![]() |
|
Schop hem beetje omhoog, want maar 1x gereageerd en vraag het me nog steeds af
![]() Heb op me buik een normaal schaafwondje gekregen ondertussen ( buks die ik openklapte tegen me buik ) Nu echt hele tijd later staat er nog een donkere streep, terwijl het weer amper gebloed heeft. En op me linkerwijsvinger ( die dus al vol zit met littekens ) heb ik zomaar opeens een litteken erbij aan de zijkant, is zelfs nooit een schaafwondje geweest ofzo.. zomaar een litteken Vind het echt vaag. En die 2 grote littekens in me liezen, lijkt wel of ze steeds groter worden ![]() |
![]() |
|
ik heb dat op de bovenkant van m'n onderbenen...als maar een klein wondje heb...bijvoorbeeld door et scheren....komt er al meteen een litteken...geen idee hoe et komt! tis wel lekijk maar ik zit er hemal niet mee! kan me voorstellen als je er wel mee zit...want je hebt er best veel en je handen kun je niet zo snel verbergen door kleding...dus zie je ook je littekens goed..! maarja verder kan ik er niet veel over zeggen! ik denk dat er bij jou gwoon heel veel littekenweefsel wordt aangemaakt als je een wondje hebt...kun je volgens mij nix aan doen! sterkte ermee!
||
![]() |
Citaat:
Ik heb net hetzelfde als u. en dan heb ik het over die twee littekens in de liezen. ook groot en lelijk en het lijkt alsof er in gesneden is! dacht dat ik de enige was ma blijkbaar zijn er nog jongens met striae. Ik ben nochtans ook niet dik, maar ik denk da da komt door het groeien en uitzette in de pubertijd. ik heb verder ook last van striae in men onderrug. |
![]() |
|
Mjah, bekend probleem hier. Mijn huidweefsel herstelt zich slecht. Tis niet zo dat ik me er gigantisch zorgen om maak ofzo. Tis alleen wat vaag. Vorig jaar 2 kleine brand/schaafwondjes opgelopen, zijn nu ook veranderd in littekens. Maar zolang het niet overdreven wordt vind ik het best.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: 2 zelfs
Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 23:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
problemen mee? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder zal de topicstarter jouw reactie hoogst waarschijnlijk toch niet meer lezen omdat deze er niet van uit gaat dat de topic terug komt. Dus echt veel zin om het op deze manier te uppen (reactie geven op het probleem en dan ook niet eens de geweldige oplossing brengen) heeft het niet. Ga eens her en der wat annoucements lezen... Want het is niet de eerste keer dat je iets onnodig upt. |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet de bedoeling dat je oude topics, die meestal niet meer relevant zijn, te uppen dmv er in te replyen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Heb jij littekens? Cherry Springs | 162 | 22-05-2012 18:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Litteken in gezicht Kate33 | 6 | 28-12-2006 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
litteken Verwijderd | 7 | 21-11-2004 21:07 | |
Lichaam & Gezondheid |