Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 19:52
shiningstars
shiningstars is offline
Welke imperfecties (uiterlijk, figuur) vind jij juist mooi/sexy/aantrekkelijk bij een jongen of meisje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2004, 19:53
sientjuh
sientjuh is offline
heb een vriendje gehad met een moedervlekje op zn penis, het was niet speciaal aantrekkelijk, maar wel leuk, iets speciaal van hem
Oud 19-04-2004, 19:56
Qimm
Qimm is offline
zijn blinde darm litteken, best wel sexy. heb geen idee waarom
Oud 19-04-2004, 20:22
Verwijderd
Vlekjes/moedervlekjes.
Vetrolletjes.
Verder weet ik zo ff geen imperfecties te bedenken.. want als ik het mooi vind dan vind ik het al geen imperfectie meer.
Ik had er een tijdje geleden ook een topic over: Liefde en uiterlijke "kenmerken"
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 20:40
Soullar
Soullar is offline
Prachtig is sproetjes, lang haar, blozende wangetjes.. ow gewoon al die dingen die meisjes zo schattig kunnen maken.

En het rare is.. ik knap helemal niet zo snel af op uiiterlijk, en al zeker niet als ik weet dat het innerlijk goed zit. Maar op een of andere manier nemen veel meisjes dat gewoon niet aan als je zegt dat je haar wel aantrekkelijk vind. Najaw, de onzekerheid is niet zo erg, maar dan moeten ze me wel de kans geven om ze van gedachten te kunnen laten veranderen. Anders is het net alsof je tegen een muur aan het praten ben, en dat is zinloos.
Oud 19-04-2004, 20:56
Fortisi
Fortisi is offline
Een knobbelneus. ofzoiets. Sowieso maken imperfecties een persoon een stuk interessanter dan wanneer iemand gewoon mooi en perfect is, leuk om naar te kijken hoor, maar het lijkt mij vervelen na een tijdje...

Citaat:
Soullar

Prachtig is sproetjes, lang haar, blozende wangetjes.. ow gewoon al die dingen die meisjes zo schattig kunnen maken.
Noem jij dat imperfecties
Oud 19-04-2004, 21:10
In_stilte
In_stilte is offline
Een soort van rood vlekje vlak bij zijn oog. Het gaat niet weg en is iets speciaals van hem.... Andere imperfecties moet ik nog ontdekken
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-04-2004 @ 21:22 :
als ik het mooi vind dan vind ik het al geen imperfectie meer.
I second that!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:30
Verwijderd
Hum, tja, wat is perfect? Als iets te glad wordt, te mooi, vind ik het eigenlijk niet aantrekkelijk meer. Juist kleine imperfecties (neus iets te groot, ene oog iets kleiner dan het andere, dat soort dingen) maken hem menselijk en mooi.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kontje in een strakke spijkerbroek... zoiets?
Oud 20-04-2004, 13:17
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Een groot gezwel en een bochel.

Heb geen vriendin, dus veel kan ik er niet over zeggen, maar iemand die perfect is, lijkt me ook weer niks..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:37
Princesita
Princesita is offline
Ik val juist vaak op de types waar niemand op zou vallen omdat hij er nét wat anders uit ziet dan de gemiddelde jongen zeg maar. Ik kan een model ofzo wel mooi vinden, maar ik ben gewoon niet zo voor perfectie ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend is mooi breed gebouwd. Hij heeft ook van die brede schouders (maar is niet overdreven gespierd ofzo). Als ie dan zijn bovenlichaam heef ontbloot, word ik echt helemaal gek Heerlijk!

Naja, ik ben er wel achter gekomen dat ik qua uiterlijk op bredere types val.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 19-04-2004 @ 21:22 :
als ik het mooi vind dan vind ik het al geen imperfectie meer.
Oud 20-04-2004, 16:35
Verwijderd
Zijn tanden staan heel scheef Zijn voortanden staan een beetje uit elkaar en zijn ondertanden... hmm, die zijn heel gek. Maar ik vind het zó mooi (Ik hou van speeltjes tussen tanden )

En.. hij heeft een rare neus, zo lief Echt een soort... knol
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-04-2004 @ 17:20 :
Mijn vriend is mooi breed gebouwd. Hij heeft ook van die brede schouders (maar is niet overdreven gespierd ofzo). Als ie dan zijn bovenlichaam heef ontbloot, word ik echt helemaal gek Heerlijk!

Dat heb ik ook bij mijn vriend. Vroeger (alsin; 3 jaar geleden) was hij nog heel erg breed en had hij hele mooie gespierde armen, zonder al te macho te zijn. Echt zo mooi.
(Nu is hij wat 'uitgezakt' Maar dat is weer lekker zacht )
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:27
dream-on3
dream-on3 is offline
zijn schattige beetje flaporen...??
voor de rest issie perfect.... alleen issie nie van mij..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:30
juno
juno is offline
Moedervlekjes. Die kun je allemaal een kusje geven als hij in je armen ligt te slapen. Of dat hij snurkt, zo'n jongen die tevreden in je oor ligt te ronken, geweldig toch? Lachrimpeltjes. Waar zijn wenkbrauwen in elkaar overlopen, de donshaartjes op zijn oorlelletjes. Een pukkeltje bij de terugwijkende haargrens, op zo'n verder zacht smoeltje. Een scheve tand in een rechtgebeugeld bekkie. Als hij met zijn mond half open helemaal ontspannen met zijn gezicht op tussen je borsten ligt te slapen. Nog liever als ze erbij liggen te kwijlen, dan kun je me echt opdweilen.

Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 17:45.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:33
Maarten
Maarten is offline
juno heeft het begrepen

Brede schouders zijn echt een imperfectie hoor
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:50
Verwijderd
Littekens.
Pigmentvlekken. Hij heeft drie strepen op zijn schouder, alsof hij ooit flink geraakt is door 'n tijger of 'n ander groot krabbeest. Ik vind dat stoer.
Wipneus. <333 Maar da's geen imperfectie.
Een moedervlekje, net bij zijn haarlijn. Prr.

Allemaal leuk, lief, van hem.

Ik ben verliehieefd.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 18:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Klein beetje flapoortjes
Donkere, een beetje in elkaar overlopende wenkbrauwen.
Moedervlekjes, niet teveel, maar op allemaal plekjes die je lekker kan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 18:32
droomkoningin
droomkoningin is offline
Uitstraling =
Oud 20-04-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-04-2004 @ 17:20 :

Uhm, welk deel daarvan is imperfect? Brede jongens = , of hij moet vierkant zijn (ook brede heupen/kont dus)..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 19:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh ja, en z'n gezichtje moet gewoon niet te knap zijn. Liever gewoon wat minder knap en een prachtig lichaam.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 19:10
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 19-04-2004 @ 21:56 :
Noem jij dat imperfecties
Ik niet, maar toch geven de meeste meisjes geven mij de indruk dat zij daar zelf niet zo blij mee zijn..

Ik geil er eigenlijk wel op.
Oud 20-04-2004, 19:14
jetzt
jetzt is offline
sproetjes rond zijn puntneus..... verder de lachrimpeltjes bij zijn mond en ogen...... en de kleine glinsteringen in zijn ogen....... aaaaah krijg nu al kriebels........... en rood haar, natuurlijk rood haar, daar word ik echt helemaal week van!

alleen moet ik hem nog voor me winnen....
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 19:19
Blackeyed
Blackeyed is offline
Litteken op z'n rug/arm
Z'n moedervlekje in z'n oor
Z'n kromme tenen met z'n rare witte teennagel
*zucht*
Oud 20-04-2004, 21:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
littekens, pigmentvlekken, dat soort dingen
maar eigenlijk vind ik natuurlijk niet dat hij imperfecties heeft want ik ben toch wel verliefd.
Oud 20-04-2004, 21:22
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, valt echt iedereen hier op grote gespierde mannen?

Daar begint het wel een beetje op te lijken
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 20-04-2004 @ 22:22 :

Nee, ik vind het gruwelijk lelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 23:06
akumabito
akumabito is offline
Ik hou van interessante vrouwen..

Litteken(tjes) zijn gaaf.. m'n vriendin heeft er een heleboel van allerlei vage operaties. Echt cool

En verder vind ik meisjes met een bril wel iets hebben.

En meiden met kleine borsten, ook al zou ik dat geen echte imperfectie willen noemen.
Oud 21-04-2004, 08:01
Maarten
Maarten is offline
Gespierd? Wat is gespierd?

Ik denk dat er vrij weinig mensen arnold schwarzenegger gespierd mooi vinden. Maar Brad Pitt gespierd ofzo kan weer wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 08:03
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-04-2004 @ 22:55 :
Nee, ik vind het gruwelijk lelijk.
Oud 21-04-2004, 08:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind inperfecte mensen vaak aantrekkelijker. ik hou van een kop met karakter niet van die egale modellenhoofdjes. lidtekens vind ik (excl. brandwonden) ook geen probleem en misschien zelfs wel interresant. moedervlekjes vind ik overigens geen imperfectie.

yup ik hou van imperfecte mensen, gelukkig maar
Oud 21-04-2004, 09:56
Luna
Luna is offline
Citaat:
weezzz schreef op 20-04-2004 @ 22:18 :
pigmentvlekken
pigmentvlekken zijn zó passé
Oud 21-04-2004, 10:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
vizz schreef op 21-04-2004 @ 10:56 :
pigmentvlekken zijn zó passé
ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was

Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 10:55.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 10:32
Verwijderd
Mijn vriend heeft een moedervlek op zijn gezicht en hij wil die weglaten halen. Maar dat hoort bij hem en ik vind het niet leuk dat hij hem weg laat halen..

Dus eigenlijk 'hou' ik van die moedervlek. Naja, houden van..Het hoort bij hem! Iedereen heeft zo zijn eigen kenmerken en dat is leuk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 12:32
stout!
stout! is offline
Ik val op grote mannen, en op bréde mannen. Maar gespierd? Neuhh. Mijn laatste grote liefde was eerlijk gezegd een grote pad. Maar hij heeft een leuke lach.
Oud 21-04-2004, 15:28
philippine
philippine is offline
En zou stria de jongens nou erg hinderen? dat zijn een beetje vage strepen op je huid als iets te snel groeit. Ze kunnen huidskleur zijn of donkerder. Kennen julli het? En lijkt het jullie erg?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
philippine schreef op 21-04-2004 @ 16:28 :
En zou stria de jongens nou erg hinderen? dat zijn een beetje vage strepen op je huid als iets te snel groeit. Ze kunnen huidskleur zijn of donkerder. Kennen julli het? En lijkt het jullie erg?
Ik weet niet wat mijn vriendje ervan vindt..
Maar hij heeft het zelf ook en ik vind dat wel leuk, dan ben ik tenminste niet de enige. En het staat ook wel lief.
Ik zou me er niet te druk om maken, bijna iedereen heeft striae.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 16:33
DvoorA
DvoorA is offline
ik val niet op een perfecte man..het moet wel menselijk zijn, iemand met de perfecte bouw/lengte/huid/gezicht vind ik maar niets. Dan krijg ik op de een of andere manier het idee van een zielloze/wezenloze Amerikaanse soapster die alleen maar goed voor in bed is.

Een mond vol scheve tanden vind ik niet mooi...littekens daarentegen wel. Gewoon, sexy Alsof hij een stoere Rambo is die al die littekens van gevaarlijke missies heeft

En (niet echt een imperfectie), een bad hair day bij jongens is helemaal geweldig vooral als ze wanhopige pogingen doen er nog iets van te maken
Oud 21-04-2004, 17:52
leucomelas
leucomelas is offline
moedervlekjes... niet echt imperfecties maja... verder wordt ik ongelofelijk week van littekens...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 17:54
erwtje
erwtje is offline
lang haar
Oud 21-04-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 20-04-2004 @ 22:22 :

Niet alleen maar. Er zijn grote, gespierde mannen die mooi zijn (idd niet bodybuilder gespierd, gatver, maar licht zichtbare spieren zijn wel mooi) en er zijn kleine, slanke jongens die mooi zijn. Of kleine, brede jongens en lange slanke.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 23:27
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Punt 1: Nobody is perfect! Echt niet.
Punt 2: Perfect is saai. Daar is iedereen het toch wel met me over eens?

Iedereen heeft dingen waat hij/zij niet tevreden over is, maar waarom zou je je ervoor schamen. Veel mensen zullen het niet erg vinden, geen afkeer voor hebben of zelf speciaal vinden!
Ik heb ook weer wat hoor, tuurlijk. Ik heb wijnvlekken (dat rode vlekje bij z'n oog kan er ook 1 zijn) Ze komen meestal voor in de nek. (ooievaars beet) maar nee, bij mij natuurlijk niet. ong. 30% van mn rechter been zit eronder. Tis een beetje roze/rood. Ik ben ervoor onder laser behandeling omdat ik me er toch vreselijk voor schaam. Ik heb altijd een zwembroek die ik in de winter ook als broek zou kunnen gebruiken (hyperbool). Wil iemand toevallig weten hoe zo'n laser voelt??? Neem maar zo'n grote post elastiek en schiet die zo'n 80x per minuut keihard tegen je bovenbeen aan. HEEEEEL PIJNLIJK!! Ben er ook mee gestopt omdat het toch nooit helemaal weg gaat. Het word alleen maar wat lichter. Waarom ik dat doe? Angst. Ben bang dat mensen me onwijken door die zogenaamde afwijking (het zijn gewoon haarvatten die flink vergroot zijn, niets ernsigs, niets besmettelijks, niet ervelijk.
Maar als ik bij het zwembad ben en er loopt een onbekende langs, gaat er toch gauw een handdoek of een tas voor.
Normaal interseer ik me nooit over mn uiterlijk, kijk ook alleen maar in de spiegel bij het scheren en haren kammen. Complimentjes krijg ik toch wel zo nu en dan, dus... Maar daarover... Ik kan er gewoon niet omheen, alsof het instinctief is. Iemand commentaar. Misschien probeer ik morgen wel ff een foto d'r van op te zetten.

Groetjes

P.S. M'n vorige vriendin (snik) die vond het (gelukkig) totaal niet erg. Tis niet iets waar je naar blijft kijken. Valt maar 1 keer op. Daarna zie je het niet eens meer... Maar toch schaam ik me d'r voor.

P.S.2. Als iemand een tip, advies of weet ik veel wat wil geven... GRAAG!! Voel me d'r echt klote over. M'n hele leven al.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 00:03
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Haar wipneus, litteken van haar blindedarmoperatie en het vogelnest in haar haar wanneer ze opstaat uit bed.
Oud 22-04-2004, 02:40
Arun
Arun is offline
stoer haar, nonchalance en een kinderlijk lachje doen mij smelten
Oud 22-04-2004, 08:04
Kadaver
Kadaver is offline
Als ze iets steviger is dan heel erg slank....rrr
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 09:44
Mike_Inez
Mike_Inez is offline
een normaal postuur (dus niet te mager) mn vriendin vind dat ze een buikje heeft en haar borsten te klein. dat is eigelijk voor haar een imperfectie, ik vind het heerlijk eigelijk.
wel apart dat je jezelf zo anders ziet dan dat anderen dat doen. als ik met mn hoofd op dr buikje lig kan ik zo vredig in slaap vallen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 10:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-04-2004 @ 19:53 :
Uhm, welk deel daarvan is imperfect? Brede jongens = , of hij moet vierkant zijn (ook brede heupen/kont dus)..
Haha ja sorry, ik heb over 'imperfectie' heen gelezen
Nou ja, hij heeft wel een beetje een buikje. Maar dat hindert mij helemaal niet Juist lekker zacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten