Advertentie | |
|
![]() |
|
Check de temperatuur van je schijf/schijven eens, kun je zien met Everest Home Edition (www.lavalys.com), mits de schijf het ondersteunt.
En wat voor voeding heb je (merk/type)? Rotting voedingen zijn vaak de oorzaak van kapotte harde schijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Koning; hoe check ik dat? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SHM zegt dat de CPU niet hoger komt dan 40 graden, de M/B 28. Mn fan draait op 4000+ gemiddeld. Voltage(s): core 1.641 gemid. - 3.30 3.372 gemid. - 5.00 5.000 gemid. - 12.00 12.500 gemid. Weet 't ook niet meer hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Jolt; ventilator heeft erop gestaan. Geen effect, hij gaat er echt niet langer van draaien. Alles bij elkaar, sinds vandaag: 3 minuten tops. @Nare; dus opnieuw, als ik het goed begrijp een prog draaien? Zie reactie op M@rco, dat gaat moeilijk als ik 'm nieteens aan de gang krijg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ATI Radeon 9200 (SE), 128Mb met een 6.14.10.6360 driver van 02/06/2003. Als dit uberhaupt is wat je bedoelt. @Nare; ben ik dan ook weer dingen kwijt? want dat zou balen zijn. Maar als het niet anders kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste aantal keer sowieso die 80 eraf en uit de kast. Geen fans in huis dus gewoon een volle power ventilator erop ook goed? ![]() Al wordt hij sowieso niet heet meer nu die schijven verder van elkaar af liggen... |
![]() |
|
|