Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 09:13
not2secure4u
not2secure4u is offline
Ik verkeer met een meisje, en zij vind het echt jukkie (tongzoenen) ...
Ik vind het ...
ze heeft dat nu al 1 keer gedaan ( in de winter , buiten , ijskoud , voelde er niets van ) maar ze vond het niets ....
k vind dit toch wel iets in de relatie ...
Hoe kan ik haar late zien dat wel lekker is ?

Serieuse posts aub ...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 09:15
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Nou misschien denkt ze door die ene vieze ervaring dat het altijd vies is. Vraag haar of ze het een keer met je wil proberen, en als ze het dan nog steeds smerig vind, tja, dan heb je vette pech
Oud 14-04-2004, 09:17
not2secure4u
not2secure4u is offline
n die keer was met mij eh btw ...
Zij vind feit dat er speeksel (!?!) an te pas komt sick ... lol
Maja ik weet het niet ...
Kvraag mij af hoe ik haar kan overtuigen om het toch wa te gaan doen .... (otherwise its quitte boring ) ....
Oud 14-04-2004, 09:29
jinx
jinx is offline
Gewoon nog een keer proberen. Als ze het dan nog eens doet merkt ze dat het best lekker is.
Oud 14-04-2004, 09:29
beertje007
beertje007 is offline
Je hoeft niet gelijk te tongen, je kan ook bekken, weet neit als ik dat goed zeg wat in je films wel eens ziet, beetje happen, maar dan natuurlijk beter en echt , en dan soms je tong erbij, niet gelijk heel dat ding in d'r mond stoppen.

Tis een vrouw, moet je met respect en liefde behandelen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 09:32
not2secure4u
not2secure4u is offline
Tuuurlijk behandel ik ze met respect
Kgeraak er alleen niet zo goed aan uoit hoe en wat ik zou doen dan ...

Nog mensen ?
The more the better
Oud 14-04-2004, 09:38
Obi Wan
Obi Wan is offline
Alsof je absoluut niet zonder tongen kan

Nee maar subtiel aanpakken dus, niet als een barbaar je tong in dr mond maar eerst de lippen en dan langzaam maar beetje richting haar tong

Als ze het niet lekker vind sja dan heb je toch echt pech (of je kan het dan toch ECHT niet goed j/k)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:22
Fortisi
Fortisi is offline
Gewoon zo vaak mogelijk doen, dan leer je elkaars manier van zoenen kennen en kan het erg fijn worden

practise, practise, practise (alleen moet je haar daar nu even van overtuigen )
Oud 14-04-2004, 11:34
Verwijderd
het is maar goed dat niet iedereen na 1 tegenvallende keer maar besluit dat nooit meer te doen... dan zou er nooit ietd veranderen!

Maargoed, leg haar uit dat jij weel heel graag wil zoenen en dat die ene keer misschien niet leuk was maar een volgende keer toch juist veel beter al kan zijn.

En als ze zegt dat ze het vies vindt dat er speeksel aan te pas komt, wat bedoelt ze dan? Wil ze voorkomen dat er een klein beetje speekseluitwisseling is of loop jij tijdens het zoenen haar gezicht onder te kwijlen en haar mond vol te spugen? Dat moet je namelijk niet doen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:36
Verwijderd
Gewoon wat lieve, zachte kusjes op haar mond geven, dan komt het vanzelf wel. Niet meteen zo hoppa die tong erin, maar lekker langzaam die kusjes, af en toe een beetje je mond open, steeds iets verder.. (naja niet totdat je je mond wijd open hebt natuurlijk Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik).
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 12:32
Verwijderd
Misschien moet je eens je tanden poetsen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 13:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
not2secure4u schreef op 14-04-2004 @ 10:13 :

Begin met kusjes geven. Gewoon op haar wang en op haar mond. Zeg tegen haar dat je haar niet zult tongzoenen tegen haar zin in. Dat je gewoon kusjes geeft.
Je kunt vragen wát het is wat ze precies vies vindt en daar een oplossing voor bedenken.
Iemand noemde al het 'bekken'. Het sabbelen op elkaars lippen. Ook dat kun je proberen.

Ik vond zoenen de eerste keer ook geen drol aan. Ik dacht "is dit het nou? een beetje ronddraaien met je tong". Maar nu weet ik dat het ook heel fijn kan zijn, wel met iemand waar ik heel erg verliefd op ben of erg van hou Nu ben ik zelfs dol op zoenen
Oud 14-04-2004, 13:49
not2secure4u
not2secure4u is offline
Aja zow ...
Ok dat zal ik probere
Thx !

Idd zoals in de films wat je bdoelt

Nick

Oud 14-04-2004, 14:17
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik vermoed dat we hier te maken hebben met een gevalletje staafmixer.

Ik neem aan dat je nog een keer post of het goed is gelukt met al die tips?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 14:19
not2secure4u
not2secure4u is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 14-04-2004 @ 15:17 :
Ik vermoed dat we hier te maken hebben met een gevalletje staafmixer.

Ok ,

Doe ik !
Oud 14-04-2004, 14:39
Verwijderd
Sja, ik vind het persoonlijk ook niet heel erg prettig als mijn vriend constant zit te roeren in mijn mond, om het maar even subtiel te zeggen Maar je kan het zo leuk maken als je zelf wilt natuurlijk. Probeer eens even wat af te wisselen, gewoon beetje veranderen steeds, af en toe je tong in haar mond is niet erg ofzo hoor, maar niet de hele tijd. Dat is dus gewoon niet prettig.
Het 'bekken' wat hier genoemt is, is inderdaad ook wel een tip.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:04
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-04-2004 @ 14:42 :
Begin met kusjes geven. Gewoon op haar wang en op haar mond. Zeg tegen haar dat je haar niet zult tongzoenen tegen haar zin in. Dat je gewoon kusjes geeft.
Je kunt vragen wát het is wat ze precies vies vindt en daar een oplossing voor bedenken.
Iemand noemde al het 'bekken'. Het sabbelen op elkaars lippen. Ook dat kun je proberen.

Ik vond zoenen de eerste keer ook geen drol aan. Ik dacht "is dit het nou? een beetje ronddraaien met je tong". Maar nu weet ik dat het ook heel fijn kan zijn, wel met iemand waar ik heel erg verliefd op ben of erg van hou Nu ben ik zelfs dol op zoenen
Ben het hier helemaal mee eens, vooral dat eerste lijkt me erg lief Gewoon een beetje der gezicht zoenen (met beleid), over haar haar strelen, knuffelen en dan langzaam en voorzichtig richting mond gaan, alwaar u wederom met veel zorgzaamheid, langzaamheid en beleid uwe tong tegen de hare vleid.

In normaal Nederlands: wasmachines zijn niet sexy om te zoenen.

Zoenen is ook alleen leuk als je verliefd bent, ook daar heb je gelijk in Wat is nou zoenen zonder het buikgevoel?
Oud 14-04-2004, 16:07
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
DNMB schreef op 14-04-2004 @ 17:04 :
Ben het hier helemaal mee eens, vooral dat eerste lijkt me erg lief Gewoon een beetje der gezicht zoenen (met beleid), over haar haar strelen, knuffelen en dan langzaam en voorzichtig richting mond gaan, alwaar u wederom met veel zorgzaamheid, langzaamheid en beleid uwe tong tegen de hare vleid.

In normaal Nederlands: wasmachines zijn niet sexy om te zoenen.

Zoenen is ook alleen leuk als je verliefd bent, ook daar heb je gelijk in Wat is nou zoenen zonder het buikgevoel?
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn
Oud 14-04-2004, 16:32
Luna
Luna is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-04-2004 @ 12:36 :
Gewoon wat lieve, zachte kusjes op haar mond geven, dan komt het vanzelf wel. Niet meteen zo hoppa die tong erin, maar lekker langzaam die kusjes, af en toe een beetje je mond open, steeds iets verder.. (naja niet totdat je je mond wijd open hebt natuurlijk Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik).
Mee eens.
Ik heb een keer meegemaakt(in een grijs verleden) dat een jongen zo zoende, in 1 keer zn mond open en tong naar binnen. gat-ver-damme! Ik dacht eerst dat ie grappig wilde zijn ofzo maar hij zoende serieus zo.
Oud 14-04-2004, 16:38
juno
juno is offline
Min eerste tongzoen was ook goor. In een keer een enorme lap koeientong tot achter in mijn keel. Ik was meteen genezen, drie jaar later pas weer geprobeerd. Maar deze keer was ik geil, dus was het wel leuk.

En later heb ik ook wel frontale aanvallen op mijn amandelen meegemaakt, maar als je maar opgewonden genoeg bent dan vind je dat alleen maar lekker. (Het buikgevoel, las ik )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 00:36
Verwijderd
Tja.. dan maar neuken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:13
Verwijderd
Nu iedereen toch bezig is, nee, mijn eerste zoen was ook niet geweldig; hij deed zijn mond wagenwijd open, propte zijn tond achterin mijn keel en kwijlde mijn kin zo erg onder dat er druppeltjes vanaf vielen op de grond. En toen ik probeerde mijn mind te sluiten en mijn hoofd naar achteren te doen, hield híj zijn mond gewoon open en bewoog hij mee naar achteren, dus ik kon niet eens ophouden . Na die keer had ik dus ook niet zo'n zin om nog eens te zoenen, maar het moest toch vond ik, want iedereen vond het lekker, en ik wilde toch weten waarom. De jongen in kwestie heeft gauw genoeg geleerd hoe het wél moest.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 10:10
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-04-2004 @ 10:13 :
Nu iedereen toch bezig is, nee, mijn eerste zoen was ook niet geweldig; hij deed zijn mond wagenwijd open, propte zijn tond achterin mijn keel en kwijlde mijn kin zo erg onder dat er druppeltjes vanaf vielen op de grond. En toen ik probeerde mijn mind te sluiten en mijn hoofd naar achteren te doen, hield híj zijn mond gewoon open en bewoog hij mee naar achteren, dus ik kon niet eens ophouden . Na die keer had ik dus ook niet zo'n zin om nog eens te zoenen, maar het moest toch vond ik, want iedereen vond het lekker, en ik wilde toch weten waarom. De jongen in kwestie heeft gauw genoeg geleerd hoe het wél moest.
Agadver, kwijl.. Ben blij dat ik dat probleem nooit ben tegengekomen zeg. Maar ik ken wel meer verhalen. Komt het misschien niet dat jongens dan zo enthousiast zijn tijdens het zoenen ofzo?

Mijn eerste kus was echt heel vaag omdat ik niet toe was aan zoenen pas als ik zeker wist dat ik de goede had gevonden daarvoor (ik ben nogal wat gemanipuleerd in de liefde, dus vandaar dat ik me nogal kwetsbaar en aarzelend opstelde). Anyway, ik vond dat zoenen elders wel mocht alleen ging zij heel plagend heel dicht bij mijn lippen zoenen. Voor dat ik het door had waren we elkaar heel teder aan het zoenen (al was ik ontzettend gespannen). Daarna dacht ik: laat ik het dan ook goed doen, en ben toen gaan ontspannen. Wat lekker was al dat voorzichtige zeg.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:31
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
not2secure4u schreef op 14-04-2004 @ 10:13 :
Ik verkeer met een meisje, en zij vind het echt jukkie (tongzoenen) ...
Ik vind het ...
ze heeft dat nu al 1 keer gedaan ( in de winter , buiten , ijskoud , voelde er niets van ) maar ze vond het niets ....
k vind dit toch wel iets in de relatie ...

Serieuse posts aub ...
Laat haar merken hoe lekker een tongzoen kan zijn. Vraag niet: 'Mag ik je laten merken hoe lekker een tongzoen kan zijn?' () Maar pak het subtiel aan:

Zwoel aankijken, handen in haar nekje, kleine kusjes op haar lippen... En dat opbouwen tot een lekkere zoen. Dan is ze vast verkocht en wil ze niks anders.
Oud 15-04-2004, 14:50
Nona
Nona is offline
Citaat:
not2secure4u schreef op 14-04-2004 @ 15:19 :

Ok ,

Doe ik !

Nu ja, wat iedereen zegt, kus haar eerst gewoon op de mond. Een lieve knuffel, wat geduld... Als je daarna net een stukje verder gaat zal ze vast wel een keer willen zoenen. En neem de tips in acht, dan wil ze misschien wel vaker.

Enne... Mijn eerste zoen was prima hoor. Ik weet niet of hij dat ook vond, maar ik geloof van wel.
Oud 15-04-2004, 17:30
Qimm
Qimm is offline
Speeksel is dan ook enorm ranzig, in je mond wonen duizenden bacterien.

Zoenen, however, is toch wel erg lekker
Oud 15-04-2004, 19:52
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-04-2004 @ 18:30 :
Speeksel is dan ook enorm ranzig, in je mond wonen duizenden bacterien.

Zoenen, however, is toch wel erg lekker
Duizenden bacteriën, so? Zonder bacteriën ga je dood.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:56
MikeyMo
MikeyMo is offline
Zoenen is focking gezond. Je weerstand gaat met heel wat procenten omhoog door frenchkissing..
Oud 17-04-2004, 12:15
alguien
alguien is offline
en je verbrandt heel veel caloriën tijdens het zoenen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 12:52
Silvie
Silvie is offline
Ja gewoon proberen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:33
DaFreak
DaFreak is offline
ik denk dat je gewoon uit je bek stink, probeer eens kauwgompie... is niet zo duur... een v6 heb je al voor 80 eurocent haha...
succes ermee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten