Nu in dit geval zit het zo. Die jongen was pas 18 en overleden aan de gevolgen van een operatie om een bacteriële infectie weg te halen uit z'n hersenen...
Het was een jongen waarmee je serieus altijd lol had, dat klinkt heel cliché, maar hij was zo'n echte sfeermaker met de mooiste opmerkingen op de beste tijden....hij stond heel positief en direct in het leven en heeft er heel hard voor geknokt om dit jaar z'n examen Havo te doen (hij begon op de lom-school), maar goed....
nu besef je pas eigenlijk hoe eindig, nietig en oneerlijk het leven is en dat het uiteraard altijd de verkeerden zijn die weggenomen worden.
Dan sta je in ene stil bij het feit dat je gaat denken waar jezelf mee bezig bent, wat voor nut dat allemaal heeft en of je er niet alleen in de toekomst, maar ook nu wat aan hebt....je kan je wel blindstaren op de achtergrond van een foto zeg maar, maar op de voorgrond is alles scherp en zijn de details sie het hem doen, dat moet je niet uit het oog verliezen....
dit is wat ik zo even kan typen over hoe ik denk en me voel....op dit moment dan....