Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 10:39
bassgirl
bassgirl is offline
stel het gaat uit met je vriend, en je komt hem erna weer tegen, hoe doe je er dan tegen? negeer je die, of zeg je gewoon gedag of hoe?
Oud 27-04-2004, 10:43
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ex nr. 1:
We praten altijd heel leuk als we elkaar tegenkomen, maar dat gebeurd niet heel vaak.
We zijn ook niet echt met grote ruzie uit elkaar gegaan, dus ik denk dat dat wel meespeelt.

Ex nr. 2:
Het liefst kom ik hem nooit meer tegen.
Nadat het uit is gegaan, kwam hij haast dagelijks langs. Dan ging hij met mijn moeder praten, over hoe slecht ik hem wel niet heb behandeld, zijn hart had gebroken en dat hij diep gekwetst was.
Ik meende dat dat wel over zou gaan, maar in plaats van dat hij me met rust liet, begon hij me een beetje te "stalken"...
Waar ik uitging, daar was hij. Hij liep zelfs mijn sociale contacten langs.
En nu komt hij als kok werken, in het hotel waar ik vakantie/weekend werk doe.
Dus ik kan hem niet echt negeren. Het is altijd zo van "Hoi" "Doei"
Aan meer heb ik absoluut geen behoefte.
Oud 27-04-2004, 11:55
Luna
Luna is offline
Met de eerste 2 exen ga ik nog heel goed om, ik zie hen niet heel vaak maar als ik met ze afspreek is het altijd heel gezellig.
Met de laatste ga ik niet meer om. Geen behoefte aan, hij heeft toch niets boeiends te melden.
Oud 27-04-2004, 11:58
bassgirl
bassgirl is offline
ik bedoel eigenlijk de 1e x als je je ex ziet nadat het uit is gegaan, hoe reageer je re dan op
Oud 27-04-2004, 12:09
Luna
Luna is offline
ah, verkeerd opgevat.
Eerste ex: gewoon vriendschappelijk, ik zag hem ook pas weer na een paar maanden dus toenw as het allemal een beetje gezakt.
tweede: we gingen weer met elkaar (wat uiteindelijk niet zo slim was)
derde: ik deed heel normaal tegen hem maar hij was niet in staat om normaal te doen, hij durfde me niet eens aan te kijken, echt debiel.
Oud 27-04-2004, 12:14
Verwijderd
Hmm ik heb mijn ex niet meer gezien sinds het uit is, maar ik verwacht dat we heel normaal doen. Zou goed kunnen dat we gelijk weer staan te zoenen, veel meer hield onze "relatie" toch niet in (maar zoenen kon hij wel )
Mijn vorige ex heb ik nog gesproken nadat het uit was, hij wilde het vooral hebben over waarom ik het uitgemaakt had enzo, toen dat enigszins duidelijk was hebben we elkaar niet meer gezien (hij woont hier ook een heel end vandaan)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 12:17
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ok, heb het ook verkeerd opgevat.

Zoals ik al zei ligt dat aan de manier waarop jullie uit elkaar zijn gegaan.

Ex 1: Kwam hem 3 weken nadat het uit ging, tegen in discotheek, zeiden gedag. En even later stonden we weer gezellig te praten.

Ex 2: De dag erna.... Hoi gezegd. Hij huilde.. Toen mr ontweken
(En dat is niet de juiste oplossing!!)
Kwam hem 2 weken later tegen in een discotheek, en toen
klampte hij me aan, wilde praten. Even mee gepraat, mr dat
schoot niet op.
Oud 27-04-2004, 12:54
Toet0r
Toet0r is offline
Ex 1: We negeren elkaar. In de stad kom ik hem nog af en toe tegen, maar we zeggen niks tegen elkaar en die behoefte hebben we allebei vast ook niet.

Ex 2: Ik zie hem 6 dagen per week. Elke dag op school en op donderdag en s avonds bij korfbal. Op school blijft het bij 'hoi' zeggen en bij korfbal is het gewoon lol maken en met elkaar praten enzo. En dat is gewoon super..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt eraan hoe het uit gaat.
Als het uit zou gaan met mijn vrienden wil ik het liefst als vrienden uit elkaar gaan. Denk gewoon een tijdje ff niet zien en elkaar niet spreken en dan komen we er over heen. En dan langzamerhand weer als vrienden met elkaar omgaan.
Maar als we heel kwaad op elkaar zijn of de een is kwaad op de ander dan denk ik dat ik dan zeker op korte termijn niet met haar omga. Na een tijdje zal het wel "lijmen", na eventueel een goed gesprek.
Oud 27-04-2004, 21:27
Madgirl
Madgirl is offline
De dag nadat hij het uit had gemaakt kwam ik hem tegen in de stad. Samen met een ander meisje, hand in hand, kussend. Dus nee, toen ben ik de Blokker in gelopen. Jammer genoeg zag ie me. Maar ik heb echt geen hoi gezegt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:33
sail fan
sail fan is offline
ik heb allebei mijn exen behoorlijk genegeerd, m'n eerste ex negeer ik eigenlijk nog steeds. is heel erg slecht van mezelf, maar ik kan op 1 of andere manier niet anders, op MSN gaat het al wel iets beter, en kunnen we wel gewoon met elkaar praten, maar in real life niet.

Mijn ex van vorige week, die is vreemdgegaan, heb ik zaterdag op een verjaardag gezien van een vriendin van ons, en heb haar ook ontzettend lopen negeren. was wel heel gezellig op die verjaardag, maar heb zo goed als niks tegen haar gezegd. dit lag ook weer voledig aan mij, maar goed, tis niet anders. hopen dat t straks beter gaat.
Oud 27-04-2004, 23:06
In_stilte
In_stilte is offline
Bij mensen (2 ofso) met wie ik meer dan een week iets had; af en toe een praatje, maar ik voel me wel een beetje ongemakkelijk als ik een ex spreek.
Bij mensen (2) die al goed bevriend waren en wat een avond op iets meer uitliep ben ik nog steeds heel goed bevriend.

Met de andere is eigenlijk al 't contact verbroken, geen behoefte meer aan en al lang geleden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten