Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn lijstje: 2x muis 1x toetsebord 1x dvd-speler (incl. radio + geluid) 2x tv 1 video recorder 2x auto dat was 't wel, 9 dus.... vind ik wel genoeg.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja, kan nog wel ff doorgaan.
|
![]() |
hmm, ben toch wel blij met één universele afstandbediening voor de hele kamer waar je alles maar dan ook echt alles mee kunt bedienen wat we hebben
TV, niet alleen aanzetten maar ook heen en weer bewegen audio video verlichting en tja, ik heb zelf nog wel een afstandbediening Maarja, dan blijven we toch maar bij 2, als je telefoons niet meerekend, want daar kun je tv ook mee bedienen, maarja dat doe je toch nooit. |
![]() |
|
![]() |
3 voor TV's (waarvan er 2 brak zijn)
1 voor video (die ik voor mijn TV gebruik) 1 voor de massagestoel 1 voor de garage en nog een stuk of X voor de audioaparatuur Verder zou ik er nog graag 1 voor m'n espressomachine willen hebben, maar ach, je moet nog altijd de kopjes er onder zetten en eronder vandaan halen dus zo nuttig is het niet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 |