Ik weet niet of dit in S&S hoort maar toch plaats ik t ff hier.
Ik heb t weer s flink lopen verpesten voor mezelf. De laatste tijd ben ik weer s veel te weinig naar school geweest. Op zich niet zo'n probleem want voor de meeste vakken lukt t wel zonder les ervoor te hebben.
Maar groepswerk is dus een enorm probleem. Afgelopen periode en die periode daarvoor moesten we werken aan een po voor natuurkunde. Ik had er dus geen fuck aan gedaan, die andere overigens ook weinig, maar ok.
Uiteindelijk komt hij dus met een voorstel voor de po. Hij had de metingen ed gedaan, ik moest t verder uitwerken, het hele verhaal eromheen zeg maar. Maar tis ni gelukt en ik had het vorruge week do al in moeten leveren! Het spul wat ik van hem had gekregen was sowieso al niet van bijster goede kwaliteit. Sindsdien ben ik ni meer op school geweest.
En nu moeten we het dus nog doen. We krijgen per dg aftrek als ik het te laat inlever. Ik heb dus voorgesteld om nog extra tijd te vragen aan de leraar. Hij was t er ni mee eens, tenzij we n geldige reden hebben. Op zich is er wel een mogelijk geldige reden... Ik ben een tijdje toch vrij depressief geweest. Maar om dat nou gelijk aan de grote klok te gaan hangen....
WAT MOET IK DOEN????
grtz
|