Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vlekjes/moedervlekjes.
Vetrolletjes. Verder weet ik zo ff geen imperfecties te bedenken.. want als ik het mooi vind dan vind ik het al geen imperfectie meer. ![]() Ik had er een tijdje geleden ook een topic over: Liefde en uiterlijke "kenmerken" |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Nu is hij wat 'uitgezakt' ![]() ![]() |
![]() |
|
Moedervlekjes. Die kun je allemaal een kusje geven als hij in je armen ligt te slapen. Of dat hij snurkt, zo'n jongen die tevreden in je oor ligt te ronken, geweldig toch? Lachrimpeltjes. Waar zijn wenkbrauwen in elkaar overlopen, de donshaartjes op zijn oorlelletjes. Een pukkeltje bij de terugwijkende haargrens, op zo'n verder zacht smoeltje. Een scheve tand in een rechtgebeugeld bekkie. Als hij met zijn mond half open helemaal ontspannen met zijn gezicht op tussen je borsten ligt te slapen. Nog liever als ze erbij liggen te kwijlen, dan kun je me echt opdweilen.
Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 17:45. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Littekens.
Pigmentvlekken. Hij heeft drie strepen op zijn schouder, alsof hij ooit flink geraakt is door 'n tijger of 'n ander groot krabbeest. Ik vind dat stoer. Wipneus. <333 Maar da's geen imperfectie. Een moedervlekje, net bij zijn haarlijn. Prr. Allemaal leuk, lief, van hem. Ik ben verliehieefd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik geil er eigenlijk wel op. ![]()
|
![]() |
|
![]() |
sproetjes rond zijn puntneus..... verder de lachrimpeltjes bij zijn mond en ogen...... en de kleine glinsteringen in zijn ogen....... aaaaah krijg nu al kriebels........... en rood haar, natuurlijk rood haar, daar word ik echt helemaal week van!
![]() alleen moet ik hem nog voor me winnen.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik hou van interessante vrouwen..
Litteken(tjes) zijn gaaf.. m'n vriendin heeft er een heleboel van allerlei vage operaties. Echt cool ![]() En verder vind ik meisjes met een bril wel iets hebben. En meiden met kleine borsten, ook al zou ik dat geen echte imperfectie willen noemen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik vind inperfecte mensen vaak aantrekkelijker. ik hou van een kop met karakter niet van die egale modellenhoofdjes. lidtekens vind ik (excl. brandwonden) ook geen probleem en misschien zelfs wel interresant. moedervlekjes vind ik overigens geen imperfectie.
yup ik hou van imperfecte mensen, gelukkig maar
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 10:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heeft een moedervlek op zijn gezicht en hij wil die weglaten halen. Maar dat hoort bij hem en ik vind het niet leuk dat hij hem weg laat halen..
Dus eigenlijk 'hou' ik van die moedervlek. Naja, houden van..Het hoort bij hem! Iedereen heeft zo zijn eigen kenmerken en dat is leuk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hij heeft het zelf ook en ik vind dat wel leuk, dan ben ik tenminste niet de enige. ![]() Ik zou me er niet te druk om maken, bijna iedereen heeft striae. |
![]() |
|
ik val niet op een perfecte man..het moet wel menselijk zijn, iemand met de perfecte bouw/lengte/huid/gezicht vind ik maar niets. Dan krijg ik op de een of andere manier het idee van een zielloze/wezenloze Amerikaanse soapster die alleen maar goed voor in bed is.
Een mond vol scheve tanden vind ik niet mooi...littekens daarentegen wel. Gewoon, sexy ![]() ![]() En (niet echt een imperfectie), een bad hair day bij jongens is helemaal geweldig ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Punt 1: Nobody is perfect! Echt niet.
Punt 2: Perfect is saai. Daar is iedereen het toch wel met me over eens? Iedereen heeft dingen waat hij/zij niet tevreden over is, maar waarom zou je je ervoor schamen. Veel mensen zullen het niet erg vinden, geen afkeer voor hebben of zelf speciaal vinden! Ik heb ook weer wat hoor, tuurlijk. Ik heb wijnvlekken (dat rode vlekje bij z'n oog kan er ook 1 zijn) Ze komen meestal voor in de nek. (ooievaars beet) maar nee, bij mij natuurlijk niet. ong. 30% van mn rechter been zit eronder. Tis een beetje roze/rood. Ik ben ervoor onder laser behandeling omdat ik me er toch vreselijk voor schaam. Ik heb altijd een zwembroek die ik in de winter ook als broek zou kunnen gebruiken (hyperbool). Wil iemand toevallig weten hoe zo'n laser voelt??? Neem maar zo'n grote post elastiek en schiet die zo'n 80x per minuut keihard tegen je bovenbeen aan. HEEEEEL PIJNLIJK!! Ben er ook mee gestopt omdat het toch nooit helemaal weg gaat. Het word alleen maar wat lichter. Waarom ik dat doe? Angst. Ben bang dat mensen me onwijken door die zogenaamde afwijking (het zijn gewoon haarvatten die flink vergroot zijn, niets ernsigs, niets besmettelijks, niet ervelijk. Maar als ik bij het zwembad ben en er loopt een onbekende langs, gaat er toch gauw een handdoek of een tas voor. Normaal interseer ik me nooit over mn uiterlijk, kijk ook alleen maar in de spiegel bij het scheren en haren kammen. Complimentjes krijg ik toch wel zo nu en dan, dus... Maar daarover... Ik kan er gewoon niet omheen, alsof het instinctief is. Iemand commentaar. Misschien probeer ik morgen wel ff een foto d'r van op te zetten. Groetjes P.S. M'n vorige vriendin (snik) die vond het (gelukkig) totaal niet erg. Tis niet iets waar je naar blijft kijken. Valt maar 1 keer op. Daarna zie je het niet eens meer... Maar toch schaam ik me d'r voor. P.S.2. Als iemand een tip, advies of weet ik veel wat wil geven... GRAAG!! Voel me d'r echt klote over. M'n hele leven al. |
![]() |
|
![]() |
een normaal postuur (dus niet te mager) mn vriendin vind dat ze een buikje heeft en haar borsten te klein. dat is eigelijk voor haar een imperfectie, ik vind het heerlijk eigelijk.
wel apart dat je jezelf zo anders ziet dan dat anderen dat doen. als ik met mn hoofd op dr buikje lig kan ik zo vredig in slaap vallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ja, hij heeft wel een beetje een buikje. Maar dat hindert mij helemaal niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat voor jongen/meisje is helemaal jou type? Verwijderd | 228 | 01-05-2011 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Ideaal schoonheidsbeeld *Alexiss* | 32 | 03-06-2007 06:57 | |
Liefde & Relatie |
Het leven is zwaar first eror | 84 | 16-01-2005 21:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush goed of slecht?? Tabbetje | 220 | 22-01-2004 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |