Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hai,
Dat is afhankelijk van met wat voor probleem je zit. Ze doen over het algemeen geen vervelende dingen met je, is mijn ervaring. Waarschijnlijk eerst een 'intake'. Dan proberen ze een beeld van je probleem te krijgen en ze willen weten wat je hulpvraag is. Heel veel plezier bij de ggz ;p. Er is op het net verder ook wel genoeg info beschikbaar daarover. Sterkte ermee Groetjes regenboogje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja idd... ik heb ondertussen verschillende individuele therapieën, groepstherapieën, en soort van uhm drama therapie gehad... maar zoals al gezegd, dat ligt er natuurlijk aan, waarvoor je daar komt enzow... |
![]() |
|
Wat ik er van had begrepen, is dat GGZ vroeger onder de naam riagg ging, maar dat doet er niet toe. Het doet iig iets soortgelijks, geestelijke gezondheidszorg.
De allereerste afspraak zal een intake gesprek zijn, waarin je wat dingetjes vertelt. Aan de hand daarvan (en misschien nog wat achtergrond info) probeert de hulpverlener jou verder te helpen. Misschien word je in overleg geplaatst in een groep (groepstherapie) of krijg je individuele behandelingen, dat is afhankelijk van datgene waarvoor je komt. [SIZE=0.5]Volgens mij gaat het zo.[/SIZE] Succes. ![]() |
![]() |
|
hmm oke, ik moest dus naar bureau jeugdzorg voor een screening (intake) en daarvan heb ik eergister het verslag gekregen, degene die de screening had gedaan verwees me persoonlijk door naar ggz dus vroeg me af wat het is
maar dus eigenlijk een soort van ziekenhuis voor je geest als ik et zow zie.
||
Citaat:
helaas kan ik je nog niet veel vertellen, heb net pas een intake gehad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opdracht levenslooppsych. GGZ-cliënten! CoveredEyes | 0 | 14-06-2006 15:44 | |
Psychologie |
ggz/ riagg elske_e | 7 | 28-03-2006 22:30 | |
Psychologie |
GGZ in nieuwegein dwight88 | 5 | 29-10-2005 20:24 | |
Psychologie |
van jeugdzorg naar ggz?? ilse | 8 | 13-11-2004 15:19 | |
Psychologie |
GGZ en ouders: geheim houden van hulp zoeken Rabbi Daniel | 44 | 29-10-2003 18:57 | |
Psychologie |
ggz noord oost brabant C'est moi | 2 | 05-09-2002 21:19 |