Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet precies hoe je je voelt. En ik denk niet echt dat het met de puberteit te maken heeft. Dat speelt mee, maar het is niet de oorzaak.
Hoe jij praat over 'dat je er zo tussenin zit', zo dacht ik op mijn zevende ook. Mijn vader was toen overleden en mijn moeder was daar constant mee bezig. Mijn broer en zus waren ouder dan mij en konden zichzelf goed redden. Maar ik had gewoon aandacht en begrip nodig. De gezinshulpen die we kregen wilden me dat wel geven, maar ik wilde het niet van hen, maar juist van mijn moeder. Dat heeft ze nooit gedaan.... Je moet proberen eens met je moeder te praten, aangezien jij tien jaar ouder bent dan ik toen was, zal dat wel duidelijk overkomen. Zeg dat jij het er ook moeilijk mee hebt.. Mijn vriend steunt me nu constant, ook al kenden we elkaar toen nog niet. Hij is nu juist pas de persoon die naar me luistert en inziet dat ik het ook moeilijk heb en heb gehad... Ik hield en hou nog steeds van mijn vader, maar mensen geloven niet dat een kind van zeven zoiets echt weet te onderscheiden... Echt, probeer er over te praten. Als je wil kan je mailen naar sciza@hotmail.com, je hart luchten als je wilt.... Oh ja, ik denk dat je onzekerheid over alles (school, relaties) ook een beetje hierdoor komt... Suc6 he! Mail me echt als je dat wilt!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() Oh jee... dat spijt me zo... Hmm... je mag me altijd mailen, ok? Was niet mijn bedoeling... hmm... nou ja, mail maar he... andijvie_@hotmail.com |
![]() |
|
Ik denk dat iedereen op sommige momenten wel is een ander leven zou willen hebben. Maar lost het iets op als je een paar weken in een ander leven zou zitten? Ik denk dat je die dingen moet bedenken en dan kom je er achter dat je de dingen veel beter kan accepteren. En dit zeg ik niet zomaar
![]() Ik zelf ben ziek.. en soms denk ik ook "Was ik maar 10jaar verder" Maar schiet dat wat op? Kan dat wel denken, maar het gebeurd toch niet. Ik kan beter er NU voor gaan dan allemaal dingen te bedenken die toch niet kunnen gebeuren.. En ja ik weet het het klinkt gek.. maja... Zo denk ik er over.. Nou ja.. Zo heeft de pedmed het mij uitgelegd.. Iets wat ze wel is heeft gezegd: "laat los en vertrouw!"
|
Het is idd zo dat de pubertijd ook meespeelt. Soms meer dan je zelf denkt.
Als je wat ouder bent, lijkt alles wat makkelijker. Ik ken mensen die dan nog terug naar school gaan, omdat ze gewoon dingen beseffen die ze eerder niet beseften. Maar goed. Dit maakt jou niet gelukkig.. liefs |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar kan je wat mee.. je leeft nu pesten is achterwegge (toch ?) tuurlijk is het kut als er zo iets gebeurt, mijn neef (drie dagen jonger) is langzaam aan het doodgaan(sperziekte) dat is kut. het doet je pijn.. maar stilzitten helpt niet, je moet doorgaan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Eigenlijk.. is 't voor ieder weer wat anders denk ik.. Dan kan ik beter geen ene shit meer zeggen, als alles toch anders is voor iedereen en blah. *beetje moe* *~kissje~* |
![]() |
||
Citaat:
|
Iedereen bedankt voor die lieve reacties. Ik mail nog wel, maar dat zal nog wel even duren want ik vind het altijd moeilijk om dingen onder woorden te brengen in een mailtje. Ga d'r denk ik dan maar met mijn moeder over hebben.... is ook wel goed denk ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een leven na de dood duivelaartje | 9 | 22-01-2006 12:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 |