Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar inderdaad. het zal meer te maken hebben met cultuur e.d. maar goed. alles is in principe mogelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Hmm, een goede vriend van mij heeft nu een relatie met een curacaose (?), telt dat ook? (want dat gaat volgens mij wel goed.)
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij heeft koekiemonstertje (en vizz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb verder goede ervaring gehad met donkere jongen, t zelfde als met blanke jongens, ik kies mijn liefjes niet uit op kleur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt niet mooier of minder mooi dan anders, je hebt mooie negers en lelijke blanken maar ook lelijke negers en mooie blanken. De kans dat een gemengd paar een lelijk kreng krijgt is net zo groot als een niet-gemengd paar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat slaat ook weer nergens op. Dat jij alleen met mensen van je eigen ras 'omgaat' is je eigen keus, maar ga aub geen onderscheid maken. Iedereen is gelijk! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar als je een steenrijke en beeldschone prinses uit Zimbabwe tegenkwam, zou je toch wel balen dat jij de dienstjongen was. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is niet zo zeer cultuur, maar meer attitude. Een meisje uit staphortst kan vreemder zijn dan een neger. Mijn vriendin heeft een Afrikaanse vader en een Nederlandse moeder. Levert weinig problemen op.
|||||
Citaat:
![]() Verder, ik ga wel met mensen van andere rassen om, sterker nog je kan haast niet anders als je in Den Haag op school zit. Dit hoeft niet negatief te zijn, hell mn beste vrienden zijn allochtoon. Ik ben alleen van mening dat cultuur verschil te groot is. Het uiterlijke kenmerk van een cultuur verschil is de huidskleur. Simpel. Dat jij nou dood gegooit bent met het idee dat het slecht is om mensen te beoordelen OMDAT ze een andere huidskleur hebben is jouw probleem, ik redeneer slechts dat in 9 van de 10 gevallen dat als iemand een andere huidskleur heeft ze vaak in een andere cultuur zijn opgevoed (wat ook in nederland kan zijn met ghetto vorming) en dus vaak genoeg, in mijn geval (want de TS vroeg om de mening van mensen) niet samen kunnen gaan met een blank (meestal nederlander, maar in iedergeval west-europees) iemand. Citaat:
![]() Citaat:
Verder licht het er dus aan of ik zou balen het licht er dus weer helemaal aan of ik hier ben opgegroeit of in Zimbabwe. In Zimbabwe zou ik spijt gehad hebben, nu niet. Maar aannemend dat ik als blanke niet echt zou gaan werken in Zimbabwe zou ik dus volgens jou opgegroeid moeten zijn in Zimbabwe dus tsja.. dan zou ik wel spijt kunnen hebben. Maar met beroep als dienstjongen zou ik alles leuk vinden wat een beetje geld heeft voor een arme sloeber Citaat:
![]() Wat ik er mee bedoelde is dat 2 verschillende levens(dienstmeid en prinsenleven), wat dan zou slaan op culturen, nooit samen zouden kunnen gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb er tot nu toe wel goede ervaringen mee. Het cultuur verschil tussen mij en hem valt eigenlijk ook wel mee, je moet gewoon voor nieuwe dingen open staan. En af en toe moet iemand zich een beetje aanpassen, maar dat is in elke relatie wel zo. Ik denk dat voor de meeste mensen de omgeving het probleem is, beetje jammer.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |