Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@nienie: Deze stelling speelt een belangrijke rol in de functionaalanalyse, waar men metrische ruimten bestudeert die aan een bepaalde convergentie-eigenschap voldoen. Een metrische ruimte is een ruimte, waarbij de afstand tussen 2 punten in die ruimte wordt gedefinieerd door middel van een afstandsfunctie, die de metriek wordt genoemd. Het blijkt dat IR zo'n (Banach)ruimte is, vandaar dat de contractiestelling (in vereenvoudigde vorm) bij Wiskunde B2 aan de orde wordt gesteld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er is helemaal niets over gevraagd bij de toets, bij de examens in de examenbundel komt het ook nergens aan de orde dus ik denk dat ik me er maar helemaal niet meer druk om ga maken... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan in het 2e jaar komt Analyse A en B dus ik denk dat die Analyse dan toch wel wat anders is.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|