Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoals hier al vaker wordt vermeld, het ligt aan de situatie..
Ik zou in elke situatie natuurlijk boos en verdrietig zijn, maar om het uit te maken heb ik iets meer nodig. We zouden moeten gaan praten. Of ie iets voelde, aan mij dacht of liever heeft dat het tussen ons over zou gaan.. Ik zou wel alles willen weten.. |
![]() |
||
Citaat:
Moet ze t natuurlijk niet nog es gaan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf heb ik een hele tijd terug een keer een jongen gezoend... Ik was compleet dronken en stoned en hij ook, en hopla, we stonden te zoenen... Ik heb het vijf minuten later (toen ik ineens weer helemaal nuchter was) jankend aan mijn vriend vertelt.. Ik voelde me zooo kut... Mja, hij begreep het en vond het veeel minder erg dan ik... Daarna nooit mee veel gedronken en nóóit meer geblowd... Ik wil controle houden over wat ik doe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een man die vreemdgaat is niet aan mij besteed. Er zijn vast genoeg leuke mannen die dat niet doen op deze wereld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hij zit nu in Marmaris en ik sta doodsangsten uit wat daar allemaal gebeurd.
![]() maar ik zou het wel uitmaken als hij daadwerkelijk met dat meisje (of meisjes) naar bed gaat, maar als hij er 1tje zoent valt er nog over te praten. wat niet wil zeggen dat ik tbest vind als hij dat doet! ik zou behoorlyk pissed zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hangt van de aard van het vreemdgaan af.
Een eenmalig slippertje in de kroeg of op een feest, onder invloed van drank, kan ik vergeven en vergeten. Dat is geen probleem. Weliswaar is de vertrouwensband dan tijdelijk weg, maar die kan terugkomen. Daarvoor zal ze mij wel moeten laten zien dat ze het echt serieus met mij verder wil proberen. Structureel vreemdgaan ligt anders. Als mijn vriendin al drie weken een romance blijkt te hebben met een andere kerel, dan kan ze wel opflikkeren, helemaal als ze niet van plan was om ermee te stoppen tot het moment dat ik het ontdekte. Dat is namelijk gewoon smerig en is voor mij niet eens zozeer onlosmakelijk verbonden met het misbruiken van iemands liefde, maar meer met het beschamen van iemands vriendschap. Ik pik het ook niet als mijn vrienden tijdenlang achter mijn rug dingen flikken die ik niet leuk vind. Structureel vreemdgaan ligt in dezelfde orde van grootte. Dan kan ze wél oprotten. |
![]() |
|
Ik weet het ook niet zo. Ik zou het (mits het zoenen in een dronken bui was) op zijn minst nog een keertje proberen, al denk ik wel dat het vertrouwen onherstelbaar beschadigd zal zijn.
Als hij echt bewust met iemand anders naar bed is gegaan zou ik er een punt achter zetten. Daar zou ik niet mee kunnen omgaan.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn vriend is een keer vreemdgegaan in een dronken bui. Ik was er helemaal kapot van en van tevoren had ik me altijd voorgenomen het meteen uit te maken als zoiets zou gebeuren. Maar toen het gebeurde en ik hem helemaal in paniek zag...kon ik dat echt niet. Ik had twee keuzes: of het niet uitmaken en me heel kut voelen omdat hij was vreemdgegaan, of het wel uitmaken en me nog veeel wanhopiger voelen omdat ik dan helemaal niks meer zou hebben. Voor mij was de keuze dus duidelijk...ik heb het niet uitgemaakt. Wel voel ik me er nu (een half jaar later) nog best vaak verdrietig over...dat zeg ik dan ook tegen hem en hij doet er alles aan om mijn vertrouwen terug te winnen en me gelukkig te maken (wat ook goed lukt, ik heb er absoluut geen spijt van dat ik het niet heb uitgemaakt destijds). Wel heb ik nu heel duidelijk met mezelf afgesproken dat als hij nog een keer vreemd zou gaan, ik het meteen zou uitmaken. Argumenten van hem om dat niet te doen, daar zou ik niet meer naar luisteren. Eén keer vreemdgaan kan een fout zijn...bij twee keer zou mijn vertrouwen in hem weer kapot zijn en daar zou ik niet mee kunnen leven. Vooral ook omdat we nu een jaar hebben en het toch best wel serieus wordt. Ook al zou mijn gevoel iets anders zeggen, zou ik toch proberen zo verstandig te zijn er geen tweede keer naar te luisteren. Maargoed...het gaat nu super tussen ons dus ik verwacht niet dat ik die keuze nog een keer hoef te maken!
Dus...denk nooit dat je zeker weet dat je het uit gaat maken...want als het gebeurt weet je pas wat je voelt op zo'n moment en hoe je er mee omgaat. Kus! |
![]() |
|
![]() |
Dronken of niet, het blijft vreemdgaan.
Ookal hou ik zielsveel van diegene, ik weet dat er iets 'gebroken' zou zijn. Het vertrouwen in elkaar zou minderen. Er ligt ook een verschil tussen 'het bekennen van zijn misstap' en het 'verbergen ervan'. Bij het tweede maak ik er zeker een eind aan. Bij het eerste wil ik erover babbelen maar ik denk niet dat ik hem een tweede kans geef. Op dat vlak ligt het bij mij heel gevoelig. En dat weet hij al te goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik zou hem dus mooi 3 dagen laten zweten en dan maar beslissen dat ik hem toch heel leuk vind. Maar het gaat er ook wel om met wie het was. Er zijn een paar meisjes waarvan ik denk dat als hij met hun zoent dan weet ik het zo net nog niet, maar ik denk dat ik het niet uit zou maken eigenlijk...
maar zou wel heel verdrietig zijn, en als het daarna niet meer werkt maak ik het wel uit. Ik ben namelijk nogal goed om het er dan steeds over te hebben bv: zoende je ook zo met haar? Was zeker wel lekker met haar? of Zou je nog een keer met dr willen zoenen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het zeker uitmaken, waarschijnlijk on the spot zeggen "So that's the end of us" Maar ik sluit de mogelijkheid niet uit dat er daarna een gesprek word gevoerd en het weer aangemaakt word... je weet maar nooit eh.
Ik zou vragen wanneer, hoe en met wie. Zeggen dat ik waardeer dat hij het me verteld heeft zeker, heel boos zijn en heel teleurgesteld. Me afvragen wat er mis was met mij, of met hem... en hem vragen waarom? Een goed gesprek hebben over wat we hadden, onze relatie, en wat het nu word. Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 00:26. |
![]() |
|
Ik heb ooit eens gelezen in een onderzoek, dat relaties, nadat één van beide was vreemdgaan, vaak (ik geloof 75%) de relatie verbeterd.
Ik kan me alleen niet meer herinneren welk onderzoek dat was. ![]() Maar het geeft toch te denken.... Kan het zorgen voor nieuwe positieve spanningen in een relatie? |
![]() |
|
![]() |
Mijn ex-vriendin is afgelopen maandag vreemdgegaan, en is me dat donderdag komen vertellen. Ik zou het absoluut niet uit maken, omdt ik haar niet kwijt wil, en veel te gek op haar ben. Kon me eignlijk niet zoveel schelen dat ze was vreemdgegaan, maar dan komt bij mij 1 vraag naar boven, wie kies je? Als dat voor hem is, dan is het afgelopen want t moet natruurlijk wel van 2 kanten komen, als het voor mij zou zijn, zou ik wel een goed gesprek voeren, maar ik zou het haar heel gemakkelijk kunnen vergeven, op de voorwaarde dat het nooit meer gebeurt, maar ze vind hem leuker dan mij, terwijl hij ook al een vriendin had, en het waarschijnlijk niks wordt tussen hen., maar goed, ik zou het dus niet uitmaken
||
![]() |
Citaat:
het opzettelijk een beetje jaloers maken of worden gemaakt kan ook wel eens voor nieuwe positieve spanningen zorgen..... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn vriend is vreemdgegaan en toen is het wat dagen later uitgegaan. anderhalve maand uitelkaar en toen heb ik contact met hem opgenomen omdat ik met hem wilde praten. ik miste hem heel erg en hij mij. we zijn vandaag negen maanden bijelkaar en het gaat nog steeds goed.
natuurlijk hebben we het er over en de schade die is opgelopen gaat niet meer weg. het enige wat je dan kunt doen is zoveel mogelijk praten en echt de wil hebben om aan de relatie te werken. als ik of mn vriend die wil niet had negen maanden geleden dan weet ik vrijwel zeker dat we nu dan niet bijelkaar waren. |
![]() |
|
nee, ik zou het niet uitmaken. Als ik echt van iemand houd, is mijn eigen belang niet meer zo belangrijk als zijn belang. Als je iemand werkelijk liefhebt, neem dan ook zijn fouten en vergeef hem..iemand vergeven is het toppunt van liefde.
Hij moet er wel van leren...dat ik niet razend word als hij vreemdgaat, is geen vrijbrief om keer op keer met een andere meid te vrijen. Maar ik kan goed begrijpen dat anderen het wel uitmaken na vreemdgaan ![]()
|
![]() |
Ik zou het niet direct uitmaken, of misschien juist wel maar dan bestaat er nog de kans dat ik hem terug zou nemen.
Als mijn vriend vreemd zou gaan, zou dat echt een klap in mijn gezicht zijn aangezien hij zoiets nog nooit bij iemand gedaan heeft en er ook echt niet over peinst. Dus dat zou dan iets zijn wat ik never verwacht zou hebben. Hij zou écht heel erg zijn best moeten doen om mijn vertrouwen terug te winnen. Er bestaat zelfs de kans dat ik hem nooit meer zou kunnen vertrouwen. En tsja, dan is de relatie toch verloren denk ik... Maar ik zou echt 100 keer nadenken voordat ik de relatie zou beëindigen met mn vriend! |
![]() |
|
![]() |
Gelukkig nog nooit zelf meegemaakt. Denk niet dat ik er in 1x een punt achter zou zetten. Ligt aan de situatie ook natuurlijk. Eenmalig 'fysiek' slippertje....zou ik best nog overheen kunnen komen als hij ook nog z'n best doet. Zou hij echt verliefd zijn op een ander en met haar zoenen or whatever, dan moet er veeeeeeeeeel gepraat worden, maar dan nog denk ik niet dat ik erover heen zou komen.
|||
Verwijderd
|
Als het de eerste keer zou zijn dat er iets fout ging in de relatie en het was eenmalig, dan zou misschien goed kunnen komen. Maar als hij het de eerste keer uitmaakt en daarna een keer vreemdgaat, vindt hij mij kennelijk niet belangrijk genoeg. In die situatie kies ik voor mezelf.
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |