Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2004, 22:42
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
helleuw

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben maar ik trek vaak verkeerde mensen aan die eigelijk totaal niet bij mij passen o.i.d. nu vroeg ik mij af wat jullie tegen zoiets doen.

bijvoorbeeld, je zit te MSN'en en iemand voegt je toe, en daar zit je dan beetje leuk mee praten totdat ze al gelijk na een half uur vraagt wat je favo standje is ofzo. Dan denk ik ook bij me eigen "Straal ik iets fouts uit ofzo"

Maar dan denk ik weer, als ik me anders ga gedragen dan dat ik ben krijgen we helemaal problemen.

Dus is er misschien een goude tip om wel de juiste mensen aan te trekken? Of wens ik nu onzin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2004, 22:50
Qimm
Qimm is offline
meteen aan het begin vragen wat ze van je willen
Oud 23-04-2004, 23:03
WillKillForSex
ja.. beter leren "kennen" (tussen""'s want iedereen houdt zn eigen definitie erop na )
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 23:16
madwoman
madwoman is offline
Op msn trek je gegarandeerd verkeerde mensen aan Misschien moet je eens mensen in real-life ontmoeten en pas op msn toevoegen als je ze kent?
Oud 23-04-2004, 23:46
WillKillForSex
makkelijker gezegd dan gedaan Ik mag er van uitgaan dat jij ook niet dagelijks hordes mannen tegenkomt die je toevoegd op je MSN omdat je ze goed kent en leuk vind

En trouwens, ik heb veel aardige meisjes juist via MSN ontmoet waar ik nu een hele goede vriendschap mee heb
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 23:46
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 23-04-2004 @ 23:42 :
helleuw

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben maar ik trek vaak verkeerde mensen aan die eigelijk totaal niet bij mij passen o.i.d. nu vroeg ik mij af wat jullie tegen zoiets doen.

bijvoorbeeld, je zit te MSN'en en iemand voegt je toe, en daar zit je dan beetje leuk mee praten totdat ze al gelijk na een half uur vraagt wat je favo standje is ofzo. Dan denk ik ook bij me eigen "Straal ik iets fouts uit ofzo"

Maar dan denk ik weer, als ik me anders ga gedragen dan dat ik ben krijgen we helemaal problemen.

Dus is er misschien een goude tip om wel de juiste mensen aan te trekken? Of wens ik nu onzin
Stel je niet aan....

Je bent toch een vent?... En mannen vinden het niet erg om over standjes te praten... ZEKER niet met vrouwen...
Oud 24-04-2004, 11:17
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op [pl=10792800]24-04-2004
makkelijker gezegd dan gedaan Ik mag er van uitgaan dat jij ook niet dagelijks hordes mannen tegenkomt die je toevoegd op je MSN omdat je ze goed kent en leuk vind

En trouwens, ik heb veel aardige meisjes juist via MSN ontmoet waar ik nu een hele goede vriendschap mee heb
Nee gelukkig kom ik geen hordes mannen tegen die ik op m'n msn toevoeg. Moet er niet aan denken.

Je spreekt jezelf tegen.
Als je al veel aardige meisjes hebt leren kennen, wat wil je nog meer dan? Tja als je 100 onbekenden toevoegd, logisch dat er dan verkeerde types tussen zitten.
Reageren

Regels voor berichten