Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Verder allemaal bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bedankt allemaal... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
De rest ook allemaal bedankt.... ben blij dat het ook hier bevalt. |
![]() |
||
Citaat:
en bah die kaders |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het enige wat ik er aan toe te voegen had, was "bah kaders" want je weet inmiddels wel hoe ik hier over denk. En verder voeg ik evenveel toe als iedereen die roept: "prachtig" alleen tja, mijn commentaar streelt jou egotje misschien niet....maar spreek dan niet meteen van topicvervuilen |
![]() |
||
Citaat:
Nogmaals, ik zeg niet dat het slechte foto's zijn, maar ik zou het veel meer waarderen als je in je eentje op stap was gegaan en originele plaatjes had geschoten in plaats van die 'kijkikhebeengeileautofocusopmijnnieuwedurecamera' foto's, waarmee je op een bijna objectieve manier registreert wat er te zien valt.
Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 18:51. |
![]() |
||
Citaat:
Teneerste ging de opmerking van funest over de borders en de rest wel degelijk over de foto's. Ik heb duidelijk gezegt dat ik geen zin had in een discussie over de borders en ik weet hoe hij er over denkt. Toch moet hij er weer over beginnen. Zijn opmerking was dus wel van de minste waarde. Ik kan heus wel tegen kritiek, mits het goed onderbouwd en goed beargumenteerd is. Je maakt mij niet wijs dat hij dat deed met drie woorden. ![]() Tentweede weet ik het echt niet waar je het over hebt. Wat maakt het nou uit wat van camera je hebt? Als er maar goede foto's uit kunnen rollen. Ik heb helemaal geen 'kijkikhebeengeileautofocusopmijnnieuwedurecamera" *kuch* en waarom zou je alleen maar goede foto's kunnen maken als je alleen op pad gaat? Je komt een beetje over alsof ik niet met anderen een leuke dag mag hebben en wat leren van de meer ervaren fotografen die wel een 'kijkikhebeengeileautofocusopmijnnieuwedurecamera" hebben. Misschien ken je het forum en heb je er een hekel aan ofzo, maar jij kan me niet gaan vertellen met wie ik wel en niet op pad mag gaan. Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 07:07. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoals je kon zien heb ik tom gequotee, waarmee ik bedoel dat ik het met haar commentaar eens ben. Ik weet niet of dit in je bolle kop wil doordringen, maar dat betekent dus dat ik MEER zeg dan alleen die kaders. EN als jij niet in discussie over kaders wil gaan dan moet dat automatisch betekenen dat ik mijn mening er niet over mag uiten? helaas |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vertel je trouwens ook niet met wie je op pad mag gaan, en ik ken het forum wel want ik post er. Maar bestemmingen van de uitstapjes van DPZ zijn altijd zo saai en standaard, ik zou zelf nooit meegaan. Ik heb geen kluitje 30 jarige nerds nodig om leuke foto's te maken, sterker nog, het zou alleen maar averechts werken. Maar goed, als je gewoon goed had gelezen dan had ik dit ook niet allemaal uit hoeven leggen.
||
Citaat:
![]() Maar ik vind je foto's wel vet, zoals ik al zei.
||
Citaat:
![]() Ach... nou kunnen we wel een discussie houden hoe jij over bepaalde mensen denkt, maar daar schieten we ook niet veel mee op. Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 19:45. |
![]() |
|
|