![]() |
||
Citaat:
Je kunt vragen wát het is wat ze precies vies vindt en daar een oplossing voor bedenken. Iemand noemde al het 'bekken'. Het sabbelen op elkaars lippen. Ook dat kun je proberen. Ik vond zoenen de eerste keer ook geen drol aan. Ik dacht "is dit het nou? een beetje ronddraaien met je tong". Maar nu weet ik dat het ook heel fijn kan zijn, wel met iemand waar ik heel erg verliefd op ben of erg van hou ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ok , Doe ik !
||
Citaat:
![]() In normaal Nederlands: wasmachines zijn niet sexy om te zoenen. Zoenen is ook alleen leuk als je verliefd bent, ook daar heb je gelijk in ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb een keer meegemaakt(in een grijs verleden) dat een jongen zo zoende, in 1 keer zn mond open en tong naar binnen. gat-ver-damme! Ik dacht eerst dat ie grappig wilde zijn ofzo maar hij zoende serieus zo. ![]()
||
Citaat:
Mijn eerste kus was echt heel vaag omdat ik niet toe was aan zoenen pas als ik zeker wist dat ik de goede had gevonden daarvoor (ik ben nogal wat gemanipuleerd in de liefde, dus vandaar dat ik me nogal kwetsbaar en aarzelend opstelde). Anyway, ik vond dat zoenen elders wel mocht alleen ging zij heel plagend heel dicht bij mijn lippen zoenen. Voor dat ik het door had waren we elkaar heel teder aan het zoenen (al was ik ontzettend gespannen). Daarna dacht ik: laat ik het dan ook goed doen, en ben toen gaan ontspannen. Wat lekker was al dat voorzichtige zeg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zwoel aankijken, handen in haar nekje, kleine kusjes op haar lippen... En dat opbouwen tot een lekkere zoen. Dan is ze vast verkocht en wil ze niks anders. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nu ja, wat iedereen zegt, kus haar eerst gewoon op de mond. Een lieve knuffel, wat geduld... Als je daarna net een stukje verder gaat zal ze vast wel een keer willen zoenen. En neem de tips in acht, dan wil ze misschien wel vaker. ![]() Enne... Mijn eerste zoen was prima hoor. Ik weet niet of hij dat ook vond, maar ik geloof van wel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tongzoenen Snoopy-15 | 8 | 28-02-2010 14:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |