Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 21:42
hippie jesse
hippie jesse is offline
Wat ik gister meemaakte was enigzins warrig:

Ik was in een café met ongeveer 15 mensen. De zweer was nogal positief geladen, en daar bleken wonderlijke dingen uit voort te kunnen komen. Voor mij begon het zo, persoon Marietje kwam naar mij toe en zij: Zin in neuken???? ik was enigszins verbaasd maar ik dacht: 'ach, ja waarom ook niet ' dus ik zei ja, maar ik zat in mijn hooft nog enigszins te twijfelen, ook was ik wat overdondert (dit soort vragen zijn toch niet heel erg normaal voor mijn doen) . Daarom ging ik naar een andere vriendin van mij toe(Toos), en vertelde haar wat Marietje mij gevraagd had. Ook vertelde ik haar dat ik eigenlijk Rosan ook nog wel leuk vond. Ik ken Rosan al 12 jaar en ik wist al van Rosan dat zij Toos eigenlijk leuk vond, maar ik mocht dit niet door vertellen. Ook wist ik van Rosan dat ze Karel leuk vond en ook Karel is iemand die ik al 13 jaar ken. Nu vertelde Toos mij dat ze Rosan ook wel leuk vond. Voor de geen die het niet meer volgt:

Ik vind aardig: Rosan en Toos ook wel beetje maar toch vooral rosan

Rosan ziet niet heel veel in mij maar wel in karel en toos

Karel ziet niet heel veel in Rosan

Rosan en Toos vinden elkaar aardig alleen dit weten ze niet van elkaar, en ik moest het van bijde geheimhouden

Marietje wou met mij naar bed (om het nog eens extra vaag te maken)

Dus daar stond ik midden in een GTST aflevering maar dan in het echt. Daar stond ik tegenover Toos. Ik was perplex door de war en wazig wat ik nou eens zou doen
Mogelijkheden:

Wel of niet met marietje zomaar naar bed

Toos en Rosan proberen te koppelen, met het gevaar dat ik het
misschien wel helemaal niet door mocht vertellen.

Toos en Rosan express niet koppelen in mijn voordeel omdat ik ze allebei wel leuk vind

Waar zou dit in uitlopen

Uiteindelijk besloot ik dat ik Rosan en Toos zou koppelen omdat ik toch geen geheimen voor mij kan houden. Dat is een van mij minst grote talenten. Dus ik neem ze allebei mee naar buiten, en ik leg ze de hele situatie voor. Ze zeggen allebei niks, ik krijg de slappe lag, ik zeg vaag hè, hun kijken me afwezig aan en stemmen toe en beginnen ook te lachen. Zonder dat er verder iets gezegd werd gingen we weer naar binnen. En wat gebeurd daar: Rosan gaat met karel zoenen. eeeeeeeeuuh dat kan niet, ik wordt daar jaloers van, jaloers op mensen die ik al 11 jaar ken. Dat is helemaal niet tof. En ik heb die 2 dames niet voor jan lul de behanger gekoppelt
En Marietje vraagt het meest verlegen jongetje van de hele groep maar mee naar bed (sexueel gefrustreerd?!!). En Toos met alle ander mensen zowel jongens als meisjes zoenen waaronder marietje : Helemaal raar. En ik, ik stond er bij en ik keek er na

Nou vind ik het nuttig hier bij te vermelden dat wij (tot nu toe) eigenlijk een heel braaf groepje mensen zijn. Ik was het niet van ons gewend dat een ieder er ineen op los zou gaan. En tuurlijk wordt er wel eens gezoen op een feest avondje, maar hier was het zo dat allemaal mensen die normaal nooit met elkaar opgingen elkaar ineens begonnen op te hitsen onder invloed van adrealine (ze hadden die dag allemaal een soort van eindeexamen gedaan) en alcohol. Erg vaag dus.

Ik was dus enigzins en de volgende dag besloten wij gisteravond als bizar te beoordelen. En daar was ik het wel mee eens.

ik schrijf dit op, omdat ik het allemaal nog steeds erg vaag vind, en dus had ik zin om het op te schrijven. maar als ik nu terug kijk is het eigenlijk ook een erug leuk verhaal en zo slecht is het ook niet afgelopen.
Oud 19-04-2004, 21:50
LaGoon
LaGoon is offline
volgens mij hadden ze iets geslikt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:54
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 19-04-2004 @ 22:50 :
volgens mij hadden ze iets geslikt
zou je zowat denken ja, maar deze lui die zijn heel braaf, Je zou het als een soort natuurlijke xtc kunnen zien, omdat er echt zo'n vage roes was door die 'soort van examens'
Oud 20-04-2004, 11:05
Verwijderd
was je zeker weten niet op een hippie feest?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:58
Drez
Drez is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 19-04-2004 @ 22:42 :
De zweer
hmm
Oud 20-04-2004, 12:28
Tactic
Tactic is offline
En, heb je nou nog geneukt, of hoe zit dat?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 12:52
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
Tactic schreef op 20-04-2004 @ 13:28 :
En, heb je nou nog geneukt, of hoe zit dat?

nee, ik wist niet met wie, dus maar met niemand, zometeen blijkt een dag later dat je de verkeerde had
Oud 20-04-2004, 13:02
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 19-04-2004 @ 22:42 :
Jadajadajada...
Heb je zelf niet toevallig iets geestveruimends tot je genomen?
Oud 20-04-2004, 13:04
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 20-04-2004 @ 13:52 :
nee, ik wist niet met wie, dus maar met niemand, zometeen blijkt een dag later dat je de verkeerde had
Ik had gepoogd ze allemaal te palen. DUH!

*SATIRISCH BEDOELD, IK GELOOF NIETS VAN DIT TOPIC*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:05
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Tactic schreef op 20-04-2004 @ 14:04 :
Ik had gepoogd ze allemaal te palen. DUH!
Reageren

Regels voor berichten