![]() |
|
![]() |
Het is me opgevallen dat hier erg veel bassisten zitten en was eigenlijk wel benieuwd wat voor gitaren de meeste mensen hier hebben.
Die van mij: een Fender Stu Hamm series 1 uit '89 een hele vage Marathon (?) steinberger model een Samick LB-11 Mage je raden welke mijn favoriet is ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Squier P -bass. Van iemand hier op't Forum overgekocht.
en een Washburn T24 't Rare is dat ik die T24 soms echt heel gaar vind klinken en dat ik me dan afvraag waarom ik geen P-bass gekocht heb. Maar de laatste 2 weken vind ik 'm weer juist heel goed klinken. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.epiphone.com/default.asp?...ollectionID=12
maar dan helemaal zwart, blank houten hals, en zwarte kop ![]() en nog een 30 watt (oid) versterker erbij |
![]() |
|
Ik heb een nep Fender, die ik eigenlijk nooit meer gebruik omdat de hals vrij krom is.
En ik heb een Washburn XB-120 die ik dus eigenlijk altijd gebruik. Er zitten nu nog standaard elementen op, maar ik ga over een tijd nieuwe elementen kopen. Ik heb er dikkere snaren op liggen (E-snaar = 110) en sta altijd in D gestemd. http://www.washburn.com/basses/standard/xb120.htm na de grote vakantie ga ik een Gibson Grabber kopen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 20:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik speel geen bas ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
op het moment:
ik zet r wel een lijstje neer met de spullen die ik heb en gebruik in checkmate - een 5 snarige cort - een 4 snarige samick(verbouwd) - een hartke 3500 top - skb 19" flightcase voor de top - een 4x10 hartke transporter - een 1x15 hartke transporter(waarscheinlijk word deze ingeruilt tegen een nogmaals 4x10 transporter) - korg tuner - dadario snaren - dunlop pics (de groene) - een AC euro 200 watt bascombo(staat tekoop ) - verschillende merken kabels (ik soldeer al mijn kabels zelf en alleen met neutrix pluggen) - fender gitaartassen - geaarde veiligheids stekkerdozen - gereedschapskist met allerlei spul voor reparaties e.d(tangen, kabels, soldeerbout, reserveonderdelen etz) binnenkort: - een epiphone sg bas(zwart) - een wireless systeemp (waarscheinlijk shure) - een rack tuner - een 2e skb 19" flightcase voor die rack tuner en wireless - flightcase's voor de 2 speakerkasten en voor de gitaren checkmate
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke Guitar Hero? idiot---boy | 4 | 14-02-2011 12:03 | |
Muziek |
Basgitaar leren spelen. Mister Sir | 49 | 02-09-2007 10:45 | |
Muziek |
Gitaar spelen zonder les Munky-2nd | 84 | 17-08-2004 17:51 | |
Lifestyle |
de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd | 72 | 10-05-2004 20:53 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Advies nodig: 4 of 5 snarig? mixtape | 18 | 19-12-2002 15:17 |