Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch moet ik er wel bij zeggen dat wij ook maar scholieren zijn en dat je misschien meer hebt aan iemand die je 'echt' kan helpen. Een psych oid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar let wel, als de situatie echt levensbedrijgend/gevaarlijk is zal hij wel je ouders moeten inlichten. Zelf dacht ik ook altijd dat dat een groot probleem zou zijn, maar dat is het niet, want uiteindelijk gaat het er toch om dat jij geholpen moet worden, en je ouders kunnen in dat proces niet achterblijven.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil niet vervelend zijn ofzo... maar als ik het profiel van je emailadres bekijk weet ik niet echt wat ik van je moet denken...
Ik zou maar eens hulp gaan zoeken als ik jou was, echt waar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De 2de alinea was om te zeggen hoe triest het zou zijn als het een grap was. De 3de alinea was een normale reactie. Wat zit je nou te zeiken man? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maareh als dat zo is, hoe zit het dan met het gek worden en de muren die op je af komen? Er zit hier een luchie an imho, maarja wat ik dnek boeit nu ff niet, succes met de rest van je leven ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |