Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*denkt* (onderbouwtijd jong en onbezonnen ![]() -met handvaardigheid werpster gemaakt onder het mom van kerstmisversiering ![]() - spullen verduisterd - met passerpunten/paperclips geschoten. - met potloden naar leraren gegooid - keer voor de gein zo'n noodknop in technieklokaal indrukt - gevoetbald in school En de rest van de tijd lag ik dus te slapen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() [edit] *Veegt tranen weg.* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, ik viel dan nog wel mee geloof ik. Ik was altijd met een vriend van me aan het klieren.. Alleen de echt domme dingen deed hij. Hij heeft een keer een leraar een hernia bezorgd door aan z'n stoel te gaan kloten. Toen is hij geschorst. En we hebben een oerlomp ventje zwart gemaakt.. En iedereen was het er mee eens (behalve de conrector van de mavo waar dat kereltje bijhoorde maar dat was toch een sukkel). Op hete dagen met je poten uit het raam hangen, tot wanhoop van de docent toe. Ook gaf een ventilatortje met een accu wat verlichting als het heel erg heet werd. En soms lekker kauwgom verbranden, wat een onwijze rotstank gaf. En boeken kwijtmaken, met oordopjes bij nederlands stinken en algeheel niksdoen. Binnenkort daar eens de boel leegzuipen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zijn jou ergste/coolste/leukste schoolstreken? Toyd | 18 | 11-10-2007 20:36 |