Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar om de vrede te bewaren..... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan het niet beter zeggen ![]() ![]() |
![]() |
|
Uiteindelijk is de keuze natuurlijk aan hem. Als hij verder geen gevoelens voor jou heeft dan houdt het hele verhaal natuurlijk snel op, maar het is wel zaak om daar achter te komen. Je kan daarmee beginnen door hem te vertellen dat je het rot vind dat dat meisje hem van jou afpakt of dat dat iig zo voelt, zonder verliefdheid erbij te betrekken in de eerste instantie. Dat je jullie momenten samen erg begint te missen. Als hij hierop reageert met dat je je niet zo aan moet stellen ed, dan is zijn keuze duidelijk, weet je genoeg. Biedt hij zijn excuses aan en laat hij weten om meer tijd voor jou vrij te maken, dan kan je nog eens verder gaan kijken. Maar ook niets overhaast doen, als hij het gevoel krijg geforceerd te raken dan verlies je hem er alleen maar mee, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Zo af en toe iets laten doorschemeren werkt vaak wel aardig.
||
Citaat:
als het niks word door dat meisje, dan horen jullie ook neit bij elkaar. Als hij echt gek is van jou, dan kijkt hij niet naar dat meisje, en doet hij dat wel, dan geeft hij geen moer om je. Maar dit wil je vast niet horen he.. dus.. hij word toch niet verliefd op zo'n jong meisje! jij bent veel leuker, blablabla ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk twijfel ik eerder aan jou, om op zo'n belachelijke manier je concurrentie uit te gaan schakelen... Nee. ![]() Praat gewoon met die gast, zeg dat je hem toch wat leuker dan leuk vind en vraag om duidelijkheid. ![]()
||
Citaat:
En alsof 15 of 16 zoveel verschil maakt??!
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: Ik zou het met hem erover hebben... vertel het hem rustig, meer kan je denk ik niet doen... Liefs, Ruud |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
monopolistische concurrentie qwerty54321 | 4 | 13-05-2011 13:08 | |
Economie: volledig vrije mededinging = volkomen concurrentie? JBX | 0 | 15-11-2008 15:44 | |
gezonde concurrentie regtur | 1 | 12-10-2007 11:53 | |
monopolistische concurrentie/heterogene oligopolie Maiza | 4 | 24-02-2004 13:40 | |
concurrentie!? L. | 8 | 05-03-2003 01:02 | |
Concurrentie in VS SnookDogg | 3 | 02-04-2002 13:45 |