Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2004, 13:01
Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
Ik heb een heel erg groot probleem. Mijn Adobe Illustrator 10 blijft steken bij 'Searching Font' of zoiets in het AI10 vakje wat je krijgt te zien als je het opstart. Ik heb de CD momenteel niet hier en ik weet echt niet wat er aan de hand is want ik heb m vorige week nog prima kunnen gebruiken.

Iemand een oplossing? Ik werk met Windows XP. HELP! Ik moet namelijk morgen een opdracht inleveren en ineens begeeft mijn AI10 het Ik word hier erg nerveus van.

Bedankt!
Oud 28-04-2004, 15:23
Verwijderd
Misschien fontsen verplaats of niet geactiveerd?? Anders zou ik het niet weten en moet je Illustrator opnieuw installeren, dat helpt vaak al.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:46
p-chez
p-chez is offline
Dan ligt 't duidelijk aan (een) font(s). Misschien heb je kortgeleden nieuwe fonts geïnstalleerd? Zo ja; weg ermee.

Zo niet, download je een of andere gratis fontmanager, en zet je al je fonts standaard uit (in Windows zijn alle fonts immers allemaal geladen, is nogal inlaadwerk bij 't opstarten van AI), en probeer je AI dan op te starten. Je kunt onder 't werken immers altijd gewoon alleen de fonts laden die je gebruikt/wil gebruiken. (zie bijv. op een Mac).
Oud 29-04-2004, 09:50
Quincy
Quincy is offline
even offtopic: Waar gebruik je het programma precies voor? Ik bedoel wat voor een opleiding doe je en wat 'maak' je met dit programma? Gewoon nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 09:55
Quincy
Quincy is offline
niet goedkoop trouwens!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 23:32
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Quincy schreef op 29-04-2004 @ 10:50 :
even offtopic: Waar gebruik je het programma precies voor? Ik bedoel wat voor een opleiding doe je en wat 'maak' je met dit programma? Gewoon nieuwsgierig.
Adobe Illustrator is een vectorbased grafisch programma. Wordt gebruikt in de reclamewereld bijvoorbeeld. Dus je 'maakt' er bijvoorbeeld drukwerk mee, verpakkingen, posters, etc.
Reageren

Regels voor berichten