Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2004, 20:45
Squidward
Squidward is offline
Mijn ouders zijn echt erg de laatste tijd
Sinds kort ga ik zegmaar meer met vrienden om als eerst, ik ga nu elke dag naar een hangplek tot ongeveer 6/7/8 uur in de avond... en nu zeuren ze dat ik bijna nooit meer thuis eet... maar ik ga maar 3 dagen in de week naar dat pleintje
En ik wil ook een keer naar de Vrankrijk... mijn hele vriendengroep gaat erheen... maar ik mag niet... ik heb al vanalles geprobeerd... bij een vriendin/vriend slapen... met iemand meefietsen... helemaal niks mag, alleen als het lang licht is mag ik een keer erheen... ALS mijn moeder meegaat... dat is natuurlijk IETS, maar het gebeurt maar niet, ze zegt elke keer, JA BINNENKORT... maar het gebeurt maar niet
mijn vader zeikt over ALLES... hij komt me ophalen bij vrienden... en NIKS is goed... hij was eerst wel chill... en nog steeds wel is hij heel lief... maar alleen als ik naar alles luister enzo... anders gaat ie zo depressief doen en heel stil worden... herkent iemand dit? en wat kan ik het beste eraan doen
Oud 24-04-2004, 20:47
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Squidward schreef op 24-04-2004 @ 21:45 :
Mijn ouders zijn echt erg de laatste tijd
Sinds kort ga ik zegmaar meer met vrienden om als eerst, ik ga nu elke dag naar een hangplek tot ongeveer 6/7/8 uur in de avond... en nu zeuren ze dat ik bijna nooit meer thuis eet... maar ik ga maar 3 dagen in de week naar dat pleintje
En ik wil ook een keer naar de Vrankrijk... mijn hele vriendengroep gaat erheen... maar ik mag niet... ik heb al vanalles geprobeerd... bij een vriendin/vriend slapen... met iemand meefietsen... helemaal niks mag, alleen als het lang licht is mag ik een keer erheen... ALS mijn moeder meegaat... dat is natuurlijk IETS, maar het gebeurt maar niet, ze zegt elke keer, JA BINNENKORT... maar het gebeurt maar niet
mijn vader zeikt over ALLES... hij komt me ophalen bij vrienden... en NIKS is goed... hij was eerst wel chill... en nog steeds wel is hij heel lief... maar alleen als ik naar alles luister enzo... anders gaat ie zo depressief doen en heel stil worden... herkent iemand dit? en wat kan ik het beste eraan doen
Wachten tot je uitgepuberd bent zodat je alles vanuit hun perspectief ziet, da's alles..
Oud 24-04-2004, 20:49
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
akumabito schreef op 24-04-2004 @ 21:47 :
Wachten tot je uitgepuberd bent zodat je alles vanuit hun perspectief ziet, da's alles..
dat doe ik al... ik begrijp ze volkomen... ik rook niet, drink niet, blow niet en ik heb nog nooit seks gehad... en dat ga ik dan ook niet doen en ik ga ook niet met verkeerde mensen om... ze denken dat ik naief ben... maar dat is niet zo...
Oud 24-04-2004, 21:07
Hagel
Hagel is offline
--> liefde en relatie
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Squidward schreef op 24-04-2004 @ 21:49 :
dat doe ik al... ik begrijp ze volkomen... ik rook niet, drink niet, blow niet en ik heb nog nooit seks gehad... en dat ga ik dan ook niet doen en ik ga ook niet met verkeerde mensen om... ze denken dat ik naief ben... maar dat is niet zo...
Je begrijpt ze dus niet helemaal; je moet begrijpen dat zij bang zijn dat het wél verkeerd zal gaan. En tja, tot zij die angst niet meer hebben, zal je ze niet moeten bedonderen met iets... zodat je dus hun vertrouwen wint.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 21:46
ironflower
ironflower is offline
Citaat:

Sinds kort ga ik zegmaar meer met vrienden om als eerst, ik ga nu elke dag naar een hangplek tot ongeveer 6/7/8 uur in de avond...
Ik zou later het ook niet goed vinden als mijn zoon/dochter elke dag tot 6/7/8 in de avond ergens ´hangt´.
Ten eerste ben ik tegen ´hangen´, spreek gewoon 1 keer in de week ergens in een cafe of bij iemand thuis af. Of gewoon 1 keer in de week op dat pleintje, maar heb je niets beters te doen, dan daar elke dag te zijn?

En mss kan je een afspraak maken met je ouders, dat je gewoon elke avond om 6 uur thuis bent, zodat je iig gewoon mee kan eten. Of dat je minder vaak naar dat pleintje zult gaan.
En daar voor in de plaats, mag jij dan een keer naar de Vrankrijk
Oud 25-04-2004, 00:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
dat doe ik al... ik begrijp ze volkomen... ik rook niet, drink niet, (..)
Uhm, sorry?

En je stelt je behoorlijk aan zeg. Ik vind het hartstikke logisch dat je thuis hoort te eten. Je kan toch daarna naar dat hangplekje gaan? Sowieso vind ik het achterlijk dat een 16-jarige op straat hangt, maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening (ik zal wel ouderwets of zeikerig zijn).
En of je met de verkeerde mensen om gaat dat kun je denk ik slecht bepalen. Tegen jou zijn ze altijd aardig: anderen kunnen juist zien of zij goede invloed op jou hebben of niet.
Oud 25-04-2004, 02:16
Verwijderd
Neem van mij aan klaar met puberen ben je nog niet. Ik ben zelf dan nog maar 18 en zelf ben ik ook nog niet klaar, mar op een gegeven moment ga je inzien dat je ouders het doen uit leifde.

En dat je niet thuis eet vind ik raar. Waarom zou je niet thuis eten? Geef is een goede reden?

Verder kan je vragen of je vrienden eens bij je thuis willen komen zodat je ouders weten met wie je omgaat neemt een hoop stress weg bij ze.

Zelf kom ik ook altijd op een pleintje, waar ik voetbal, basketbal, verder praten we daar wat.

Hadden mijn ouders ook moeite mee, terrecht vind ik. Want je weet niet wat je kind daar doet en met wie die omgaat. Mijn vrienden zijn een paar keer thuis geweest en nu hebben mijn ouders er vrede mee. Dat komt ook omdat mijn ouders weten dat er op dat plein. schoolplein, tot 6 uur een concerge, of hoe je het ook schrijft, is.

Verder zijn onze namen bekend bij de politie i.v.m harde aanpak "hangjongeren". We hebben niets fout gedaan maar de politie kwam langs en noteerde onze namen. Dat vind ik heel goed want als er fouten mensen tussen zitten kijken die wel uit want hun namen zijn al bij de politie.

Verder wees eerlijk, je blijkt wel te roken of je liegt.... En wees eens reëel de meeste overlast op straat is door hangjongeren dus vind je het gek dat je ouders er op tegen zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 04:32
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
weet je zeker dat je 16 bent?

Je gedraagt je er niet echt naar of mis ik nou wat?

Nja in iedergeval... luister naar je ouders, en ze zullen ook naar jou luisteren? Zoals in iedere relatie, geven en nemen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 09:08
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-04-2004 @ 01:18 :
Uhm, sorry?

En je stelt je behoorlijk aan zeg. Ik vind het hartstikke logisch dat je thuis hoort te eten. Je kan toch daarna naar dat hangplekje gaan? Sowieso vind ik het achterlijk dat een 16-jarige op straat hangt, maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening (ik zal wel ouderwets of zeikerig zijn).
En of je met de verkeerde mensen om gaat dat kun je denk ik slecht bepalen. Tegen jou zijn ze altijd aardig: anderen kunnen juist zien of zij goede invloed op jou hebben of niet.
TUTUTU INSPECTOR BALANCE TUTUTUTU (inspector gadget tune)

Najs one
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:29
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Misschien moet je nu eens goed gaan nadenken. Je bent hier anoniem, niemand kent je en zelfs tegen ons moet je gaan liegen dat je rookt... Moeten we je dan nog serieus nemen? Als je al daarover gaat liegen, dan weten we toch ook niet of je hier alles verteld? Wees eerlijk, vertel alles, niet alleen dat waarvan jij wil dat wij het weten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 25-04-2004 @ 11:29 :
Misschien moet je nu eens goed gaan nadenken. Je bent hier anoniem, niemand kent je en zelfs tegen ons moet je gaan liegen dat je rookt... Moeten we je dan nog serieus nemen? Als je al daarover gaat liegen, dan weten we toch ook niet of je hier alles verteld? Wees eerlijk, vertel alles, niet alleen dat waarvan jij wil dat wij het weten.
zo zou ik t nog niet eens zeggen, maar ik zou eerder zeggen: je liegt al tegen mensen die je niet kent.. Hoe geloofwaardig ben je dan tegenover je ouders?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:37
Sweetsurrender
Jah, ok, zo bedoel ik het ook wel
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:43
Talon
Talon is offline
Je moet niet zo zeuren, en gewoon naar je ouders luisteren.
Het is echt niet beter voor je opvoeding om op een hangplek te hangen. Over een paar jaar ben je volwassen, en mag je legaal genomen worden in de gangbang in die hanggroep.
Dat worden drie hele lange warme avonden in de week

En je kan helemaal niets aan het gedrag van je ouders doen. (het liefst hoor je hier hoe zielig jij wel niet bent, en dat we het oh zo goed begrijpen)
Je ouders kunnen wel wat aan jouw gedrag doen.
Nog even doorzeuren en ze stoppen je vast wel in een internaat ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:53
LaGoon
LaGoon is offline
lol ik heb zoon beetje het tegen over gestelde, mijn ouder zitten te zeiken, dat ik uit moet ja moet gaan enzo
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:55
Talon
Talon is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 25-04-2004 @ 11:53 :
lol ik heb zoon beetje het tegen over gestelde, mijn ouder zitten te zeiken, dat ik uit moet ja moet gaan enzo
er bestaat partnerruil, misschien ook ouderruil?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:55
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
k snap sommige ouders niet...

wat een onzin trouwens van dat hangen... ik ga al sinds een jaar ongeveer om de dag tot 12 uur naar vrienden van mij, of zij naar mij, en als het lekker weer is zitten we dan lekker buiten te genieten van de zon, zolang hij aan de hemel staat en dat heet geloof ik ook 'hangen'... welliswaar niet met een grote groep, 3 mensen maximaal, maar er word nogaltijd gezopen en geblowd enzo... en dat weten mijn ouders ook. Dat is nogaltijd geen reden dat het niet zou mogen! zolang je maar geen problemen op school hebt met cijfers enzo, dan vind ik het niet zo'n probleem om vaak en tot laat naar vrienden te gaan, en al helemaal niet tot 6/7/8 uur... als ik zo vroeg thuis kom vraagt mijn moeder "was het niet gezellig" of "heb je ruzie?". Kijk, als je nou overduidelijk sinds je bent gaan '' hangen' in cijfers achteruit bent gegaan, dan snap ik wel warom ze zo doen. zo niet, dan moeten ze gewoon niet zo zeuren!

en he! ze zeggen toch over meisjes dat ze 2 jaar ouder zijn, geestelijk gezien, nou als ik op mijn 15e tot 12 uur door de weeks naar vrienden mocht, dan mag jij op je 16e toch zeker wel tot 6/7/8 uur naar wat vrienden... en uitgaan hoort ook geen probleem te zijn.

zeg maar tegen je moeder dat je van de wet uit mag, dat is een recht dat je hebt gekregen op je 16e !!! dus wat voor die 16 miljoen mensen geld, warom zou dat niet voor jou gelden??
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
dat roken, djeez.. als je op een anoniem forum al 2 verschillende verhalen verteld

dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je ouders je niet alle vrijheid geven die jij zo graag wil hebben
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
Uhm, sorry?
ooopsy
Toen ik 16 was vond ik mezelf ook totaal niet naïef maar als ik daar nu op terug kijk was ik zo naïef als het maar kon.
Oud 25-04-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
ConcordDawn schreef op 25-04-2004 @ 11:55 :
zeg maar tegen je moeder dat je van de wet uit mag, dat is een recht dat je hebt gekregen op je 16e !!! dus wat voor die 16 miljoen mensen geld, warom zou dat niet voor jou gelden??
Vooral doen, dan regel ik wel een plaats in een internaat.

Denk nou eens na, als er mensen zijn die je in je leven moet respecteren dan zijn dat je ouders. Dus ga vooral koppig doen en zeggen dat je uit mag volgens de wet. Want dan krijg je het antwoord in dit huis gelden onze wetten...

Ja, dan hang je...

Dus eerst uitpuberen dan denken dan doen..

Rekenen ben je zeker niet goed in??

16 miljoen mensen die 16+ zijn?

Snap niet dat jij nog naar buiten mag ik had jou eerst eens laten leren rekenen en dan stoppen met blowen, het is een en al shit.

Verder no offence
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 25-04-2004 @ 10:08 :
TUTUTU INSPECTOR BALANCE TUTUTUTU (inspector gadget tune)

Najs one
Oud 25-04-2004, 12:44
Naru
Naru is offline
Citaat:
Uhm, sorry?

muhahaha
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Uhm, sorry?
Balance

Geniaal dit. hahahahahahaha

*overhandigd forumtroffee aan Balance*
*HEEL GROOT APPLAUS*

nu nog even wachten op de forumkrant
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 14:59
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
ik doe het wel, maar dat weten ze niet
Oud 25-04-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Squidward schreef op 25-04-2004 @ 15:59 :
Dus hebben ze alle reden je niet te vertrouwen, lijkt me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2004, 15:10
SuperSanne
SuperSanne is offline
kind word 16 -> ouders beseffen dat kind opeens een eigen leven heeft waar zij niet alles vanaf weten (wat ze ook niet hoeven te weten) -> ouders halen teugels aan om kind onder controle te houden zodat het niet de verkeerde weg inslaat.

typisch verschijnsel (mijn advies: waar ze niets vanaf weten, kunnen ze ook niet over zeuren)
Oud 25-04-2004, 15:12
NeoZero
NeoZero is offline
Citaat:
k snap sommige ouders niet...

wat een onzin trouwens van dat hangen... ik ga al sinds een jaar ongeveer om de dag tot 12 uur naar vrienden van mij, of zij naar mij, en als het lekker weer is zitten we dan lekker buiten te genieten van de zon, zolang hij aan de hemel staat en dat heet geloof ik ook 'hangen'... welliswaar niet met een grote groep, 3 mensen maximaal, maar er word nogaltijd gezopen en geblowd enzo... en dat weten mijn ouders ook. Dat is nogaltijd geen reden dat het niet zou mogen! zolang je maar geen problemen op school hebt met cijfers enzo, dan vind ik het niet zo'n probleem om vaak en tot laat naar vrienden te gaan, en al helemaal niet tot 6/7/8 uur... als ik zo vroeg thuis kom vraagt mijn moeder "was het niet gezellig" of "heb je ruzie?". Kijk, als je nou overduidelijk sinds je bent gaan '' hangen' in cijfers achteruit bent gegaan, dan snap ik wel warom ze zo doen. zo niet, dan moeten ze gewoon niet zo zeuren!

en he! ze zeggen toch over meisjes dat ze 2 jaar ouder zijn, geestelijk gezien, nou als ik op mijn 15e tot 12 uur door de weeks naar vrienden mocht, dan mag jij op je 16e toch zeker wel tot 6/7/8 uur naar wat vrienden... en uitgaan hoort ook geen probleem te zijn.

Ik denk dat je ook moet kunnen begrijpen dat ouders zich minder zorgen maken over hun zonen dan hun kleine meid.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 16:16
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Talon schreef op 25-04-2004 @ 11:43 :
Je moet niet zo zeuren, en gewoon naar je ouders luisteren.
nee hoor.
een beetje rebelleren kan geen kwaad, en wekt soms meer respect op van je ouders. Als beide partijen tenminste een béétje redelijk blijven...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 18:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
ga nu elke dag naar een hangplek tot ongeveer 6/7/8 uur in de avond... en nu zeuren ze dat ik bijna nooit meer thuis eet... maar ik ga maar 3 dagen in de week naar dat pleintje
Een week heeft zeven dagen
Oud 25-04-2004, 18:40
AngelLena
AngelLena is offline
Woehoe Ik vind dit topic nu al echt geloofwaardig overkomen! (NOT)
Oud 25-04-2004, 18:59
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
k snap sommige ouders niet..
Dat komt omdat je zelf geen ouder bent.

Citaat:
Je bekijkt dingen wel erg simpel.

Citaat:
zeg maar tegen je moeder dat je van de wet uit mag, dat is een recht dat je hebt gekregen op je 16e !!! dus wat voor die 16 miljoen mensen geld, warom zou dat niet voor jou gelden ??
Je zou wat meer rekenwerk moeten doen in plaats van "hangwerk"
Oud 25-04-2004, 19:13
Sweetsurrender
Citaat:
ZerO schreef op 25-04-2004 @ 19:59 :
Dat komt omdat je zelf geen ouder bent.

Je bekijkt dingen wel erg simpel.

Je zou wat meer rekenwerk moeten doen in plaats van "hangwerk"
3-0 Voor Zero...
Citaat:
Squidward quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Dat zeg ik toch ook niet... Lees eerst mijn verhaal eens goed, bedenk dan wat je gaat zeggen.
Ik bedoel dat als je nu al anoniem moet gaan liegen tegen mensen, hoe ben je dan tegenover je ouders?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:

Van de wet mag je inderdaad uit, maar wanneer het van je ouders niet mag... dan mag het niet. 't Is niet zo dat je als je 16 wordt ineens alles mag doen wat in de wet een 16jarige mag doen. Je ouders hebben er ook wat over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 19:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Je komt een beetje tegenstrijdig over.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dukko schreef op 25-04-2004 @ 14:16 :
Balance

Geniaal dit. hahahahahahaha

*overhandigd forumtroffee aan Balance*
*HEEL GROOT APPLAUS*

nu nog even wachten op de forumkrant
haha merci

maar dat laatste hoeft niet van mij hoor
Oud 25-04-2004, 22:45
Verwijderd
weetje meis, het klinkt misschien lullig, maar ik vind het eigenlijk niet heel erg dat je ouders dat doen. ik zou ook niet willen dat als ik een dochter van 16 had dat die vaakt tot 's avonds rondhangt omdat:
1. als ik die vrienden niet ken, weet ik niet of die wel te vertrouwen zijn en aangezien mijn dochter (samen met mijn andere kinderen als ik die heb en mijn man) mijn liefste en dierbaarste bezit is wil ik dat haar niets overkomt (denk aan: zwanger worden op je 16de, overvallen worden, verkracht worden en ga zo maar door)
2. ik wil niet dat mijn dochter buiten de deur eet, want ik wil ervoor zorgen en erop toe kunnen zien dat ze gezond eet en niet steeds zomaar een patatje haalt waarmee ze geen groentes enzo binnenkrijgt
3. ik weet niet waar mijn dochter rondhangt en al weet ik dat wel, dan is dat misschien in mijn ogen niet zo'n veilige plek

hier zijn een aantal oplossingen voor:
1. neem soms een vriend of vrienden mee naar huis, laat je ouders merken dat dit echt goede vrienden zijn, zorg dat je ouders kennis maken met je vrienden en een beetje met hen praten, dan vertrouwen ze je met hen en laten ze je eerder met hen samen iets doen
2. laat zien dat je zelf gezond wil eten en dat je voor jezelf kan zorgen
3. ga ergens rondhangen waar het veilig is of ga ergens heen

meis, het is voor alle ouders moeilijk om je kind los te laten. je moet dit dus begrijpen en daar een beetje rekening mee houden. ze doen het allemaal uit liefde voor jou!!!

je moet niet te veel meteen willen, vraag of je naar huis mag fietsen als het bijna donker wordt, en dan steeds iets later. niet te snel ook, desnoods doe je er een jaar over tot jein het donker mag, maar het heeft wel goed resultaat. verder kan je zorgen dat je ouders en de ouders van een vriend of vriendin elkaar ontmoeten, gaan kletsen enzovoorts waardoor je wel bij iemand mag blijven slapen.

misschien is het goed als je met je ouders om te tafel gaat zitten en vertelt dat je dit soms best wel vervelend vindt. laat vooral merken dat je hun reactie ook begrijpt, maar dat je toch niet emer dat kleine meisje bent en daardoor ook wat meer verantwoordelijkheden wil. beetje bij beetje om daaraan te wennen. want hoe zou het anders moeten als je op jezelf gaat wonen? zo kun je nog meer redenen bedenken, maar maak het niet zo dat jij jezelf alleen maar gelijk geeft en dat zij fout zijn, want dan krijg je geen resultaat!!!

nou, ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!

succes meis!!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:45
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 25-04-2004 @ 23:45 : 1. als ik die vrienden niet ken, weet ik niet of die wel te vertrouwen zijn en aangezien mijn dochter (samen met mijn andere kinderen als ik die heb en mijn man) mijn liefste en dierbaarste bezit is wil ik dat haar niets overkomt (denk aan: zwanger worden op je 16de, overvallen worden, verkracht worden en ga zo maar door)
2. ik wil niet dat mijn dochter buiten de deur eet, want ik wil ervoor zorgen en erop toe kunnen zien dat ze gezond eet en niet steeds zomaar een patatje haalt waarmee ze geen groentes enzo binnenkrijgt
3. ik weet niet waar mijn dochter rondhangt en al weet ik dat wel, dan is dat misschien in mijn ogen niet zo'n veilige plek[/B]
1. Nouw mijn moeder kent de meeste vrienden best wel goed, ik kom ook weleens bij hen thuis en mijn ouders komen me daar ook weleens ophalen, dus ze weten wie het zijn.
2. Ik haal meestal bij de AH dan een broodje gezond een fles sinas of ik eet als ik om 8 uur thuis ben, aangezien we toch niet gezamenlijk eten.. (ik achter mijn computer, mijn moeder in de keuken en mijn vader aan tafel )
3. Die plek waar ik altijd hang (zal ik meteen maar effe zeggen ) is het Museumplein in Amsterdam.. we zitten dan vaak daar te chillen enzo, niks engs aan..

Ik rook ongeveer 3 sigaretten per dag, en dan alleen op plekken waar mijn ouders zowiezo niet komen.. dus ik zeg altijd automatisch tegen iedereen dat ik niet rook (snappie )
Oud 26-04-2004, 18:36
Sade
Sade is offline
Citaat:
Squidward schreef op 26-04-2004 @ 17:45 :

2. Ik haal meestal bij de AH dan een broodje gezond een fles sinas of ik eet als ik om 8 uur thuis ben, aangezien we toch niet gezamenlijk eten.. (ik achter mijn computer, mijn moeder in de keuken en mijn vader aan tafel )

Ik word daar echt een beetje stil van. En zo'n band met elkaar vinden jullie... normaal?
Oud 26-04-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Squidward schreef op 26-04-2004 @ 17:45 :
Kan an mij liggen maar in een broodje gezond en een fles sinas vind ik niet alle vitamine die ik nodig heb..

Jij wel?? Lijkt me sterk... Dus dat vind ik niet gezond.

Tuurlijk is het beter dan een broodje bal. But still.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:44
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
ik rook niet, drink niet, blow niet en ik heb nog nooit seks gehad... en dat ga ik dan ook niet doen
Shit Man! Geen wonder dat je niet zo blij bent... ok ok... je hoeft nu absoluut nog geen seks te hebben...

Maar dat je nu al hebt besloten dit nooit te gaan doen ghehehe ...appart! ( I'm shocked)
Oud 26-04-2004, 20:57
synclinorium
synclinorium is offline
[SIZE=1] I love this topic[SIZE=1]

Lees ff hier de reacties, zitten echt goede bij. Ook met oplossingen!
Je komt er wel uit! Maar ik zou wel stoppen met roken
Oud 27-04-2004, 10:49
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
hilarisch!
Oud 27-04-2004, 11:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik weet niet hoe de situatie is, maar misschien hebben je vrienden een verkeerde invloed op je.
Mijn zusje heeft bijvoorbeeld ook een vriendin die echt vréselijk is. Mijn ouders proberen het contact tussen hun minimaal te houden omdat ze bang zijn dat mijn zusje door dat achterlijke kind te veel beinvloed wordt.

En ik ben het wel met ze eens. Want dat kind is echt onuitstaanbaar.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 18:40
Lord
Lord is offline
Ja, kogel door je kop schieten, maar eerst je ouders en de rest van de mensen die toevallig over straat lopen terwijl je onderbewuste "es" op kleine kindertjes en zwangere vrouwen mikt
Oud 27-04-2004, 18:43
pudding met vel
pudding met vel is offline
Vrankrijk....
Oud 27-04-2004, 19:16
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
pudding met vel schreef op 27-04-2004 @ 19:43 :
Vrankrijk....
Jah...?
Oud 28-04-2004, 20:10
SuperSanne
SuperSanne is offline
hmm... ik moet toch echt eens leren lezen voor ik post

je rookt niet, maar je wilt wel stoppen? (balance: we love you ), je eet niet thuis, je kan niet rekenen (zoals al eerder gezegt: een week heeft 7 dagen, geen 3) en jij vraagt je af waarom je ouders je niet vertrouwen?
get real
P.S. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat jou ouders niet weten dat jij rookt. De geur van je adem en je kleren is nou eenmaal moeilijk te verbergen, net zoals de vale huid en gele tanden. Ook al doe jij nog zo je best, vroeg of laat komen ze er echt wel achter. Als jij een keer je kleren vergee te wassen, als jij een keer een leeg pakje sigaretten in je prullenmand laat slingeren, als de buurvrouw vraagt an je moeder of zij het goed vind dat jij rookt ("ik zag het haar doen toen ik onderweg was naar de kapper"), als jij een keer een sigaret rookt en je komt daarna onverwacht je ouders tegen die vervolgens jouw adem ruiken omdat jij geen gelegenheid had om je tanden te poetsen...
Oud 28-04-2004, 20:12
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
pudding met vel schreef op 27-04-2004 @ 19:43 :
Vrankrijk....
spellen kan ze ook al niet
Oud 28-04-2004, 20:44
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-04-2004 @ 21:12 :
De krakers die dat gebouw gestolen hebben om er een cafe in te richten kunnen niet spellen.
Oud 29-04-2004, 11:36
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 28-04-2004 @ 21:12 :
waarom kan ik niet spellen?
Reageren

Regels voor berichten