een vriendin van mij (16) kon in het dagelijks leven niemand krijgen en ging het via die dating sites proberen.
Meteen de eerste keer was het al raak; ze kreeg contact met een jonge en alles leek heel goed te gaan. Toen kwam de eerste leugen; zijn leeftijd. Daarna bleek dat hij een foto had gestuurd die helemaal niet van hem was. Maar mijn vriendin kon het niets schelen, ze was verliefd. Ze wilden elkaar gaan zien, maar omdat ze zoveel van elkaar af woonden ging dat niet zo gemakkelijk. Hij besloot toch naar haar toe te komen want hij was immers al in de 20 en had een eigen auto. Ze spraken wat af maar hij is nooit op komen dagen. Toch vond ze het niet erg en bleek het maar proberen. Totdat wij, als vriendinnen zijnde, haar eens flink de waarheid vertelden en die roze bril bij haar als het ware afzette. Ze verbrak het contact, maar toen kreeg ze van een vriend van die jongen allemaal smsjes. Je breekt zijn hart en dat soort dingen. Haar echt een schuldgevoel aanpraten. Op aandringen van ons niks op uitgedaan, maar ze krijgt nu nog dagelijks smsjes.
Ze kon het niet laten, was zo wanhopig, dat ze het nog een keer ging proberen en weer was het raak. Ze raakte aan de praat met een jonge van in de 20 en ze vertrouwde hem echt. Zag er niet verkeerd uit, leuke babbel en kon ook serieus met hem praten. Ook zij spraken wat af en hij kwam wel opdagen. Het was erg gezellig, lang gepraat en ook gezoend.
Omdat hij wat vertelde over dat hij een eigen bedrijf had, ging mijn vriendin eens op internet kijken uit intresse, van wat hij deed enzo. Ze vond een site en het klopte allemaal. Totdat ze op wat persoonlijke informatie en daar bleek dat hij 39 was (bijna zo oud als haar moeder) en dat hij een vriendin en een dochter had. Zo dat hakte er ff flink in. Ze vroeg hem ernaar en hij vertelde dat hij het eerder wilde vertellen, maar dat hij bang was dat ze hem dan niet meer zou willen. Omdat haar moeder haar verbood nog langer met hem om te gaan, verbrak ze ook hier het contact, mar nu voor korte duur. Ze kan hem niet uit haar hoofd krijgen.
ze mailen heel veel nu, maar hoe het verder gaat... ben benieuwd... ik was er iig al lang mee gestopt
Ik zou er zelf echt nooit aan beginnen. Mensen kunnen zich zo anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn. Gewoon een kei eng idee.
nee, niks voor mij