Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 18:56
federer
federer is offline
Hoi,

Ik heb als profielwerkstuk de vakken aardrijkskunde en economie het onderwerp 'stadsvernieuwing en werkgelegenheid in Rotterdam onder jongeren' gekozen. Ik heb als hoofdvraag:

'Wat is de invloed van stadsvernieuwing op de werkgelegenheid in Rotterdam onder jongeren?'

ik heb nu nog minimaal 2 deelvragen nodig voor het deel van aardrijkskunde en 2 voor economie. Ik hoop dat jullie me wat hulp kunnen bieden.
Advertentie
Oud 22-04-2004, 19:17
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
stadsvernieuwing is nog een erg breed begrip, dus het lijkt me verstandig om in de deelvragen dit begrip iets te beperken of te splitsen; dus dat je echt van specifieke veranderingen gaat kijken wat daar het gevolg van was
Oud 22-04-2004, 19:30
Verwijderd
Ik weet niet of Rotterdam al en zo ja, wanneer dan aan die stadsvernieuwing is begonnen, maar je zou kunnen vragen:

Hoe was de werkgelegenheid onder jongeren in Rotterdam voor de stadsvernieuwing?

Hier was je misschien zelf al wel achter gekomen, want als je dit niet weet kun je ook niet echt weten wat de invloed er precies op is.
Oud 23-04-2004, 14:42
Miracle
Miracle is offline
Crosspost.

Regels voor berichten