Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
emoties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je bent dus gelukkig als jou verwachtingen in de toekomst of in andere dingen in vervulling zijn gebracht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe dan ook, het is denk ik juist, zoals je zegt, dat men alhier, in antwoord op de gestelde vraag, vooral uitdrukking gaf aan de eigen behoeften. Ik verstond de vraag evenwel als een algemene. (dat ik dat terecht deed, begin ik overigens, bij tweede lezing, te betwijfelen. De "je" in de [tweede] gestelde vraag vatte ik op als de onbepaalde derde persoon, ofwel als "men". Maar, gezien de kennelijke betekenis van "je" in de éérste gestelde vraag, moet misschien gezegd worden dat de topicstarter tóch vooral in persoonlijke kwesties geďnteresseerd is. In dat geval is míjn antwoord op de gestelde vraag misplaatst ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk dat hij bedoelde of je gelooft in god, en in welke mate je dat doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Help! Ik volg mezelf niet meer! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ok het is een beetje een onduidelijk verhaal geworden geloof ik, ik hoop dat het toch een beetje te snappen is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Gelukkig zijn is een besluit.' Missy | 105 | 17-06-2007 23:01 | |
Liefde & Relatie |
Zo ben je gelukkig en zo heb je gezeik...*zucht* Onzekertje | 61 | 10-04-2007 20:18 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelukkig zijn fruitvliegje | 8 | 06-01-2004 20:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'stel jezelf de vraag of je gelukkig bent en je bent het niet meer' framboosje | 9 | 28-08-2002 15:38 | |
Liefde & Relatie |
Ben je over het algemeen gelukkig in de liefde?? *charm girl* | 31 | 28-01-2002 10:55 |