Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik koop al mijn graffiti spuitbussen gewoon bij de skatewinkel hier, en elke kleur is gewoon 4 euro. En dan kan je met 1 á 2 bussen een deurtje wel vol krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-1::Je vind diegene vaak op een spoor waar ze spuiten of bij een rangeerterrein maar omdat het me niet zo snugger lijkt om middernacht daar rond te lopen ken je beter naar een "lokale graffiti-wall" gaan -2::als je aleen de verf hoeft te betalen kun je dat zelf uitreken ( voor een Montana of belton betaal je gem. 4 euri (gewone kleuren dus geen fluor etc.) -3::Iedere Artist heeft zijn eigen style kijk dus naar de style die jij mooi vind. Je wilt het op een kamerdeur het oppervlak is dus niet al te groot . maar wat wil je erop hebben tekst of een tekening? en waar woon je misschien ken ik spuiters uit die omgeving die je willen helpen ![]()
|
Verwijderd
|
Mail even naar timmy_turtle@hotmail.com Hij kan je vast foto's sturen van eerder werk en is altijd bereid tegen betaling een leuk deurtje te versieren.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ken iemand die dat doet, mail me maar; pimdegreef@wanadoo.nl
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
uh wat voor muur heb jij dan???......ik bedoel als ik naar de plaatselijke hall of fame ga om wat te zetten ga ik gewoon over iemand anders heen met een potje latex en je ziet er nix meer van hoor, en zo ook bij een vriend van mij, die had een piece op zn muur en wou een nieuwe, nou hoppa, montana eroverheen kwakken en je ziet er nix meer van! ![]() denk dat het gewoon ligt aan op wat voor ondergrond je het doet, ik heb wel vaker op houten panelen wat gezet en als ik er op een gegeven moment zat van was zettuh ik er gewoon een ander overheen, en ik neem aan dat je deur van hout is toch? (alhoewel, kunststof kan ook toch? zit nie zo in die deuren business! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee maar serieus, veel goedkoper zal je het niet krijgen. |
![]() |
||