
Oud 06-04-2004, 17:45
Verwijderd
ik ben te roekeloos

ik drink veel te veel, blow iedere dag, ben wel al weer meer dan n jaar gestopt met roken. Slaap veel te weinig, ga te vaak als ik lam ben de pit in en kom dan met allemaal bloedende wonden op mn armen de pit weer uit. Ik heb vreemd genoeg nog nooit wat gebroken. verder let ik niet op of ik gezond eet en schrans van alles naar binnen als ik een vreetkick heb, record: anderhalve kilo chips ofzo ik sport niet maar zit er aan te denken om toch maar iets te gaan doen om al het negatieve op te heffen

oftewel nee ik ben totaal niet zuinig op mn lichaam
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-04-2004 @ 18:45 :
blow iedere dag, ben wel al weer meer dan n jaar gestopt met roken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:48
guess what
guess what is offline
Ik doe niet zo zuinig met mn lichaam. Ik rook als ik dat wil, drink wijn oid met uitgaan, sport niet zo veel. Door verschrikkelijk slechte knieen en enkels is alleen zwemmen zo ongeveer een mogelijkheid, wat ik ook wel doe, maar niet zo veel. Ik doe niks waar ik iets mee kan breken want ten eerste vind ik dat eng en ten tweede scheur ik vaak enkelbanden. Ik woon heel dicht bij school dus veel fietsen doe ik ook al niet.
Oud 06-04-2004, 17:51
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik rook niet, blow niet, en ben net gestopt met drinken. Ik sport elke dag (kickbokstraining: 8 uur in de week, hardlopen: 3-4 uur in de week, paardrijden elke dag) snoep niet en drink geen frisdranken. Probeer om buiten de 3 maaltijden (ontbijt, luch, avondeten) niet de eten. Dus ja, denk dat ik wat dat aangaat wel aardig gezond leef.
Ga nooit vroeg naar bed, ben meer een nachtmens...
Maar spring wel over muurtjes, in plassen en uit vliegtuigen

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 06-04-2004 @ 18:46 :

er is een groot verschil tussen 's morgens opstaan en meteen een peuk roken en zo de hele dag doorgaan zodat je een pak peuken per dag wegwerkt en 's avonds met een aantal vrienden een paar sticks wegpaffen hoor
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm ik slaap ofwel veel te veel ofwel veel te weinig. Ik rook, drink en ga teveel uit. Maar ik dans en fiets wel veel en eet hypergezond, dat maakt het nog iets of wat goed. & ik laat me regelmatig door een bereidwillige masseren.

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:11
grandmommy
grandmommy is offline
ik ga elke dag om 22:30 naar bed en kijk dan tot 24: 00 t.v,
ik fiets elke dag 12 kilometer, rijd paard, eet gezond ( dat wil zeggen: wat de pot schaft, dus de schijf van vijf bij ons thuis), rook niet, drink niet, drink wel veel water. ik heb nog nooit iets gebroken, nog nooit gaatjes gehad, ben wel redelijk vaak ziek of verkouden.
ik heb een goede conditie, loop met minimale moeite van de begane grond naar de derde verdieping op school ( in totaal zo'n 9 trappen), had een 7, 2 voor de coopertest.
ik doe niets om gezonder te leven, neem geen vitaminepillen, of doe niet aan uitzonderlijk zware sport. ben wel tevreden met hoe ik leef en in welke staat ik me bevind.
Oud 06-04-2004, 18:15
merels
merels is offline
leuk topic wel

Ik sport erg veel (alleen momenteel even niet), ik rook héél soms, qua slaap heb ik een ernstig tekort, een zonnebankje neem ik soms, alcohol doe ik wel aan, maar de laattste tijd met mate.
Water drink ik niet zo veel, wel erg veel thee. Ik houd wel van gezonde dingetjes, maar ben soms gewoon te makkelijk omhet te nemen. Daarnaast ben ik een grote zoetekauw.
Qua risico's, nee ik denk er niet echt over na wanneer ik iets wat eventueel gevaarlijk kan zijn. Ik heb 2.5 jaar geleden mijn sleutelbeen gebroken, door een stommiteit .
Maar ik mag wel zuiniger zijn op mijn lichaam, wanneer ik vroeger pijn had aan mijn achillespees (blessure) ging ik door, en door, ondanks de pijn. Met dat soort dingen verpest je je lichaam echt
Ik ervaar daar dus nu de gevolgen van en ik heb er ook ontzettend spijt van.
Oud 06-04-2004, 18:16
Fog
Fog is offline
ik rook af en toe, drink af en toe, eet heel gezond, snoep nooit behalve op verjaardagen, eet veel fruit en groenten, drink bijna alleen water, wat ik op een dag eet is 2 boterhammen kaas + avondeten + veel water en verder niks, het kost me ook geen moeite.

ik ga meestal op tijd naar bed omdat ik slaap hard nodig heb, ik fiets en loop zoveel mogelijk, pak niet snel de trein, bus of auto. doe iedere avond veel buikspieroefeningen en skate zo nu en dan.

ik ben niet snel bang voor iets, het is alleen de vraag of ik zin heb om de moeite te nemen, als ik dat wel heb doe ik het gewoon, ik zou niet weten wat ik niet zou durven eigenlijk en ik kan zeer goed tegen pijn.

ik slik de pil niet, ook geen andere medicijnen alleen iedere dag een vitaminepil om te herstellen van pfeiffer.
Oud 06-04-2004, 18:17
Verwijderd
ik absoluut niet zuinig op mijn lichaam, te laat naar bed, slecht en weinig eten, uitgaan, zonnebanken, alcohol enzo... verschikkelijk... ik zou echt gezonder moeten gaan leven
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:22
Susanne
Susanne is offline
Ja ik ben best gezond bezig moet ik zeggen, ga elke doordeweekse avond rond 22:00 naar bed toe, ik ben dan ook echt op doordat ik elke avond wel iets te doen heb. Of op school, of sport etcetera. Ik sport elke week 4 keer, wedstrijd incluis, vind van mezelf dat ik best gezond bezig ben.. Trainingen zijn dan ook echt veel intensiever dan ik gewend was, toen ik nog een team lager zat, heb dus echt moeten wennen, het heeft tot voordeel dat m'n conditie nu veel beter geworden is en dat ik wat strakker uitzie, altijd handig Soms heb ik trouwens wel een week dat ik denk, ik ga heel goed bezig zijn en niet roken, drinken, gezond eten enz, het is jammer genoeg echter heel sporadisch dat ik zo'n week ook daadwerkelijk volhoud..
Oud 06-04-2004, 18:24
Verwijderd
Wijn en sigaretten. Nuff said.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:25
snoodaard
snoodaard is offline
Ik eet soms gezond, neem wat vitamine pilletjes, rook enkel sporadisch, drink wel veel maar sport toch 2 á 3 keer per week. Slapen doe ik graag maar veel te onregelmatig. Ben niet erg voorzichtig wat betreft over muurtjes springen e.d. maar ik heel nogal snel dus ach. Heb ooit eens een pols gebroken, dat was het wel.
Oud 06-04-2004, 18:29
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik drink wel wat overmatig, blow af en toe en eet af en toe frituur. In ieder geval 1x per week uit, wat het slaapgebrek gen goede komt. Ik loop 2x in de week hard (10 en 15 km) en doe ook 3x per week situps (totaal 250 p. keer). Windsurfen slechts als er wind en vervoer regelbaar is is. Eet veel fruit en drink veel LiptonIce.
Oud 06-04-2004, 18:30
Verwijderd
qua eten ben ik heel zuinig,ik eet echt ubergezond en weinig.
drinken doe ik bijna nooit veel (enkele uitzonderingen daargelaten).
ik doe aan fitness en ik voetbal,ben best sportief.
verder pleeg ik roofbouw op mijn lichaam,ik slaap weinig (helemaal in het weekend meestal maar een uur of 5) en om dingen te breken etc,ben ik niet bang (ben eerder bang of ik geen kleren beschadig met hetgeen ik dan ga doen )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:36
Jampot
Jampot is offline
ik leef wel gezond, maar niet bewust.. zo onbewust dat ik net weer mn pilletje ben vergeten.. shit

maar dit alles niet omdat ik me dan voorneem: "Ik ga goed voor mijn lichaam zorgen" maar ik fiets om op school te komen, ren om me lekker te voelen en fatsoenlijk in de pit te kunnen staan op concerten, heb geen cholesterol omdat ik veganist ben, rook niet omdat ik het smerig vind, eet als ik honger heb.. altijd.. en pak zo nu en dan een pintje voor de gezelligheid

dat was het wel geloof ik

edit: slaap als ik moe ben, heb 1 keer een bot gebroken.. het sleutelbeen van mijn broertje

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:37
Verwijderd
nee eigelijk niet, en dan niet op de manier van niet goed eten,veel alcohol en roken enz. dat doe ik wel.

maar ik verwacht soms te veel, met wat ik allemaal wil kan mijn lichaam soms niet bij houden., en sport te weinig.
ik merk aan mijn lichaam dat ik vakantie nodig heb,want het heeft rust nodig, maar dat geef ik hem niet, als ik vrije tijd heb ga ik me af vragen wat ik nog meer kan doen om tijd te vullen, mensen die me kennen weten van me dat ik niet tegen vakantie of een weekend met meer dan 1 dag echt vrij.

dus op die manier niet zuinig op mijn lichaam voor de rest doe ik t goed vind ik
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:37
Nuck
Nuck is offline
Ik sport veel, eet vrij gezond (alleen soms wat veel ), drink veel water en rook niet. Daarentegen drink ik wel errg regelmatig alcohol en ga ik meestal niet eerder dan een uurtje of 12 naar bed als ik om half 8 op moet. Maar dat is genoeg slaap voor mij, dus dat scheelt.
Oud 06-04-2004, 18:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Niet zuinig ga stappen slaap een uur en moet dan weer uit m'n bed, ik zuip meer als genoeg en ben niet van plan te minderen, roken soms daar geef ik niet echt om, drugs idem.
Met name carnaval is een aanslag op m'n lever.
Oud 06-04-2004, 18:43
June bug
June bug is offline
Hm, eigenlijk ben ik niet echt zuinig op mezelf denk ik
Ik rook, blow regelmatig, drink bijna nooit (da's dan weer beter), ik fiets wel iedere dag, maar nooit echt hard en nooit echt lang. Ik ga eigenlijk altijd te laat naar bed, en moet 's ochtends bijna altijd vroeg opstaan. 1 keer in de zoveel tijd ben ik dan ook gwn ziek van oververmoeidheid. Als ik dat weer gehad heb kan ik er weer een maandje of 5 tegenaan. Ik eet wel redelijk gezond, minimaal 5 keer per week groente. Drinken is niet zo gezond, ik drink alleen maar cola, goldenpower, of van die wicky aardbeienlimonade
Oud 06-04-2004, 18:44
Verwijderd
ik sport, ik ga niet al te laat naar bed, ik rook niet, ik drink af en toe, maar met sport wil ik m'n lichaam nog wel es overbelasten..mja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 18:48
Verwijderd
Ik rook en drink niet en doe niet aan drugs
(voorheen wel veel roken overigens en een beetje drugs en bier maar sinds een jaar of 2 niks meer)
Ik sport niet, een jaar geleden wel veel, maar nu ben ik ontzettend lui en aan het uitzakken
Ik vreet te veel chips en snoep.
Af en toe gezonde buien maar die hou ik nooit lang vol.

Ik ga ook gewoon met olie op in de felle zon zonder bescherming. Ik denk er nooit zo bij na.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:49
Jampot
Jampot is offline
Citaat:
Danique schreef op 06-04-2004 @ 19:48 :
Ik rook en drink niet en doe niet aan drugs
(voorheen wel veel roken overigens en een beetje drugs en bier maar sinds een jaar of 2 niks meer)
wat was je motivatie te stoppen?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:50
alguien
alguien is offline
Ik rook niet, drink bijna nooit, en eet bij vlagen gezond. Ik krijg niet veel slaap omdat ik veel te laat achter de computer blijf zitten en tv kijk. 's Ochtends geef ik er dan de voorkeur aan om huiswerk te doen. Heel slecht, i know... Ehmz, ik ga 2x per week hardlopen, soms zwemmen en ik fiets iedere dag naar school.
O ja, ik drink de godsgandse dag water. Da's ook heel goed voor je huid, niet? Ik ben verslaafd aan water... En ik ga 2x per week onder de zonnenbank omdat ik anders zo wit ben als een tierelier. Dit is misschien niet zo goed, maar het helpt wel weer tegen puistjes...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:53
feline
feline is offline
'Everybody has a body, and it's greaaat to have a body'. Is een uitspraak van een of andere danseres, moest ik even aan denken.

Ik ben redelijk zuinig met mijn lichaam, al zou ik het niet zo snel op die manier verwoorden. (Hmm, toch net gedaan.) Ik ben altijd al een echt meisje-meisje geweest. In bomen klimmen heb ik nooit gedaan, nog nooit iets gebroken dus. Tuthola.

Water drink ik bij vlagen, wanneer ik net weer aangestoken ben met het gezondsheidsvirus. Meestal drink ik sapjes (Mangosapje!). Met gezond eten houd ik me eigenlijk nooit zo bewust bezig. Voor mij is het al heel stoer als ik de hele dag geen koekjes, snoepjes of chips heb gegeten. Toch heb ik sinds kort het smoothie-maken goed onder de knie, ook erg gezond, toch?

Roken doe ik niet. Drinken wel, baileys/ijs vooral, en dan denk ik er niet aan of het wel gezond is.

Ik dans, wegens tijdgebrek niet zo veel meer, volgend jaar weer. Verder sport ik niet, omdat ik er geen lol in heb.

Na 8 uur slaap, ben ik pas leuk. Maar vaak is het ook korter. Ik ben een avondmens, dus vroeg naar bed gaan, is niet mijn sterkste punt.

En in de zon, tsja.. dat is zo goddelijk dat ik het niet wil laten.
Oud 06-04-2004, 18:58
Emilia
Emilia is offline
Ik rook niet.
Drink nooit alcohol, cola en andere gezoete brol. (vooral water en ananassap)
Ik eet wel redelijk gezond, denk ik: heel veel fruit en tomaten en altijd bruin brood. Ook zelden chocolade. Soms heb ik wel momenten (vooral 's avonds rond tien uur) waarop ik zin krijg in alles wat ik kan vinden (vooral koekjes, nootjes en chips).
Qua sport heb ik al betere tijden gehad: er was een tijd dat ik +/- vijf uur per week turnde en dan nog ging paardrijden, maar daarvoor heb ik jammer genoeg geen tijd meer. Wel fiets ik altijd naar school (soms meerdere keren heen en terug per dag) en ga ik minstens een keer per week lopen.
Aanslagen op mijn lichaam: de vele keren dat ik van mijn paard gevallen ben, stomme stoten bij haasjeover maar verder ben ik wel heel voorzichtig.
Ik heb wel niet echt een regelmatig levensritme; meestal sta ik rond zeven uur op, maar vaak (bijna altijd) ga ik pas slapen om elf à twaalf uur, als het al niet later is.
Zonnebank nog nooit gedaan.
Oud 06-04-2004, 19:05
Dmnq
Dmnq is offline
ik eet te veel en ongezond maar ben absoluut niet dik.

ik sport zoveel ik kan. 2 keer fitnissen en 2 keer zwemmen in de week. ik zou wel wat meer willen voetballen en basketballen maar dat komt allemaal wel zodra de zon begint te schijnen.

ik heb al 4 a 5 maanden helemaal niet gedronken en bepaalde drugs gebruikt. dus dat vind ik wel goed van mezelf. roken doe ik heel af en toe, maar daar kan ik eigenlijk net zo goed mee stoppen.

behalve het ongezond eten vind ik dat ik te weinig slaap. komt misschien door het vele computeren. dat zijn eigenlijk de enige twee dingen waar ik aan moet werken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:38
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ja, ik ben zuinig op m'n lichaam. Ik eet gezond, drink veel sap en water. Ik rook en drink niet. Ik heb 8 uurtjes slaap nodig per dag, ik reken dan uit hoe laat ik moet slapen om de volgende ochtend fris en fruitig op te staan. Het wordt langzamerhand een obsessie voor mij
Maar, ik zou wel meer moeten sporten, maar daar krijg je hangtieten van volgens Rodina, dus yeah, ik ga lekker niet sporten
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:50
Verwijderd
Ik rook gemiddeld één sigaret per dag.
Drinken doe ik ook, als ik thuis aan de wijn ga is in no time de halve fles leeg.
Gemiddeld 2/3 drankjes per dag denk ik.
Ik sport niet regelmatig maar zwem soms en loop hard.
Ik heb nu wel meer regelmaat dan een paar maanden geleden.
Pluspuntje voor mij dus!
Gezond eten doe ik wel altijd, ik hou niet van vette happen.

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 19:56
Rhinus
Rhinus is offline
Ik rook niet. Blow 1 keer in de 2 maanden ofzo en drink meestal elk weekend totdat ik goed aangeschoten ben.

Maar! Ik heb een schimmel op mijn borst. En dat heb ik al vanaf 4 HAVO. En nu zit ik in 3 HBO. Dus ik denk niet dat ik mijn lichaam echt goed verzorg. Oke, ik heb 2 keer wat pillen geslikt, maar echt moeite doen om er van af te komen. Niet echt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:05
Stefanie
Stefanie is offline
Ik rook niet en drink amper alcohol. Ik sport ook niet omdat ik het gewoon veel te druk heb en heb er eigenlijk ook geen zin in.

Ik heb nog nooit wat gebroken, dus ja, in dat opzicht ben ik heel zuinig met mijn lichaam.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:08
Verwijderd
na anderhalf jaar sxe drink ik met iniminibeetjes, ik rook niet.

ik eet vreselijk ongezond waardoor ik een aardige collectie vitaminepillen heb opgebouwd, een ijzertekort door het niet-vleeseten. ik heb een lage weerstand maar ik fiets wel elke dag naar school en ik doe braaf mee met gym en ik doe sporadisch een billy blanks videoband in de recorder en doe de workout. de korte .

en nu ben ik op een dieet wat moet van mijn moeder met geen/zo min mogelijk suikers want dat is vergif. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Jampot schreef op 06-04-2004 @ 19:49 :
wat was je motivatie te stoppen?
Ik weet het niet precies. Met roken ben ik gewoon in 1 keer gestopt omdat ik het te duur vond en mijn vriend er last van had. Ik hoefde het niet meer.
Drinken heb ik nooit vaak gedaan, af en toe 1 biertje op een avond, maar ik heb het niet nodig en echt lekker vind ik het niet.
Drugs, ach ja. Na enkele slechte ervaringen enzo maar gewoon mee gekapt, en ik heb het niet nodig om lol te hebben, ik voel me er juist altijd kut door.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:29
Ragnar
Ragnar is offline
Hmmja niet goed, niet slecht

Ik rook niet, gebruik geen drugs en drink haast nooit alcohol
Slapen doe ik echter te weinig en onregelmatig
Sporten doe ik niet aan, wel van plan, maar moet me weer een goeie fiets regelen sinds m'n mountainbike gejat is gvd
De laatste tijd ben ik wel een stuk gezonder gaan leven qua voeding, ik drink weinig frisdrank en eet weinig zoet en vet spul, ik moet toch een beetje gezond blijven en ik heb geen zin in een buikje
Oud 06-04-2004, 20:33
Verwijderd
Ik ga elke avond te laat naar bed, en elke morgen heb ik daar spijt van. Ik sport niet. Ik drink veel koffie en thee. Ik eet niet alleen maar gezond. Door de weeks eet ik veel brood, in het weekend eet ik amper. Ik zou in het weekend moeten bijslapen en uitrusten, en in plaats daar van ga ik steeds tot heel laat uit, zodat ik alleen maar meer moe word.

Maar. Ik doe niet veel aan alcohol en niet aan drugs. Ik eet door de weeks best gezond, sinds ik stage loop. Brood en avondeten, enzo.
Ik dans in het weekend veel, dus heb wel wat beweging. Achja. Ik kan tenminste wel zeggen dat ik leef.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:34
Verwijderd
-ik rook niet
-ik drink wel
-ik blow niet
-ik drink veel water en ranja
-ik ga te laat naar bed (ik ben nooit moe )
-ik sportte vroegâh wel veel, maar nu eigenlijk niet meer zoveel.
-ik eet redelijk veel, maar ik wordt niet dik ofzo.
-ik eet vreselijk veel fruit. ik eet liever fruit dan snoep
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:37
Faery
Faery is offline
Drink, rook en blow teveel, slaap barweinig, let niet op wat ik eet en kweek een pens, voor sporten ben ik te lui.
Oud 06-04-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 06-04-2004 @ 21:08 :
na anderhalf jaar sxe drink ik met iniminibeetjes,
woeehoe, pas maar op donderdag

ik hou van alcohol, ik gebruik af en toe drugs, ik eet slecht, ik slaap veel te weinig doordeweeks en in het weekend meestal niet/tot zeer weinig en ben daardoor ook erg slappies en word snel ziek
sporten doe ik niet meer aan, maar wil wel weer beginnen met fitness ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 20:57
Verwijderd
Erhgm ik drink geen alcohol, maar misschien binnekort wel weer eens wie weet. Ik rook natuurlijk niet, ha. Druggies ook al niet.

Veggie betekent in mijn geval veel vegetarische junk food (burgers, pizzas, friet pindasaus.) dus nouja of dat altijd gezond is.

Sporten niet , en ik haat mezelf erom... moet mezelf echt gaan motiveren.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:23
lana
lana is offline
neuh

vrijwel geen drugs en ik rook niet.
maar ik heb echt jarenlang helemaal geen groenten gegeten, begin er nu weer een beetje mee.
eet vrijwel elke dag onregelmatig, slaap veel te lang uit, of juist veel te kort.
eet veel te weinig fruit e.d.

fitness schmitness

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:44
kneisje
kneisje is offline
Ja nogal, maar het is geen obsessie.
Ik rook niet. Ik drink nooit alcohol of frisdrank. Alleen water, thee, vruchtensap. En zwarte koffie, dat is iets minder. Ik eet nooit junk-food, de laatste keer dat ik in de Mac was, is 2 jaar geleden en toen nam ik thee . Ik eet iedere dag 2 appels, ontbijt met brinta en eet 's avonds gewoon mee. Snacks vermijd ik zoveel mogelijk. Alleen eet ik vaak 's middags niet, maar daar voel ik me beter bij.
Ik ga minstens 4 keer per week naar de sportschool, steps, cardio, lichte krachttraining, van alles wat. Ik voel me slecht als ik een dag niet heb gesport maar soms kan het niet anders door tijdgebrek.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 21:56
testement
testement is offline
neen
Oud 06-04-2004, 21:57
justakid
justakid is offline
ik vind slaap eigelijk wel heel belangrijk.. of beter gezegt heel fijn! maar ja soms...
Oud 06-04-2004, 22:15
Hagel
Hagel is offline
Ik sport wel ik probeer gezond te eten maar dat lukt vrij weinig, ik ga altijd laat naar bed en vroeg eruit, drink veel te veel alcohol maar dan wel alleen in het weekend en ik heb overgewicht. Oh en ik drink elke dag zo'n 8 mokken koffie, beetje veel, en de rest vul ik met cola. oh en ik gooi elke dag zon drie stackers naar achter en de nodige vitaminepillen

Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 22:19.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 22:20
rodina
rodina is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-04-2004 @ 19:24 :
Wijn en sigaretten. Nuff said.
Wijn is gezond
Oud 06-04-2004, 22:30
Verwijderd
roken en drinken op regelmatige basis, lichaamsbeweging door het rennen naar de trein of tram
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten