Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gothic zei het ook: bedenk waarom je bent weggegaan en dat die problemen net zo hard weer terug kunnen komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuffelt eendje* ik weet het verder niet eigenlijk.... maar probeer je erdoorheen te slaan.
||
Citaat:
Iig, sterkte!
|
![]() |
*knuffelt eendje*
Ik heb Eend een beetje getroost vanmiddag, en heb zelfs voor haar me werk afgebeld ![]() Ik woon bij haar in huis en erger me ook dood aan Knurft! Eigenlijk weinig woorden voor...Sukkel. Ik wil ook even zeggen dat het een huis is waar mensen zitten met een "aan autisme verwante stoornis"! Dus geen echte autisten...Maar wat Knurft heeft weet ik niet, hij spoort iig niet! Die zegt ook heel vaak als tie zich rot voelt..."ja, sorry, ligt aan me autisme" Dat is dus echt zo'n onzin...De schuld geven aan je eigen stoornis... Ik zelf heb dus pdd-nos das zo'n aan autisme verwante stoornis, voor info kan je hier kijken http://www.balansdigitaal.nl/siteman...p?paginaid=388 Mijn diagnose kwam pas op me 20ste, al die jaren met moeite geleefd en nooit geweten wat ik had, dus hiermee wil ik zeggen, ik heb er helemaal niet zoveel last van dat ik dat heb. Zit erg diep, pas als je me goed kent merk je het... Heb de laatste tijd veel last van depri-gevoelens, stemmingswisselingen en spanningen...En dus niet zo van me PDD-NOS. Ik kende Eend ook al voordat ik hier ging wonen en vond het geweldig dat ze hier kwam! Daarom zal ik haar onwijs missen als ze weg zou gaan, dan laat ze me alleen met Knurft, dat mag ze me niet aan doen, dan ga ik eraan ![]() Om terug te komen op vanmiddag, Eend, wat jouw moeder tegen me zei was het volgende "Linda, ik wil dat je 1 ding weet, we geven heel veel om Rhianne en het is om haar te beschermen dat ze niet terug mag". Mensen op Scholieren die info willen over de leefgroep www.vindicta.nl Ben effe klaar, weet niet veel meer... Nogmaals *troostende knuffel voor Eend* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop voor jullie beiden dat er uiteindelijk een goede oplossing gevonden kan worden... *weet even niets te zeggen* Sterkte iig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarvan weten ze dat het niet goed voor je was. Het vervelende is dat jij ondertussen weet dat dit ook niet is at je zoekt, maar hebben zij echt door dat je dat meent of vinden ze dat je het een kans moet geven (zo'n vervelendeouders-opmerking omdat ze ook niet weten wat je precies meemaakt). Probeer toch met je ouders in gesprek te blijven, eventueel maar via brieven ofzo. Schrijf ze bijvoorbeeld gewoon wat je dwarszit en schets een eerlijk beeld van wat je allemaal meemaakt, zowel positieve als negatieve dingen. Zo kunnen zij ook zien wat er met jou gebeurt. *Knuffel* |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil gewoon weer in een gezinnetje zijn. Ik ben er nog niet aan toe om op mezelf te gaan, maar waarom zouden al die mensen om me heen daar nou weer naar willen luisteren. Wat ze niet horen bestaat niet. Ik voel me gewoon zo fucking machteloos over de hele situatie en niemand die me daarbij helpt, nee, ze praten me allemaal 1 voor 1 weer die grond in, totdat ik mezelf dadelijk wat aandoe en dan hoor je weer: O, ja, dat had zo ook wel opgelost kunnen worden, of juist zo. Ja, maar dan was er nog een manier geweest. Allemaal achteraf, maar nu? Nee, nu niet, want ze nemen me niet serieus. Ik moet aangemeld worden bvij de crisis opvang, omdat dat van deze leefgroep moet, maar iedereen is er tegen en TOCH moet en zal ik daar aangemeld worden. Ik maak er toch geen gebruik van. Als ik mezelf niets aan wil doen is het al helemaal niet nodig en als ik mezelf wel wat aan wil doen hoe ik m'n mond wel. Compleet nutteloos, net als de rest die bij Vindicta werkt. Als ze nou nog eens wat anders konden dan uit hun neus peuteren.
||
Citaat:
Verder heeft tijgertje gelijk: wennen duurt even. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien kan je waar je nu zit iets opbouwen voor later...ondanks dat het er misschien klote is. Spaar, wordt volledig zelfstandig, leer bepaalde dingen en ga uiteindelijk op je zelf wonen. Of zeg ik nu iets heel doms? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eend, het leven is net een stokbrood, lang en hard! Het is niet makkelijk met jezelf vechten maar probeer het, Pleaseeee.... Hoe vaak probeer ik iets en lukt het niet en donder ik in een groot diep gat...hoe vaak ben ik daar weer uit geklommen, dat valt niet meer te tellen hoor! En is ook niet makkelijk en heb het nog niet opgegeven om dat te blijven doen. Ga ervoor! Je kunt het! *knuffel* |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb dat nooit nodig gehad, maar nu opeens? Het is allemaal geen toeval meer. Het voelt lichamelijk alsof ik een hele beurse plek heb in mijn buik en iedereen er maar constant tegen aan loopt te meppen, alsof het allemaal niks is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Thuis ging je eerst ook niet vooruit. Thuis haatte je het ook. Telkens als je thuis was voelde je je klote. Ook dat kan geen toeval meer zijn. Ik zeg niet dat je waar je nu zit beter af bent dan thuis, want dat weet ik niet. Wel herinner ik me topics die jij een tijdje terug opende en toen ging het ook niet goed met je en voelde je je ook niet prettig waar je woonde. |
![]() |
||
Citaat:
Verder gaat t tussen mijn ouders en mij ook beter. Ik was gemotiveerd om aan mezelf te werken. Nu heb ik er allemaal geen zin meer in. Ik probeer dat constant aan te geven, maar het lijkt wel of niemand zich daarin interesseerd. Zelfs jullie luisteren beter dan de mensen om me heen. Al ruk ik hun oren van hun kop af en schreeuw d'r keihard in, nog zullen ze gewoon rustig doorlopen. Ik voel me enorm machteloos. Ik zou op dit soort momenten mijn psych gebeld hebben, maar daar mag ik geen contact mee hebben van de leiding hier, terwijl mijn nieuwe psych nog steeds onbereikbaar is. Het ging juist allemaal zo goed, de laatste paar weken thuis gingen ook beter. Ik wil niet meer met koppijn door t leven gaan. Ik wil niet constant meer pijn in mijn schouder voelen, ik wil niet meer zo genegeerd worden, ik wil iemand die luistert en me verder helpt, maar d'r is hier geen fuck. Ik ben gedumpt in een leefgroep en kom d'r niet meer uit. Het voelt alsof ik een gat in gegleden ben en de mensen om me heen binnen handbereik zijn, maar niet even een handje uitsteken om me te helpen om er uit te komen. Het enige wat ze zeggen: Dom wijf, kruip toch es omhoog, zie je niet dat je wegglijdt?! Jah, tuurlijk zie ik dat, maar ja, who cares...
||
![]() |
Citaat:
Je moest is weten hoeveel teleurstellingen ik in me leven heb gehad...TEVEEL!!! Hoe denk je dat ik me voel nu?? Ik doe wel vaak blij, maar ondertussen zit er een grote boze duivel in me die me lastigvalt... Ik ben net zoals jij en dat heb ik je eerder geschreven zo vaak in een diepe put belandt, iedere keer kom ik er weer uit, maar wel beschadigd, denk je dat ik nog weet hoe of wat? Probeer alle nuttige woorden nog is te lezen en tot je door te laten dringen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik vraag wat de reden is, dan zeggen ze: ja, je hebt al een anderen behandelaar. Ja, en?! Die laat me nu net zo keihard vallen als de leiding hier. verder beschuldigt de leiding je soms van dingen, waar ze helemaal niet bijgeweest zijn. En dan mag je ze ook echt niet tegen spreken. @Linda: Ik snap precies wat je bedoeld, maar ik ben het er niet mee eens. Als ik een jaar lang de tijd moet hebben om te kunnen wennen aan iets, dan kan ik beter naar een betere plek gaan, waar ik binnen een paar weken gewent ben. Ik wen nmlk over het algemeen heel snel, alleen de mensen hier zijn gewoon vreselijk. Ik pas niet meer op met wat ik tegen mensen zeg, want anders moet ik dat in gaan slikken en dat kost weer energie.
||
Citaat:
![]() Kad een dosisje van 60 mg oxazepam ingenomen en ik was nog steeds hyper en druk in mijn hoofd. Mjah, aan tafel was het vreselijk gezellig. Kwam Richard (leiding) naar me toe of ik de vaatwasser in wilde ruimen en de pannen wilde afspoelen en het aanrechtschoon wilde maken en weet ik veel wat, ja, want Knurft had de tafel al afgedaan! Wow, dadelijk gaat ie nog van de duplo naar de legostenen over, als ie ze niet meer in z'n mond propt. Keb t geweigert. Schijt voor alles.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil niet eens al op mezelf. Nee, wss niet. Gister heb ik toch gewoon mijn oude psych gesmst en die gaat me nu gewoon opvangen. En als de leiding het daar niet mee eens is, gaat zij bij de leiding klagen en zeuren ![]() Aan het gesprekje met haar had ik tenminste iets. Ze begreep me gewoon heel goed. Ik voelde me daarna ook gewoon wat minder gespannen. Mag d'r vandaag en morgen gewoon bellen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
fiets gekocht via marktplaats maar ik wil mijn geld terug gamebro | 4 | 26-11-2011 13:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Algemene schoolzaken |
vrijdags terug naar huis.. Loesje86 | 19 | 22-11-2003 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 |