Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 19:22
brightlight
brightlight is offline
Hoe weet je of een jongen je alleen maar wil voor zoenen en seks? En kan je hier op de een of andere manier achter komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2004, 19:37
Lente
Lente is offline
ga ook es gewoon uit
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:39
droomkoningin
droomkoningin is offline
ja, door de manier waarop hij je behandelt
Oud 26-04-2004, 19:41
ZerO
ZerO is offline
Als hij op je wil wachten wat zoenen en sex betreft en je grenzen respecteert wat dat betreft, duuh
Oud 26-04-2004, 20:04
brightlight
brightlight is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-04-2004 @ 20:41 :
Als hij op je wil wachten wat zoenen en sex betreft en je grenzen respecteert wat dat betreft, duuh
Het klinkt simpel maar het is in werkelijkheid ingewikkelder dan het lijkt. Een jongen kan mijn grenzen respecteren en ondertussen toch hopen dat hij me zo snel mogelijk het bed in krijgt en alleen aan seks denken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:08
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
brightlight schreef op 26-04-2004 @ 21:04 :
Het klinkt simpel maar het is in werkelijkheid ingewikkelder dan het lijkt. Een jongen kan mijn grenzen respecteren en ondertussen toch hopen dat hij me zo snel mogelijk het bed in krijgt en alleen aan seks denken.
Ja dat kan, maar de kans dat zoiets gebeurt is erg klein. Een jongen die alleen sex wil zal echt niet zoveel geduld hebben en op je wachten. Die zal na een tijdje vertrekken (als hij niks om je geeft ), op zoek naar iemand die met hem het bed in wil duiken.
Je moet vertrouwen hebben in iemand en op je gevoel afgaan.
Oud 26-04-2004, 21:01
ChiQuita88
ChiQuita88 is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-04-2004 @ 20:41 :
En als hij dat nou respecteerd, je blijft vrienden, later komt hij terug, je hebt weer wat met hem. En het gaat weer mis en je wordt weer vrienden. Maar hij wilt/ wilde alleen met jou en heeft inmiddels nog geen ander.
Moet je het dat toch met hem doen als vriend? of is hij ook gewoon net zoals al die andere?

haha beetje vaag allemaal
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:13
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ChiQuita88 schreef op 26-04-2004 @ 22:01 :
En als hij dat nou respecteerd, je blijft vrienden, later komt hij terug, je hebt weer wat met hem. En het gaat weer mis en je wordt weer vrienden. Maar hij wilt/ wilde alleen met jou en heeft inmiddels nog geen ander.
Moet je het dat toch met hem doen als vriend? of is hij ook gewoon net zoals al die andere?

haha beetje vaag allemaal

Wil je het nog een keer duidelijk uitleggen, ik snap er niks van!
Oud 26-04-2004, 21:26
ChiQuita88
ChiQuita88 is offline
haha sorry

laat ik het dan anders stellen: een goede vriend ( ook je ex ) wilde met je naar bed, maar je wilde niet. Hij beweert dat hij echt alleen met jou wil. Hij heeft tot nu toe nog geen ander. Maar hij wil ook niks met je, maar wel met je naar bed. Is het dat echt alleen om de seks of toch ook wel om jou denkje?

k hoop dat het nu duidelijker is haha
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:35
Drez
Drez is offline
Citaat:
ChiQuita88 schreef op 26-04-2004 @ 22:26 :
haha sorry

laat ik het dan anders stellen: een goede vriend ( ook je ex ) wilde met je naar bed, maar je wilde niet. Hij beweert dat hij echt alleen met jou wil. Hij heeft tot nu toe nog geen ander. Maar hij wil ook niks met je, maar wel met je naar bed. Is het dat echt alleen om de seks of toch ook wel om jou denkje?

je typt toch zelf al dat hij niets met je wil, alleen met je naar bed...dus dat lijkt me vrij duidelijk.
Oud 26-04-2004, 21:43
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ChiQuita88 schreef op 26-04-2004 @ 22:26 :
haha sorry

Zou je moeten vragen waarom hij zo graag met je naar bed wil en niet met iemand anders. Waarschijnlijk omdat hij de sex met je fijn vond en zich nog tot je aangetrokken voelt, maar liever geen relatie meer met je wil om wat voor reden dan ook. Dusja dan wil hij seks met jou. Als jij ook met hem seks wil ( wetend dat het alleen maar om de sex draait) waarom niet.
Oud 27-04-2004, 08:04
Sade
Sade is offline
Citaat:
brightlight schreef op 26-04-2004 @ 21:04 :
Dat doen alle jongens toch
Oud 27-04-2004, 09:46
scalle
scalle is offline
Citaat:
brightlight schreef op 26-04-2004 @ 20:22 :
Hoe weet je of een jongen je alleen maar wil voor zoenen en seks? En kan je hier op de een of andere manier achter komen?
probeer het gewoon es te vragen mss?
het hangt ook veel af van wat je zelf wil eh,
als je op voorhand zegt tegen die jongen dat je nog niet meteen seks wil en liever nog ff wat wacht en dan probeert hij je af te wimpelen, dan is het wel duidelijk dat hij enkel maar seks wou...
Oud 27-04-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 27-04-2004 @ 09:04 :
Dat doen alle jongens toch
Ja, ik zie het probleem ook al niet

Natuurlijk wacht je op iemand als die persoon wil wachten, maar dat wil niet zeggen dat je het niet alsnog zo snel mogelijk wilt...je wilt het dan alleen zo snel mogelijk met inachtneming van die grenzen
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 10:04
EggeD
EggeD is offline
Kijken of zijn ogen links naar boven gaan als ie zegt dat ie van je houdt (of zoiets)
Oud 27-04-2004, 20:20
kayce
kayce is offline
Draait voor die jongen puur en alleen om de sex.
En of hij daar nu bijvertelt dat hij alleen jou wil of niet dat boeit niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten