Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dit geeft nog geen antwoord op de vraag; hoe moet je dagelijks leven, heel spontaan en direkt of ook veel plannen maken? Ik twijfel nog een beetje maar ik denk vooral van de momenten genieten zoals het leven is en dan af en toe kijken wat je 'morgen' gaat doen...? |
![]() |
||
Citaat:
persoonlijk denk dat het ook iets vanb dierlijk instinct is watleidt tot die praktische zaken. je kan wel uit die tram stappen om een bekende te begroeten, maar mss was je wel opo weg boodschappen te gaan doen terwijl je niet in huis hebt en t nog maar kort voor sluitingstijd is. je kan wel genieten van t mooie weer maar uiteindelijk moet je toch je examen halen, omdat dat ook een doel van je is, dat stel je op dat moment hoger omdat t verder reikende gevolgen zal hebben en even toegerekend op dat dierlijke is je examen dan een soort van garantie voor een levensonderhoud, omdat je erdoor een goede baan kan krijgen (beetje zwart-wit gesteld idd, maar zo denk naar mijn mening de mens wel van nature) ook wil iedereen aan het einde van de dag of wart danook tog iets van vodoening hebben, als je allemaal plannen had om bv je schoolwerk is te gaan doe en je doet t vervolgens niet zul je tog balen. ik ben t wel eens met d topic starter, maar ik denk datmensen wel degelik genieten van t moment, t gaat alleen iets minder bewust, omdat je jezelf er niet altijd zo aan hoeft te herinneren op t moment zelf alleen achteraf denk je dan "goh was tog wel leuk die vakantie" wel is t zo dat veel mensen meer 'voorpret' hebben van iets dan dat ze er uioteindelijk van genieten, simpelweg omdat ze er van te voren zo naar toe leven en mee bezig zijn |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind school nog niet zo slecht (behalve het vroege opstaan vind ik verschrikkelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
willen (willen/wou,gewild): wensen; zijn wil gebruiken; bereid zijn. Sue1 | 5 | 23-08-2004 18:03 | |
Liefde & Relatie |
Zal ik verder gaan of niet?? Some | 4 | 23-09-2003 09:09 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet of ik nog verder wil Mss Maddocks | 7 | 20-05-2003 16:29 | |
Psychologie |
Als een vriend niet meer verder wil.. Verwijderd | 27 | 27-02-2003 20:11 | |
Liefde & Relatie |
zouden jullie dit geloven [ ik wil het alleen weten, verder wil ik nisk meer met 'm ] devilcat | 72 | 19-02-2003 16:01 | |
Psychologie |
Ik word morgen opgenomen en kvinnet best k*t Eend | 27 | 26-06-2002 15:09 |