Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2001, 15:00
toothy
toothy is offline
ik heb a 3 jaar op rij een supermaffe verstrooide leraar zijn alle wiskunde leraren zow of niet?
Oud 10-05-2001, 15:46
Ellen the best!
Ellen the best! is offline
Nou niet alle wiskundeleraren zijn zo!!! Want wij hebben nu een hele aardige vrouw die nog kan uitleggen ook!!!!! Dus ze zijn niet allemaal gek!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2001, 22:23
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Ellen the best! schreef:
Nou niet alle wiskundeleraren zijn zo!!! Want wij hebben nu een hele aardige vrouw die nog kan uitleggen ook!!!!! Dus ze zijn niet allemaal gek!!
Wij Idem (maar die van ons is een man)
Oud 11-05-2001, 10:09
ik heb een relatie met een wiskunde leraar. het heeft zo een voordeel altijd goede cijfers. Dus ze zijn niet allemaal zo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2001, 12:54
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
arty schreef:
ik heb een relatie met een wiskunde leraar. het heeft zo een voordeel altijd goede cijfers. Dus ze zijn niet allemaal zo

is da niet slecht voor je eindcijfers? of knoop je uiteindelijk ook een relatie aan met de tweede corrector?
Oud 11-05-2001, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:

is da niet slecht voor je eindcijfers? of knoop je uiteindelijk ook een relatie aan met de tweede corrector?

Ik moet er niet aan denken, een relatie met onze wiskunde leraar. Hij is een beetje vaag, een beetje vreemd soort humor. En hij probeert in zijn vrije tijd een nieuw bewijs voor een of andere moeilijke stelling te vinden. Tja, het is maar waar je van houdt, maar we hadden het veel erger kunnen treffen.

Kuzz
Met citaat reageren
Oud 11-05-2001, 20:22
Breg
Breg is offline
Mijn wiskunde lerares is soms ook best wel verstrooid. Gister nog. Kon ze een antwoord niet vinden, komt ze er na 20 minuten achter dat ze het verkeerde antwoordenboek voor der neus heeft.
Reageren

Regels voor berichten