Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 10:05
flupke83
flupke83 is offline
Hoi,

volgende week heb ik voor het eerste een date via msn. Ik heb het meisje nog nooit IRL gezien dus dat is best wel spannend. We hebben afgesproken om naar de bios te gaan. Maar ik heb enkele vraagjes aangezien dit de eerste keer is dat ik via msn date.
De ontmoeting: dat zal wel zenuwachtig zijn, maar hoe doen jullie dat nu. Geef je een hand?? Omhelzing?? Drie zoenen? Of gewoon niks?
Wie betaalt de bios? Elegant zou zijn als je dat als jongen doet natuurlijk. Maar verwacht zij dat ook denken jullie??
Hebben jullie verder nog tips??

Bedankt alvast voor de tips!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2004, 10:11
Verwijderd
Ik denk dat dat allemaal wel vanzelf gaat.
En als je elkaar op msn zoveel spreekt dat het je de moeite waard lijkt wat af te spreken kun je het daar toch ook over hebben?
Verdere tips: ja jammer dat je naar de film gaat, praten is toch veel leuker als je elkaar eindelijk in het echt ziet!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 10:13
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb een tijdje geleden ook een jongen voor t eerst ontmoet die ik verder al meer dan een jaar via msn sprak (toevallig via dit forum op msn toegevoegd), we spraken ergens af in Amsterdam. Bij de begroeting 3 kussen op wang en daarna iets gaan drinken. We hebben allebei zelf ons drinken e.d. betaald en gewoon zitten kletsen.
Als ik jou was zou ik er rekening mee houden dat zij ervan uitgaat dat jij het betaalt, maar waarschijnlijk zegt ze zelf al dat ze de helft betaalt...
Gewoon jezelf blijven en relaxt kletsen over vanalles en nog wat.

En laat even weten hoe het gegaan is he

Grtz Kim.
Oud 07-04-2004, 10:42
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
flupke83 schreef op 07-04-2004 @ 11:05 :

De ontmoeting: dat zal wel zenuwachtig zijn, maar hoe doen jullie dat nu. Geef je een hand?? Omhelzing?? Drie zoenen? Of gewoon niks?
Drie zoenen. Omhelzing is wel erg Amerikaans, en gewoon niks slaat nergens op

Citaat:
Wie betaalt de bios? Elegant zou zijn als je dat als jongen doet natuurlijk. Maar verwacht zij dat ook denken jullie??
Als ze leuk is zou ik aanbieden om de bios te betalen. Als ze echt leuk is biedt ze jou later wel een drankje aan ofzo.

Citaat:
Ja, ga er gewoon een gezellige middag/avond van maken!
Oud 07-04-2004, 10:45
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Hoi,

volgende week heb ik voor het eerste een date via msn. Ik heb het meisje nog nooit IRL gezien dus dat is best wel spannend. We hebben afgesproken om naar de bios te gaan. Maar ik heb enkele vraagjes aangezien dit de eerste keer is dat ik via msn date.

Mijn eerste date via msn is alweer vier jaar geleden. Ik geloof dat ik haar eerst een hand heb gegeven, daarna boog ze naar voren en hebben we elkaar drie zoenen gegeven. We zijn toen wat bij de Mac wezen eten (niet romantisch, wel goedkoop ), we hebben een uur met elkaar door de stad rond gelopen, daarna nog even wat wezen drinken.
Ik hield toen ook nog steeds de deur voor haar open, nu doe ik dat niet meer... loop gewoon door. Tenzij ik weet dat ze dat leuk vind natuurlijk...
En ik heb verder alles betaald...

Later ben ik nog een keer met een meisje naar de bios geweest, ze zat naast me (het zou niet echt een leuke date zijn als ze ergens anders ging zitten ), toen ben ik tegen haar aan gaan hangen... 5 minuten later zat ze op mn schoot en hebben we heel de film gemist....
Ik heb toen ook alles betaald...
Ohja, bij de ontmoeting heb ik haar alleen een hand gegeven...

Weet niet of je er wat aan hebt, vond het gewoon leuk een paar herinneringen op te halen

Veel plezier iig!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 10:56
raarheid
raarheid is offline
Ik heb inmiddels 15 jongens die ik in 1e instantie via msn kon, IRL ontmoet... nee ik ben geen msndate verslaafd, totaal niet zelfs, maar veel vrienden van mijn beste vriend en mn vriend heb ik als 1ste een paar weken via msn gesproken voordat ik ze in het echt ontmoette. In juni 2003 heb ik voor het 1st gemsn date, dit was met een jongen van 17 die ik pas 4 dagen kende. Bij hem was ik enorm verlegen, klikte gewoon niet, hebben bij mij thuis een film gekeken en hij is mee geweest uit eten, gewoon met de family mee het is nu gewoon een vriend van me, meer niet.

De 2de jongen die ik ontmoette was ook 17 en woonde bij mij in de buurt, ondanks dat hebben we eerst 4maanden gemsn-t en hebben elkaar toen IRL ontmoet. Klikte wel meteen, en was van minuut 1 al erg gezellig... zijn nu ook hele goede vrienden.

Met 1 jongen, is 19 bijna 20, msn ik nu al 2.5jaar en hem heb ik in januari voor het 1st gezien, elkaar wel 3 zoenen gegeven en een hand, gewoon voorgesteld, best wel vreemd. Ik heb hem van de week nog een x gezien en ben bij hem thuis geweest, was gezellig.

Mijn vriend is een goede vriend van de jongen hierboven, (ook 19), ik had hem al een maand of 7 in mn lijst staan maar waren erg kortaf en bot tegen elkaar. Begin december 2003 kreeg ik een webcam en bij deze jongen zette ik hem als 1e aan, hij zijn cam ook aangezet en daar is het allemaal begonnen. 4 januari hebben we elkaar voor het 1st ontmoet, ook een hand en 3 zoenen haha, was bij mij thuis en zijn daarna ter afleiding even naar mn paard gegaan. Binnen een uur gezoend hahaha en dat duurt nu alweer ruim 3 maanden

en dan alle vrienden.... erg gezellie

Ik zou gewoon zorgen dat je genoeg geld bij je hebt om eventueel voor haar te betalen, als het klikt bied je het haar aan om te betalen, en anders tjaa regelt ze zelf maar wat. Loopt vanzelf wel have fun!!! en suc6 he kuzzzz
Oud 07-04-2004, 11:10
Bruut
Bruut is offline
3 zoentjes geven.. en als ik jou was dan zou ik de bios betalen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 13:15
Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb afgelopen weekend voor t eerst een date gehad met een jongen die ik via msn heb leren kennen. We hebben toen id stad afgesproken (waar ook nog meer mensen id buurt zijn, toch voor de veiligheid). We hebben elkaar toen 3 zoenen gegeven.
Daarna zijn we uit eten gegaan. Ik wist al vantevoren dat hij zou betalen. (dat kwam ook doordat ik niet zoveel geld had op dat moment, dat heb ik toen ook op msn gezegd toen hij voorstelde uit eten te gaan). Je zou het er dus gewoon op msn over kunnen hebben of gewoon kijken wat er gebeurt die avond.
Na t eten zijn we nog op een terrasje wat gaan drinken.
En dat was allemaal errug gezellig!!! (k zie m vanavond weer )
Oud 07-04-2004, 13:23
snoodaard
snoodaard is offline
Via msn ? Hups je dan even je beeldscherm door ofzo.

Ah nu ik de moeite heb genomen je shit te lezen, stel je niet aan, natuurlijk is ze anders irrrrrrrrrrl.
Oud 07-04-2004, 13:36
Verwijderd
Luister niet wat die mensen hier zeggen

Gewoon als je haar ziet, trap je haar neer en ga je vet hard lachen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 13:44
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Bij de ontmoeting heb ik helemaal geen hand of zoenen gegeven (ik kijk meestal de kat uit de boom omdat meiden mij over het algemeen maar 'eng' vinden). Daarna zijn we wat wezen wandelen, langs de AH gegaan om wat proviand in te slaan en vervolgens op een bankje bij een parkje gaan zitten om verder te kletsen en wat te eten en te drinken. Daarna zijn we verder wezen wandelen en ergens een kop koffie/warme chocomel gaan drinken. Tenslotte nog wat gelopen over de dijk en daar dicht tegen elkaar aangezeten. Daarna haar afgezet bij het station (weer geen zoen of wat dan ook).

Lekker bescheiden die date en toch ging het goed. De dates daarop werden natuurlijk stukken intiemer.

Zeg ben je trouwens niet bang omdat je elkaar niet van gezicht kent, dat je daar staat te wachten en zij later aankomt en jou ziet staan en jou er toch niet leuk genoeg uit vind zien. Dat ze je dan daar gewoon laat staan? (niet dat het mij ooit overkomen is, maar ik ken wel zat verhalen van anderen)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 07-04-2004 @ 14:36 :
Dus.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:10
Last Resort
Last Resort is offline
Persoonlijk vind ikde bios een ontzettend slechte date, helemaal als eerste. Je zit namelijk naar dat scherm te staren, je kunt niet echt contact maken of praten, elkaar beter leren kennen. Je zit 2 uur naast elkaar, zonder echt contact. Ik heb et een keer gedaan en vond het niks.
Oud 07-04-2004, 14:14
Luna
Luna is offline
Citaat:
Bruut schreef op 07-04-2004 @ 12:10 :
3 zoentjes geven.. en als ik jou was dan zou ik de bios betalen
juh, eens, maar dan wel 3 zoentjes op de wang.
Oud 07-04-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-04-2004 @ 15:06 :
Dus.
Dat.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:30
Verwijderd
Ik pak de bitch altijd meteen op haar bek.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:49
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Reverend schreef op 07-04-2004 @ 15:30 :
Volgens mij stellen niet alle meisjes dat op prijs...
Oh, je zei bitch? misschien hun wel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 15:14
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
RESPECT SHABBA

Nee, ga niet vanstevoren dingen instuderen, gewoon mekaar aanvoelen. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 16:10
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
eerste date via msn, dat was met mijn ex-vriendje... ging wel goed... wij zijn ook naar de film geweest, maar dat was pas 's avonds, hadden 's middags al afgesproken, dus eerst een middagje elkaar leren kennen, en voor de bios even pizza eten... hij heeft toen alles voor mij betaald, dat hoorde volgens hem Maar goed, afgezien daarvan was het heel geslaagd. We hebben elkaar gewoon een hand gegeven trouwens. Bij het afscheid wel een zoen.
Oud 07-04-2004, 16:16
Coral
Coral is offline
k heb ook een keer afgesproken met iemand die ik niet irl kende . En nu gaan we zo af en toe naar concertjes

Tips: Jezelf zijn, geef een hand (tenminste, dat deed ik), en blij dat jullie naar de bios gaan, hoef je niet de hele tijd te zoeken naar gespreksstof, mocht het niet helemaal klikken... Noujah, gewoon jezelf zijn en het komt vast helemaal goed!
Oud 07-04-2004, 16:40
Pixxa
Pixxa is offline
Zucht, ook ik heb et mee mogen maken, Afgesproken op een centraal punt .. ik was vroeg dus ging lekker zitte op een bankje ... mwah daar kwam ze dus.. had natuurlijk fotos gezien dus wist hoe ze eruit zag. Netjes een hand en 3 zoenen gegeven en zo zijn we naar de bios geweest ... beste is om jezelf te blijven. geen raare dingen doen. In de bios, hmm ligt denk ik een beetje aan het meisje of ze gelijk op je gaat zitte of niet Ik heb de aftiteling moge misse jep.

Enne, mwah kheb wel de kaartjes betaald, maar zo ben ik. et hoeft echt niet..

Verder heb ik dr wel naar huis gebracht omdat dr ma dat vroeg, geen probleem en is ook wel netjes. Bij afscheid 3 kusjes gegeven en omdat ik dr toch wel leuk vond was de laatste van de 3 op dr mond =) mwah niet veel later was et dan ook mn vriendin maar das ook ondertusse weer uit.

Mn huidige vriendin heb ik totaal anders ontmoet en moet zegge dat bevalt me wel ... vond zown msn afspraak niet alles naderhand.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 07-04-2004 @ 15:49 :
Volgens mij stellen niet alle meisjes dat op prijs...
Oh, je zei bitch? misschien hun wel
*zij
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 20:50
Zazoo
Zazoo is offline
toen ik mn vriend voor t eerst ontmoette hadden we al zoveel besproken dat ik t idee had m te kennen en heb maar 3 zoenen gegeven... wist t ook niet. had ie niet verwacht volgens mij...
jij betaalt de bios natuurlijk . en dan biedt t meisje aan te betalen en weiger je . en dan vraag je of ze oook nog wat wil drinken en/of eten . eigenlijk is het een raar idee dat de jongen hoort te betalen maar ik vind het wel schattig, en verwacht het toch ook wel een beetje... ook al is dat onredelijk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 22:26
Pixxa
Pixxa is offline
Idd daars ook al een topic over geweest, wie betaald er ... kweenie et schijnt er al vanaf kleins-af-aan erin gestampt te worden ... de jongen betaald ... (ben je lekker mee als je als jonge gebore wordt, weet je gelijk je lot) maar ik denk wel dat de meeste jongens er geen problemen mee hebbe.. we (iig ik) doen het graag!

(ps. mwah er moet wel een stukje geven en nemen in voorkomen hoor!)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 23:23
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Hoi,

Ik heb ook (18 April) een date die je 'van MSN' zou kunnen noemen. En ik ga (ook) met een lief meisje en we gaan saampjes naar de Efteling.
Nu ben ik een stuk minder zenuwachtig omdat ik haar al echt goed ken enzo- en we wíllen echt heel graag elkaar zien enzo.
Als ik jou was zou ik het wel betalen ja, dat vind ik wel zo netjes voor de eerste date. Al helemaal als het 'slechts' bios is, dat is best te doen, toch?
En ik ben een beetje anti de drie kussen, maar je merkt vanzelf wel wat zij doet. Just go with the flow.
Oud 08-04-2004, 08:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind 1 kus op de wang veel subtieler dan 3 standaard kussen Verder vind ik het altijd wel lief als een jongen bij de eerste date de bio oid betaald. Ik ben helemaal niet zo dat ik teer op de portemonnee van mn vriend, maar de eerste keer laat toch blijken dat hij iig geen krent is ofzo Want dat vind ik dus echt niet aantrekkelijk: jongens die alleen maar geld aan zichzelf uit willen geven.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 10:27
Gent
Gent is offline
Ik heb ook gedate via internet. Even een paar tips (ofwel fouten die ik zelf heb gemaakt!).

* Betaal de bios voor haar
* Wees galant, maar vooral jezelf!
* Indien zij er op staat de bios te betalen, of jouw drankjes te betalen, niet koppig zijn en zelf gaan halen want daar houden dames echt NIET van! (meisje waarbij ik dat flikte ging echt over de )

Verder wens ik je veel plezier. Suc6

Greetzzz,

The Gent
Oud 08-04-2004, 11:49
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Gent schreef op 08-04-2004 @ 11:27 :

* Indien zij er op staat de bios te betalen, of jouw drankjes te betalen, niet koppig zijn en zelf gaan halen want daar houden dames echt NIET van! (meisje waarbij ik dat flikte ging echt over de )
Wtf?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:15
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik kreeg een kusje op mn rechterwang
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:37
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Mijn date was ook via msn., je zag het wel vaak op de webcam, maar in het echt is dat toch wel anders. Maar toen ik haar aan zag lopen dat ik WAuW die moet ik hebben.. Ff netjes voorstellen..(offcourse 3 kusjes..) beetjeh zitten babbelen over de dingen die je naar binnenschiet..En als je naar huis gaat ff een zoen geven
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 08-04-2004 @ 12:49 :
Wtf?
hij bedoelt:

zij wil absoluut betalen.
hij wil nog absoluter betalen, en gaat zelf aanschuiven enzovoort en betaalt dus ook uit zijn eigen zak.
zij is ABSOLUUT niet vrolijk want ze wou ECHT wel ZELF betalen.

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:54
juno
juno is offline
De eerste pakte me in een stormachtige omhelzing vol op de bek, bij de bushalte waar hij me op kwam halen. Van de zenuwen, ik kon hem voelen trillen van top tot teen en hij had een beetje een bibbertje in zijn stem. (en daar viel ik dus voor, zo schattig)Toen waren we er maar door, he. We hebben een stukje hand in hand gelopen en zijn maar weer aan het zoenen en eigenlijk meteen droogneuken geslagen, dus zijn we maar zo snel mogelijk zijn bed gaan opzoeken en daar zijn we die hele middag niet meer uitgekomen.

De tweede keek alleen maar, en glimlachte, en ik ook. Pas na 5 minuten binnen bij mij thuis stomme dingen doen als thee zetten en boterhammen smeren hebben we elkaar heel zachtjes geaaid. Allebei trillend van de zenuwen. En het heeft nog een kwartier geduurd voor we via aaitjes en knuffeltjes en kopjes geven en omhelzen eindelijk heel voorzichtig een tongzoentje aandurfden. (en weer viel ik, zo schattig)
Daarna hebben we mijn bed opgezocht en daar zijn we de hele middag niet meer uitgekomen.

Dat lijken mij wel de twee uitersten, beiden bevielen even goed, dus alles wat er tussen inzit lijkt me prima.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-04-2004 @ 16:54 :
De eerste pakte me in een stormachtige omhelzing vol op de bek, bij de bushalte waar hij me op kwam halen. Van de zenuwen, ik kon hem voelen trillen van top tot teen en hij had een beetje een bibbertje in zijn stem. (en daar viel ik dus voor, zo schattig)Toen waren we er maar door, he. We hebben een stukje hand in hand gelopen en zijn maar weer aan het zoenen en eigenlijk meteen droogneuken geslagen, dus zijn we maar zo snel mogelijk zijn bed gaan opzoeken en daar zijn we die hele middag niet meer uitgekomen.

De tweede keek alleen maar, en glimlachte, en ik ook. Pas na 5 minuten binnen bij mij thuis stomme dingen doen als thee zetten en boterhammen smeren hebben we elkaar heel zachtjes geaaid. Allebei trillend van de zenuwen. En het heeft nog een kwartier geduurd voor we via aaitjes en knuffeltjes en kopjes geven en omhelzen eindelijk heel voorzichtig een tongzoentje aandurfden. (en weer viel ik, zo schattig)
Daarna hebben we mijn bed opgezocht en daar zijn we de hele middag niet meer uitgekomen.

Dat lijken mij wel de twee uitersten, beiden bevielen even goed, dus alles wat er tussen inzit lijkt me prima.
samengevat: maakt niet uit hoe het begint, als het maar eindigt in bed.

juist?

Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:35
juno
juno is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-04-2004 @ 17:24 :
samengevat: maakt niet uit hoe het begint, als het maar eindigt in bed.

juist?

Wat ik achterwege heb gelaten, omdat het te onbeschrijfelijk was, was hoe mijn hart opsprong, hoe blij ik was en hoe verrast. Nog mooier, nog leuker en nog liever dan ik over msn had durven hopen...en hij was echt! En hij vond van mij hetzelfde! Een wonder!!!

Al had het niet in bed geeindigd, maar hadden we de hele tijd bij de bushalte of in de keuken inwendig staan stuiteren, gewoon omdat we elkaar eindelijk in het echt zagen, hoorden, roken, proefden en vast konden houden, door de haren strijken en in de ogen kijken, en eindelijk echt konden zeggen wat we voor elkaar voelden, dan was het ook goed geweest.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-04-2004 @ 16:46 :
hij bedoelt:

zij wil absoluut betalen.
hij wil nog absoluter betalen, en gaat zelf aanschuiven enzovoort en betaalt dus ook uit zijn eigen zak.
zij is ABSOLUUT niet vrolijk want ze wou ECHT wel ZELF betalen.
Hm, ben ik blij dat zij en ik gewoon niet moeilijk doen over betalen. Soms de éen een keer en de volgende keer de ander, niet moeilijk doen, het gaat tenslotte maar om een paar centen. Mensen die zo moeilijk doen over betalen stellen echt de verkeerde prioriteiten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-04-2004 @ 17:35 :
Wat ik achterwege heb gelaten, omdat het te onbeschrijfelijk was, was hoe mijn hart opsprong, hoe blij ik was en hoe verrast. Nog mooier, nog leuker en nog liever dan ik over msn had durven hopen...en hij was echt! En hij vond van mij hetzelfde! Een wonder!!!

Al had het niet in bed geeindigd, maar hadden we de hele tijd bij de bushalte of in de keuken inwendig staan stuiteren, gewoon omdat we elkaar eindelijk in het echt zagen, hoorden, roken, proefden en vast konden houden, door de haren strijken en in de ogen kijken, en eindelijk echt konden zeggen wat we voor elkaar voelden, dan was het ook goed geweest.
noem je dit te onbeschrijflijk? ik vind 't anders een prachtig stukje tekst, en héél anders overkomen dan je vorige reply...

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:21
juno
juno is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-04-2004 @ 17:53 :
noem je dit te onbeschrijflijk? ik vind 't anders een prachtig stukje tekst, en héél anders overkomen dan je vorige reply...

xxx
Ik ga weliswaar meteen met iemand naar bed, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan nog niet gek op hem ben. Voor ik iemand ontmoet wil ik al zeker zijn van mijn zaak. De vonk moet al flink overgesprongen zijn, er moet een band zijn, een mindlink, een klik. Okee, beide keren was ik dat binnen twee weken, maar ik ben daar gewoon vrij snel in.

En als het over is ben ik ook echt verdrietig hoor.

Ik doe niet aan sex zonder liefde.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-04-2004 @ 18:21 :
Ik ga weliswaar meteen met iemand naar bed, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan nog niet gek op hem ben. Voor ik iemand ontmoet wil ik al zeker zijn van mijn zaak. De vonk moet al flink overgesprongen zijn, er moet een band zijn, een mindlink, een klik. Okee, beide keren was ik dat binnen twee weken, maar ik ben daar gewoon vrij snel in.

En als het over is ben ik ook echt verdrietig hoor.

Ik doe niet aan sex zonder liefde.
dat had ik uit je vorige reply reeds begrepen, meissie
die beschrijving van je gevoelens vond (en vind) ik echt wel prachtig... ik bedoelde met 'noem je dit te onbeschrijflijk?' dat het juist heel erg mooi beschreven was, hoewel ik uit ervaring weet dat zulke prachtige emoties en gevoelens inderdaad onbeschrijflijk zijn als je het echt zo wil doen dat ze volledig kloppen...

pfff, ik geraak zelf niet eens uit m'n woorden...

laat het ons hierbij houden: ik begrijp je volkomen

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:29
kastdeur
kastdeur is offline

Ik zou het van de situatie laten afhangen. Voelt het goed, geef haar dan een kus en anders laat je het gewoon zo.

Wie betaalt de bios? Elegant zou zijn als je dat als jongen doet natuurlijk. Maar verwacht zij dat ook denken jullie?

Ik zou het wel heel elegant vinden als jou zou betalen. Maar ik, als meisje, zou er niet van uitgaan en misschien wel zelf willen betalen. Ook dit kun je van de situatie laten afhangen.

Wees jezelf en heb het gezellig.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:38
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Drie zoenen is altijd goed. Dat doe je ook gewoon bij vrienden en je maakt gelijk contact. Anders sta je ook maar zo schaapachtig tegenover elkaar. Het is wel netjes als een jongen betaald, maar ik bied zelf wel altijd aan om te betalen (voor ons allebei of voor mezelf), maar het is wel lief als een jongen dat afslaat (slaat hij het niet af dan is het ook goed). Verder moet je je er niet te druk over maken, als je opgefokt bent verpest je het alleen maar. Gewoon jezelf zijn, maar dan een elegantere versie. Ik weet niet of jullie gelijk naar de bios rennen, maar misschien is het wel leuk om te plannen dat jullie eerst een half uurtje hebben om wat te gaan drinken (of gewoon door de stad lopen). Als het dan gezellig is ga je gewoon niet naar de film en lukt het niet meteen ga je wel en probeer je na de film nog een leuk gesprek op gang te brengen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:54
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ik had dat pas ook gehad, precies zoals jij

Ik was ook zenuwachtig man! Maare.. tis toch goed gegaan. Maak een checklist wat in orde moet zijn en ga die af op de dag zelf. Als alles goed is, kauwgom in je bakkes en naar de meeting plek gaan

Ik wachte op haar en ineens dook ze achter me op onverwacht, ik beetje schrikken maar gaf 3 zoenen op mn wang en denk dat dat wel het neutraalste is om te doen

Ik ging met de tram naar de bios dus we hadden een half uur gepraat en dat ging heel goed. Meestal weet je na een uurtje praten wel of het voor herhaling vatbaar is of niet.. Zo had ik ooit een date waar ik na 3 uur gewoon compleet was uitgeluld en ik eigelijk weg wilde mja... das een ander verhaal hahaha

Ik had trouwens voor dr betaald waarom ze gelijk aanbood dat zij wel de drankjes zou betalen.. kijk.. dat vind ik nou helemaal goud

maargoed.. gewoon jezelf zijn, klikt het dan is het een leuke dag, klikt het niet, iedergeval naar de film geweest en een ervaring rijker geworden

en denk altijd maar zo, er zijn zat mensen die niks durven te ondernemen dus voor lul sta je ook niet als het niets wordt
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Ik kan hier ook niks zinvols aan toevoegen he
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:54
Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
k heb nu drie keer mensen ontmoet die ik enkel via msn kende, en dat drie zoenen geven zat er niet echt in, ik vind het precies zoiets geks om te doen, maar goed, slechts bij één van de drie gingen we naar de bioscoop maar dat viel prima mee hoor, het is fijn dat je gewoon even went aan elkaar zo en daarna ga je dan een eindje wandelen of zo, wij gingen dan naar het strand en hebben toen echt keilang gebabbeld..

over dat betalen, tjah de keren dat ik al met jongens naar de bioscoop ging stonden zij er altijd op te betalen, hoewel ik best m'n deel wou bijdragen..
dus zorg er gewoon voor dat je genoeg geld bij hebt voor allebei en kijk of zij het op prijs stelt
good luck
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 14:13
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
raarheid schreef op 07-04-2004 @ 11:56 :
Ik heb inmiddels 15 jongens die ik in 1e instantie via msn kon,
En dan ben je 15.... ik doe toch echt iets principeel fout...
Oud 11-04-2004, 17:31
DvoorA
DvoorA is offline
ik heb ook weleens een date via msn gehad. Dan deed ik geen hand (tenzij je msn-gesprekken ook stijf zijn), maar gewoon 3 zoenen. Ik plande dat soort dingen ook nooit, volgens mij is een beetje spontaniteit altijd leuk. Ik vind het in ieder geval wel prettig als mijn internet-date een baan heeft (en dus meer verdient dan ik met mn schamele kassawerk) en het meeste betaald. Ik vind het erg krenterig als een jongen die 10x zoveel verdient als ik gaat zeuren om een bioskoopkaartje a 7 euro
Bij afscheid kun je ook weer drie kussen doen, tenzij je date echt leuk was, dan is een kus op de mond ook toegestaan

het zal wel loslopen hoor
Oud 12-04-2004, 09:01
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 07-04-2004 @ 14:36 :
Luister niet wat die mensen hier zeggen

ik moest hier echt heel hard om lachen, heel onnozel
@Jarahh: ja...ik ook......
Oud 13-04-2004, 19:34
Laijun
Laijun is offline
ik kende mijn exvriendje ook via msn...
op zich was het wel grappig want wij hadden van tevoren gezegd van we doen gewoon alsof we al heel lang verkering hebben..dan ist ook niet zo eng
dus toen ik uit de trein stapte gaf ik hem een kus en liepen we hand in hand weg..
heel vertrouwd maar ook heel raar
succes !
(je zult mijn handelswijze wel niet hanteren hehe)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:11
Verwijderd
En... hoe is het gegaan??
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:27
Maarten
Maarten is offline
Via msn een date krijgen is zo gemakkelijk...

Gewoon vragen en klaar... het is toch het internet. In het echt is het stukken lastiger...

Verlegenheid? Welke verlegenheid?

Niet dat ik er ervaring mee heb overigens, want ik wil geen dates via msn. Geef mij maar echte mensen

Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 22:30.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:48
Chris
Chris is offline
Misschien is de bios niet echt perfect als 1e date... Het is vrij onpersoonlijk, aangezien je de hele tijd naar een scherm zit te kijken en naast elkaar zit.

Maar als 'opening' zou ik voorzichtig peilen wat zij gaat doen. 3 zoenen werken bijna altijd wel.
Reageren

Regels voor berichten