Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 21:15
lalaa
lalaa is offline
Hej.

Ik ben nu al twee maanden erg close met een jongen. Ik zie hem ieder weekend en het is erg fijn als we samen zijn. Ik kon niet zeggen dat het mijn vriendje was want hij had het nog erg moeilijk met zn ex en wist nog niet wat hij voor mij voelde. Ik begon hem steeds leuker te vinden. Uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd dat hij het vrijblijvend wilde houden en niets met me wilde hebben, iig dat dacht ik. Want afgelopen weekend heeft hij me 'verkering' (wat een woord) gevraagd en ik heb er 'ja opgeantwoord. Het was iets wat ik heel graag wilde en was er erg blij mee. Alleen nu begin ik te twijfelen en er gaan zoveel gedachten door mij heen: het is te snel/ hij kan niet zo snel over zijn ex heen zijn/ hij vindt me egt niet leuk/hij ziet dit met mij niet serieus/ik ben niet goed genoeg etc... Hele nare gevoelens gaan er door me heen en ik denk omdat ik hem gewoon zo leuk vind en hem niet kwijt wil. Wat moet ik hiermee aan???...ik voel me er gewoon kut over dat het nu aan is, terwijl ik blij moet zijn...
Ik durf hem niet eens te bellen omdat ik bang ben dat hij niet op mij zit te wachten...dat klopt toch niet ??? ... that's all...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2004, 21:20
ZerO
ZerO is offline
Twee opties
1 Hij is niet over zijn ex heen en jij bent een vervanger om ervoor te zorgen dat hij over haar heen komt.
2 Hij beseft dat het nu over en uit is tussen hem en haar en gaat hij nu 100% voor je.
Oud 21-04-2004, 21:34
probeer
probeer is offline
en hoe je daar zelf achter kunt komen is maar op 1 manier. met hem over praten (irl dus geen tel). je verteld hem rustig, en liever met teveel woorden dan te weinig, hoe je je precies voelt, welke gevoelens jij voor hem hebt en welke gevoelens hij voor jou heeft.

t lijkt wel, als jullie erg gezellig leuk aardig intiem leuk enz met elkaar omgaan dat je in ieder geval veel voor hem betekend, maar wat zero al aangeeft.. mss niet als DE vriendin, maar een hele goede vriendin
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:40
born2dance
born2dance is offline
onzekheid tot de macht 15 ----> dat is wat er aan de hand is

praat met hem. dat is natuurlijk moeilijk voor jou omdat jij hem alleen maar in t weekend ziet. probeer het toch.
en je hebt nu een relatie met hem en je durft hem niet op te bellen 'omdat hij niet op jou zit te wachten' ??? Jullie hebben een relatie, natuurlijk zit hij op jou te wachten, anders zou hij toch geen verkering vragen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 23:02
Jules
Jules is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-04-2004 @ 22:20 :
Twee opties
1 Hij is niet over zijn ex heen en jij bent een vervanger om ervoor te zorgen dat hij over haar heen komt.
2 Hij beseft dat het nu over en uit is tussen hem en haar en gaat hij nu 100% voor je.
Of optie 1 loopt over in optie 2
Oud 22-04-2004, 13:20
lalaa
lalaa is offline
ik vind hem gewoon zo leuk dat ik er onzeker van word...
Alsof hij ieder moment kan zeggen dat het uit is omdat hij mij toch minder vind dan van wat hij dacht en dat andere meisjes toch mooier zijn dan mij...
en het is pas aaan egt heel naar gevoel...wat ik nooit eerder heb gehad...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:42
ZerO
ZerO is offline
Misschien ben jij nog niet klaar voor een relatie ?
Oud 22-04-2004, 14:56
lalaa
lalaa is offline
waarom zou ik er niet klaar voor kunnen zijn dan?? heb genoeg relaties gehad etc.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:46
ZerO
ZerO is offline
Omdat je zo bang bent om het kwijt te raken, omdat je onzeker overkomt, vroeg ik me dus af of je misschien nog niet helemaal klaar was voor een relatie. Hoe heb je dat in je vorige relaties ervaren ?
Oud 22-04-2004, 17:07
lalaa
lalaa is offline
sja ik heb gewoon goede relaties gehad en ben nooit echt onzeker geweest ... Ook niet jaloers ofzo..maar nu dus wel en dat vind ik egt een vreemd gevoel. Misschien dat ik tegen hem opkijk ofzo, dat ik me minder voel dan hem...Ik heb geen idee...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 17:30
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik denk dat die onzekerheid voor een groot gedeelte komt door zijn ex. Jullie gingen leuk met elkaar om, allemaal gezellig enzo, maar het was nog niet 'aan', omdat hij met zijn ex in zijn hoofd zat. En ik weet natuurlijk niet of hij daar nu nog steeds aan denkt, maar ik denk dat jij (misschien) onbewust wel aan haar denkt met de gedachte: hij is nog steeds niet over haar heen, omdat hij dat eerder ook (nog) niet was... Hmm...is 't een beetje duidelijk?

Maar wat ik wil zeggen. Toen jullie elkaar leerden kennen, met elkaar omgingen, zat hij met zijn ex en dat knaagt nog steeds bij jou. Maar goed, dat is mijn 'optie'
Oud 22-04-2004, 18:45
lalaa
lalaa is offline
ja zn ex speelt een grote rol in mijn gedachte. Maar ook meer dan dat alleen. Ik heb gewoon het idee dat hij me minder leuk vindt dan dat hij zich voordoet ofzo...En vaak zeggen mijn gevoelens over dit soort dingen de waarheid. Alleen ik wil dat niet voelen... ik ben wel bang dat ik gelijk heb...of hij is gewoon niet het juiste vriendje voor mij...ik durf hem niet eens te bellen, dat is toch belachelijk...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 19:07
droomkoningin
droomkoningin is offline
spreek met hem af en vertel wat je dwars zit.
als hij echt niet zoveel voor je zou voelen, zegt hij het en anders voel je je zeker een stuk beter na zo'n gesprek (hoop ik )
iig sterkte!
Reageren

Regels voor berichten