Mijn beste vriendin "N" heb ik via msn leren kennen en ik ken haar nu een jaar en we hebben elkaar meerdere keren ontmoet en IRL kunnen we het ook goed met elkaar vinden!
Maar ze heeft nog een andere beste vriendin "L", die kent ze een maand langer dan ik, helemaal niks mis mee natuurlijk! maar de laatste tijd heb ik het idee, dat mijn vriendin "N" me niet meer zo moet, terwijl we elkaar 2 weken geleden nog voor het laatst hebben gezien, en we zitten nu alweer plannen te maken voor onze volgende afspraak........
maar nu zegt "N" op msn: "L" ik ken je een jaaar!!!!! en helemaal blij zijn ze aan het doen en ze zegge overal: "yesss al 1 jaar best (L) friends"......( zij hebben elkaar btw nog nooit IRL gezien...)
en toen zei "N" gister tege mij: ik weet nie meer precies wanneer wij elkaar hebben leren kenne....dus ik: ja ik wel, dat was in mei vorig jaar, maar toen heb ik er verder niet meer over nagedacht omdat ze daar niet op in ging.....maar toen bedagt ik me later ineens dat het dus nu mei is....maar als ik owk haar beste vriendin zou zijn, zou ze daar tog ook blij mee zijn???
Dit is maar een voorbeeld, maar zo zijn er veeel meer dingen......en andere keren negeert ze "L" ook een beetje, maar "L" zit daar volgens mij niet meej, maar ik ga me daar dus egt heel klote door voelen...
het klinkt allemaal misschien een beetje kinderachtig

maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat mijn beste vriendin me ineens liet stikken, misschien dat ik daar nu weer bang voor ben.......misschien ben ik wel gwoon veel te jaloers maar ik krijg dat klote gevoel maar niet weg, en ben van plan om maar even geen contact met hun te hebben....
ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
Wie weet wat ik hier aan zou kunnen doen???