Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten eerste ben ik tegen ´hangen´, spreek gewoon 1 keer in de week ergens in een cafe of bij iemand thuis af. Of gewoon 1 keer in de week op dat pleintje, maar heb je niets beters te doen, dan daar elke dag te zijn? En mss kan je een afspraak maken met je ouders, dat je gewoon elke avond om 6 uur thuis bent, zodat je iig gewoon mee kan eten. Of dat je minder vaak naar dat pleintje zult gaan. En daar voor in de plaats, mag jij dan een keer naar de Vrankrijk
||
Citaat:
En je stelt je behoorlijk aan zeg. Ik vind het hartstikke logisch dat je thuis hoort te eten. Je kan toch daarna naar dat hangplekje gaan? Sowieso vind ik het achterlijk dat een 16-jarige op straat hangt, maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening (ik zal wel ouderwets of zeikerig zijn). En of je met de verkeerde mensen om gaat dat kun je denk ik slecht bepalen. Tegen jou zijn ze altijd aardig: anderen kunnen juist zien of zij goede invloed op jou hebben of niet.
||
Citaat:
![]() Najs one ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toen ik 16 was vond ik mezelf ook totaal niet naïef maar als ik daar nu op terug kijk was ik zo naïef als het maar kon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk nou eens na, als er mensen zijn die je in je leven moet respecteren dan zijn dat je ouders. Dus ga vooral koppig doen en zeggen dat je uit mag volgens de wet. Want dan krijg je het antwoord in dit huis gelden onze wetten... Ja, dan hang je... Dus eerst uitpuberen dan denken dan doen.. Rekenen ben je zeker niet goed in?? 16 miljoen mensen die 16+ zijn? Snap niet dat jij nog naar buiten mag ik had jou eerst eens laten leren rekenen en dan stoppen met blowen, het is een en al shit. Verder no offence |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geniaal dit. hahahahahahaha ![]() ![]() *overhandigd forumtroffee aan Balance* *HEEL GROOT APPLAUS* nu nog even wachten op de forumkrant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
een beetje rebelleren kan geen kwaad, en wekt soms meer respect op van je ouders. Als beide partijen tenminste een béétje redelijk blijven... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik bedoel dat als je nu al anoniem moet gaan liegen tegen mensen, hoe ben je dan tegenover je ouders? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat laatste hoeft niet van mij hoor ![]()
||
Citaat:
![]() 2. Ik haal meestal bij de AH dan een broodje gezond een fles sinas of ik eet als ik om 8 uur thuis ben, aangezien we toch niet gezamenlijk eten.. (ik achter mijn computer, mijn moeder in de keuken en mijn vader aan tafel ![]() ![]() 3. Die plek waar ik altijd hang (zal ik meteen maar effe zeggen ![]() ![]() ![]() Ik rook ongeveer 3 sigaretten per dag, en dan alleen op plekken waar mijn ouders zowiezo niet komen.. dus ik zeg altijd automatisch tegen iedereen dat ik niet rook ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik word daar echt een beetje stil van. En zo'n band met elkaar vinden jullie... normaal?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij wel?? Lijkt me sterk... Dus dat vind ik niet gezond. Tuurlijk is het beter dan een broodje bal. But still. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat je nu al hebt besloten dit nooit te gaan doen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |