Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 20:13
dwerggg
dwerggg is offline
Mijn beste vriendin "N" heb ik via msn leren kennen en ik ken haar nu een jaar en we hebben elkaar meerdere keren ontmoet en IRL kunnen we het ook goed met elkaar vinden!

Maar ze heeft nog een andere beste vriendin "L", die kent ze een maand langer dan ik, helemaal niks mis mee natuurlijk! maar de laatste tijd heb ik het idee, dat mijn vriendin "N" me niet meer zo moet, terwijl we elkaar 2 weken geleden nog voor het laatst hebben gezien, en we zitten nu alweer plannen te maken voor onze volgende afspraak........

maar nu zegt "N" op msn: "L" ik ken je een jaaar!!!!! en helemaal blij zijn ze aan het doen en ze zegge overal: "yesss al 1 jaar best (L) friends"......( zij hebben elkaar btw nog nooit IRL gezien...)

en toen zei "N" gister tege mij: ik weet nie meer precies wanneer wij elkaar hebben leren kenne....dus ik: ja ik wel, dat was in mei vorig jaar, maar toen heb ik er verder niet meer over nagedacht omdat ze daar niet op in ging.....maar toen bedagt ik me later ineens dat het dus nu mei is....maar als ik owk haar beste vriendin zou zijn, zou ze daar tog ook blij mee zijn???

Dit is maar een voorbeeld, maar zo zijn er veeel meer dingen......en andere keren negeert ze "L" ook een beetje, maar "L" zit daar volgens mij niet meej, maar ik ga me daar dus egt heel klote door voelen...

het klinkt allemaal misschien een beetje kinderachtig maar ik heb al meerdere keren meegemaakt dat mijn beste vriendin me ineens liet stikken, misschien dat ik daar nu weer bang voor ben.......misschien ben ik wel gwoon veel te jaloers maar ik krijg dat klote gevoel maar niet weg, en ben van plan om maar even geen contact met hun te hebben....

ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
Wie weet wat ik hier aan zou kunnen doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 20:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik herken dit wel. Niet dat over MSN enzo, ik ken d'r ook al wat langer, een jaar of drie, maar het komt op hetzelfde neer. Ik heb ook wel eens wat vriendinnen verloren, 'n paar jaar geleden, dus daar ben ik nu ook bang voor. Ik trek (daarom) nu ook meer op met een andere heeeeeeel goede vriendin en die ander; ach, ik wil wel graag vrienden blijven, maar ik ga er niet meer achteraan hollen. Zou jij ook niet moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:29
dwerggg
dwerggg is offline
neej dat denk ik owk....maar tog zou ik zoooow balen als ik haar kwijt ben...ik heb egt nog nooit zo'n lol gehad met iemand en ze begrijpt me goed en helpt me als ik problemen heb.....dit wil ik haar niet vertellen want dan gaat ze misschien aardiger doen dan dat ze egt vind en ik wil wel dat ze eerlijk blijft
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:37
Verwijderd
Tja, als je je over dat soort dingen al druk maakt, kun je maar beter stoppen met MSN...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
dwerggg schreef op 10-05-2004 @ 21:29 :
neej dat denk ik owk....maar tog zou ik zoooow balen als ik haar kwijt ben...ik heb egt nog nooit zo'n lol gehad met iemand en ze begrijpt me goed en helpt me als ik problemen heb.....dit wil ik haar niet vertellen want dan gaat ze misschien aardiger doen dan dat ze egt vind en ik wil wel dat ze eerlijk blijft
Ja, dat gevoel ken ik wel. Ik wil ook dat ze aandacht aan me geeft omdat ze me aardig vind en niet omdat ik erom vraag. We hebben het samen heel fijn gehad, ze was er altijd voor mij, maar nu wordt het langzaamaan steeds minder en trekt ze meer op met een vriendin. Dat kan altijd gebeuren. Ik blijf me gewoon die fijne tijd herinneren en blijf met haar bevriend voor zolang het duurt en ontmoet intussen nieuwe mensen en maak nieuwe vrienden. Probeer ook nieuwe mensen te leren kennen. In real life, dat werkt vaak beter dan via MSN.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:41
dwerggg
dwerggg is offline
ik heb haar inmiddels vaak genoeg gezien dat het nu niet meer om een "msnvriendschap" gaat, maar dat is onze manier om tussendoor contact te houde
en ja IK maak me druk om dat soort dingen!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:44
dwerggg
dwerggg is offline
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 21:40 :
Ja, dat gevoel ken ik wel. Ik wil ook dat ze aandacht aan me geeft omdat ze me aardig vind en niet omdat ik erom vraag. We hebben het samen heel fijn gehad, ze was er altijd voor mij, maar nu wordt het langzaamaan steeds minder en trekt ze meer op met een vriendin. Dat kan altijd gebeuren. Ik blijf me gewoon die fijne tijd herinneren en blijf met haar bevriend voor zolang het duurt en ontmoet intussen nieuwe mensen en maak nieuwe vrienden. Probeer ook nieuwe mensen te leren kennen. In real life, dat werkt vaak beter dan via MSN.
is waar....maja binnenkort nieuwe school dus dat zal vast wel gebeuren maar tog zou het jammer zijn als dit "gevoel" verdwijnt, al hebbe we al is vaker zo'n "dipje" gehad maar dat had met iets anders te maken, maar daar heb ik toen goed met haar over gepraat en daar heeft ze me toen goed mee gesteunt en heeft onze vriendschap niet verpest
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
dwerggg schreef op 10-05-2004 @ 21:41 :
ik heb haar inmiddels vaak genoeg gezien dat het nu niet meer om een "msnvriendschap" gaat, maar dat is onze manier om tussendoor contact te houde
Ja, dat had ik begrepen.

Citaat:
en ja IK maak me druk om dat soort dingen!
Geeft niks, doe ik ook. Het geeft alleen maar aan dat je om vriendschappen geeft.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:47
dwerggg
dwerggg is offline
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:53
luchtballon
luchtballon is offline
Ik denk dat je je veel te druk maakt. Op msn ontstaan snel misverstanden. Misschien was er wel een grappige aanleiding in hun gesprek dat ze bij de ander zo blij zei dat ze elkaar een jaar kennen..Weet jij veel. Ze wil toch nog steeds afspreken, en doet nog steeds aardig? Doe hetzelfde!

Ik heb helaas meegemaakt dat ik ook dacht dat mijn beste vriendin me niet meer moest, en daardoor nam ik afstand. Later bleek dat ik het me maar inbeelde, maar de vriendschap is niet meer zo close geworden, alleen maar omdat ik me teveel druk maakte. Dus heb ik geleerd dat ik dat niet meer moet doen.
Misschien moet je het er met haar over hebben. Aangezien jullie beste vriendinnen zijn durf je dat hopelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:36
Verwijderd
wie weet wist ze ook niet precies meer wanneer ze dat andere meisje heeft leren kennen, en heeft dat andere meisje dat gewoon heel goed onthouden en vantevoren vaak genoeg gezegd "heey joh, stel je voor, over drie weken kennen we elkaar al een jaar leuk hé, al een heel jaar goede vriendinnen *doet heel enthousiast en vrolijk*" waarschijnlijk had N daar niet eens bij stilgestaan als L haar dat niet had verteld...

xxx
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 07:14
dwerggg
dwerggg is offline
We zaten heel de avond al met z'n drieen in een gesprek en N kwam er zelf mee, L was juist degene die het niet meer precies wist, wanneer ze elkaar hadden leren kennen.

Maar misschien verbeeld ik het me inderdaad wel gewoon want ff eerder in dat gesprek zat L een verhaal te vertellen over haar vakantie, maar dat was haar 3de poging al om het te vertellen want N had het eerst te "druk" om precies in detail uit te leggen aan L wat N en ik als laatst hebben gedaan toen we elkaar zagen...(wat ze overigens al 2 x aan haar verteld had... )

Maar dit is niet het enige, maar ff een voorbeeld, dit is iig het laatste wat er is gebeurt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten