![]() |
||
![]() |
Citaat:
Partner A heeft 1 persoon gehad Partner B heeft 0 of 1 persoon gehad Situatie 2: Partner A heeft 10 Partnert B heeft tussen de 5 en de 10 personen gehad Ik heb het idee dat situatie 1 veel erger en pijnlijker is dan situatie 2 |
![]() |
|
[QUOTE]HeerVanHasselt schreef:
Situatie 1: Partner A heeft 1 persoon gehad Partner B heeft 0 of 1 persoon gehad Situatie 2: Partner A heeft 10 Partnert B heeft tussen de 5 en de 10 personen gehad Ik heb het idee dat situatie 1 veel erger en pijnlijker is dan situatie 2 [/QUOTE hmmzz messchien wel..
||
Citaat:
|
We gaan voor allebei de eerste keer worden, mijn vriend en ik.. we zijn allebei nog maagd, maar hebben het nog niet samen gedaan, omdat ik er nog ff mee wil wachten, maar we hebben wel afgesproken dat we van elkaar de eerste willen zijn.. maar nog geen datum en plaats...
Met zoenen waren we niet bepaald de eerste van elkaar.. haha, allebei ongeveer 10 voorlopers ![]() Kus
|
![]() |
Ik zijn 2e, hij mijn 1e (all the way)
Van zoenen ben ik zijn miljoenste ofzo ![]() Van verder gaan maar niet "all the way" was hij mijn eerste en ben ik zijn 3e of 4e geloof ik.
|
![]() |
kijk en wat ik dan dus niet snap is dat wanneer mensen het aantal van hun partner neerzetten ze meteen een
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk heb je daar best wel gelijk in..
Maar dat dr bij mij bij zijn aantal ![]() Maar ja, heb wel een ![]() maar ja, wat zeggen cijfers nouw eigenlijk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 3 Verwijderd | 500 | 18-04-2010 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Crossing rails Niekkie | 1 | 18-04-2006 11:58 | |