Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik hield toen ook nog steeds de deur voor haar open, nu doe ik dat niet meer... loop gewoon door. Tenzij ik weet dat ze dat leuk vind natuurlijk... ![]() En ik heb verder alles betaald... Later ben ik nog een keer met een meisje naar de bios geweest, ze zat naast me (het zou niet echt een leuke date zijn als ze ergens anders ging zitten ![]() ![]() Ik heb toen ook alles betaald... Ohja, bij de ontmoeting heb ik haar alleen een hand gegeven... Weet niet of je er wat aan hebt, vond het gewoon leuk een paar herinneringen op te halen ![]() Veel plezier iig!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh, je zei bitch? misschien hun wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ga niet vanstevoren dingen instuderen, gewoon mekaar aanvoelen. ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu ben ik een stuk minder zenuwachtig omdat ik haar al echt goed ken enzo- en we wíllen echt heel graag elkaar zien enzo. Als ik jou was zou ik het wel betalen ja, dat vind ik wel zo netjes voor de eerste date. Al helemaal als het 'slechts' bios is, dat is best te doen, toch? En ik ben een beetje anti de drie kussen, maar je merkt vanzelf wel wat zij doet. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zij wil absoluut betalen. hij wil nog absoluter betalen, en gaat zelf aanschuiven enzovoort en betaalt dus ook uit zijn eigen zak. zij is ABSOLUUT niet vrolijk want ze wou ECHT wel ZELF betalen. xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
juist? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al had het niet in bed geeindigd, maar hadden we de hele tijd bij de bushalte of in de keuken inwendig staan stuiteren, gewoon omdat we elkaar eindelijk in het echt zagen, hoorden, roken, proefden en vast konden houden, door de haren strijken en in de ogen kijken, en eindelijk echt konden zeggen wat we voor elkaar voelden, dan was het ook goed geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
En als het over is ben ik ook echt verdrietig hoor. Ik doe niet aan sex zonder liefde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die beschrijving van je gevoelens vond (en vind) ik echt wel prachtig... ik bedoelde met 'noem je dit te onbeschrijflijk?' dat het juist heel erg mooi beschreven was, hoewel ik uit ervaring weet dat zulke prachtige emoties en gevoelens inderdaad onbeschrijflijk zijn als je het echt zo wil doen dat ze volledig kloppen... pfff, ik geraak zelf niet eens uit m'n woorden... ![]() laat het ons hierbij houden: ik begrijp je volkomen ![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@Jarahh: ja...ik ook...... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen of niet op een first date ( via internet ) Stainleszs | 64 | 29-10-2002 15:47 |