Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 17:50
AlopiA
AlopiA is offline
Ik maak een website voor mijn zus en haar baby, nu is ze al bijna helemaal tevreden met wat ik heb gemaakt, ze wil alleen nog graag een zelfgemaakt gastenboek (in html oid, dus geen aangevraagde) en muziekdingetjes, geen achtergrondmuziek maar zo'n logotje waar je op klikt en dat je dan het muziekje te horen krijgt.
hoe doe ik dat? kan dat met dreamweaver 3 (waar ik de rest van de site mee heb gemaakt) of moet dat met een html code, als dat zo is, welke dan?
alvast bedankt
Oud 05-05-2004, 18:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
waarom geen aangevraagde? Die zijn goed genoeg hoor. Maargoed, afhankelijk van wat je host (host?? 'het bedrijf dat je die webspace op het internet geeft') voor een scripttalen toelaat (cgi/asp/php eventueel met database (mysql)) kan je een gastenboek maken. Alleen met html gaat het niet.

achtergrond mzuiek...pfft geen idee (meer), aangezien het alleen maar irritant is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:04
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 05-05-2004 @ 19:03 :
waarom geen aangevraagde? Die zijn goed genoeg hoor. Maargoed, afhankelijk van wat je host (host?? 'het bedrijf dat je die webspace op het internet geeft') voor een scripttalen toelaat (cgi/asp/php eventueel met database (mysql)) kan je een gastenboek maken. Alleen met html gaat het niet.

achtergrond mzuiek...pfft geen idee (meer), aangezien het alleen maar irritant is.
geen achtergrond muziek dat is idd irritant, maar ze wil van die kinderliedjes, bijv:

berend botje [logo]

en dat je dan op het logo kunt klikken voor het liedje berend botje

maar bedankt voor je antwoord op mijn eerste vraag
Oud 05-05-2004, 19:00
Verwijderd
Ehm, dat kan met een bepaalde HTML taal - maar ook makkelijk in dreamweaver volgens mij.
edit: nou, dan niet.

Ik zoek ff de htmlfile waar ik dat laatst in heb gefikst.

Code:
<EMBED SRC="Tuesday Child - Mirror.mp3" 
WIDTH="144" HEIGHT="40" 
ALT="Tuesday Child - Mirror" TYPE="audio/MP3" PLUGINSPAGE="http://www.apple.com/quicktime/download/">
</EMBED><BR>
Eh, en dan krijg je een vakje met een play-pauze-stopknopje, zeg maar. Weet niet of dat is wat je bedoelt, maar dit is een optie.

en "Tuesday Child - Mirror.mp3" is natuurlijk gewoon de filename die ik gebruikt heb, die is bij jou anders.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 08:30
Pay Per View
Pay Per View is offline
waarom steek je er geen stukje flash in met eengeanimeerd beertje? gaat veel sneller en gemakkelijker dan achter de html te zoeken en is een stukje mooier ook
Oud 06-05-2004, 14:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 05-05-2004 @ 19:04 :
geen achtergrond muziek dat is idd irritant, maar ze wil van die kinderliedjes, bijv:

berend botje [logo]

en dat je dan op het logo kunt klikken voor het liedje berend botje

maar bedankt voor je antwoord op mijn eerste vraag
ohja je zette het er nog zo duidelijk neer, foutje
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:56
freyk
freyk is offline
Citaat:
Pay Per View schreef op 06-05-2004 @ 09:30 :
waarom steek je er geen stukje flash in met eengeanimeerd beertje? gaat veel sneller en gemakkelijker dan achter de html te zoeken en is een stukje mooier ook
Klopt PPV heeft gelijk!
Gewoon een ff een .swf met een muziekje en een afbeelding van berend botje maken.
Oud 07-05-2004, 18:31
AlopiA
AlopiA is offline
Dank jullie wel allemaal het moet nu wel lukken, en anders horen jullie wel weer van me
Reageren

Regels voor berichten