Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 12:24
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
hey, zondag heeft mijn vriend het plots met mij uitgemaakt. Hij betekende alles voor me. De laatste tijd waren er veel problemen hier thuis, en ik voelde me bij hem altijd veilig, en door hem vergat ik alles. Hij was zo lief voor me, ik herleefde helemaal. Maar aan de andere kant was hij een massa's stoere jongen, en daar was ik al ergens bang voor, en wat ik vreesde gebeurde natuurlijk, hij dumpte me van de ene op de andere dag, omdat hij vond dat hij zich nu moest inhouden als hij uitging omdat hij geen vrijgezel meer was. Voor die domme rede liet hij me van de ene dag op de andere vallen. En ik ga er redelijk kapot aan iedereen zegt je bent beter af zonder, maar dat wil ik niet ik wil alleen maar hem terug. En daardoor denk'k dat ik een beetje flip... Ik wil smsen naar hem, maar durf niet, ik wil zeggen hoe kapot ik er aan ga, maar ben bang dat hij me dan een zaag gaat vinden en dat ik dan helemaal niks meer van hem hoor, want nu laat hij al bijna niets meer horen. Kwil gewoon nog eens met hem afspreken en met hem praten en me weer gelukkig voelen bij hem, maar dit gaat niet zeker? Is het juist of niet om nog naar hem te smsen of te willen afspreken met hem als het uit is? want ik wil geen stalkster overkomen... En moet ik alle hoop opgeven dat het ooit weer goed komt? want ik kom zot van mn eigen gedachten, ik denk dan van als ik nu eens dit stuurde of dat zei of zo deed...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2004, 12:25
Last Resort
Last Resort is offline
Je moet dat inderdaad absoluut niet sturen, het zal hem op zn zenuwen werken (ik spreek uit ervaring) en hij wil je er echt niet door terug. Daarnaast is het jouw probleem, en moet je het zelf oplossen.

Een ex van mij bleef maar smsen nadat het uit was en dat ze nog vrienden wilde blijven. Voor mij was echter gewoon totaal over en uit, en helemaal geen contact meer. Jij moet niet achter hem aanlopen, dan wordt ie bot, net zoals ik, omdat je dan wel moet.

Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:42
Verwijderd
Jongens kunnen ineens ontzettende eikels worden als het uit is. Je herkent ze dan niet meer terug. Dat lieve, vertrouwde is ineens weg en je knalt dan keihard tegen een muur aan.

Jouw ex-vriendje heeft iig nog de moeite genomen om het uit te maken en eerlijk te zijn. Het kan ook anders.. Wat jij denk ik nodig hebt om te horen is of hij nou nog wel of niet iets voor je voelt. Je hoopt nu van wel, natuurlijk. Het is bestwel belangrijk dat hij ff de tijd neemt om hierover met je te praten, antwoord op je vragen te geven, enz.. vind ik. Ik vind 'm echt een eikel als hij dat niet doet.

Hij heeft het uitgemaakt omdat hij zich moest inhouden tijdens het uitgaan? Dus hij wil in feite gewoon lekker met andere meisjes kleffen, zoenen, enz lijkt me.. want waar zou hij zich anders voor in moeten houden? Ik denk dat je het zo moet zien: het ligt niet aan jou, hij vond je vast ontzettend leuk, maar het zat niet diep genoeg. Er was geen echte liefde, misschien omdat hij daar nog iets te jong voor was. Misschien was hij gewoon nog niet echt aan een relatie toe.. erg stom, want daar doet hij jou nu pijn mee. Maar daar doe je niks aan. Soms hebben mensen gewoon heel erg weinig zelfkennis en doen daar anderen pijn mee.

Maar je moet uitkijken met dat smsen en bellen enzo. Hij zou nl echt bot kunnen worden. Gewoon omdat hij niet zo goed weet wat hij verder nog moet zeggen, zich ergens toch wel stom en schuldig voelt, enz. Dat heb ik iig meegemaakt met een ex-vriendje. Ik wilde nog een keer afspreken om erover te praten en hij maakte steeds afspraken en kwam dan weer niet opdagen.. echt ontzettend triest en lullig. Ik hoop dat jij dat niet mee gaat maken en dat je wel je antwoorden krijgt.

sterkte..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:51
Gaea
Gaea is offline
Niet doen! Niets van je laten horen! De kans dat hij jou weer terug wil, is heel erg klein, maar als je hem nu gaan smsen en bellen, stoot je hem nu helemaal af.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:45
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik zou niks doen hij gaat heel erg bot tegen je zijn. Als iemand het uitgemaakt heeft kan deze als het ware een knop omzetten en net doen of je niet bestaan hebt en elkaar lief gehad hebt.
Oud 29-04-2004, 16:07
Luna
Luna is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-04-2004 @ 13:42 :
Jongens kunnen ineens ontzettende eikels worden als het uit is. Je herkent ze dan niet meer terug. Dat lieve, vertrouwde is ineens weg en je knalt dan keihard tegen een muur aan.
so true!
En @topicstartster: de reden waarmee hij het uit heeft gemaakt vind ik toch wel zó dom dat hij niet eens de moeite waard is om terug te nemen. Moet je je voorstellen, als je verliefd bent moet je er toch niet aan denken om met een ander te zoenen! En wat vind hij? Hij heeft het idee dat ie zich in moet houden tijdens uitgaan. Dat het uberhaubt in zn hoofd opkomt. Hij was waarschijnlijk niet verliefd genoeg op je, hard maar waar, denkik.
Oud 29-04-2004, 16:24
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
ik moet toegeven, ik vroeg me altijd af waarom gasten dat deden. Maar nou heb ik et ook gedaan bij mijn ex. Ik had gewoon geen zin meer in dr, terwijl ik normaal heel vriendelijk enzo ben
Oud 29-04-2004, 16:31
juno
juno is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 29-04-2004 @ 16:45 :
Ik zou niks doen hij gaat heel erg bot tegen je zijn. Als iemand het uitgemaakt heeft kan deze als het ware een knop omzetten en net doen of je niet bestaan hebt en elkaar lief gehad hebt.
Yup. Die mensen bestaan. Lijkt me heel handig, je hebt dus nooit meer last van wat er in je leven ooit gebeurd is, want je kunt net doen alsof het nooit gebeurd is. Ik denk dat het hun manier is om verdriet te voorkomen, want iets wat nooit bestaan heeft, daar hoef je toch geen spijt van te hebben? Laat staan dat je het nog gaat missen, want stel je toch eens voor zeg...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Last Resort schreef op 29-04-2004 @ 17:24 :
ik moet toegeven, ik vroeg me altijd af waarom gasten dat deden. Maar nou heb ik et ook gedaan bij mijn ex. Ik had gewoon geen zin meer in dr, terwijl ik normaal heel vriendelijk enzo ben
Tja.. maar van wat ik gelezen heb vond je het al irritant als ze je te vaak smste enzo.. ik denk dat je niet zo stapelgek op haar was..

Maar kun je me dan vertellen, waarom je dan zo bot tegen zo'n meisje zou doen? Het is toch niet zo heel erg om nog gewoon met haar te praten, antwoord te geven op haar vragen enzo, zodat je haar wat duidelijkheid kunt geven..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten